Процедура закупівлі оголошена 09.11.2018 13:51. Дата останніх змін - 05.03.2019 15:50
дихальні апарати зі стисненим повітрям Dräger PSS 4000 (або еквівалент) -
| Ідентифікатор закупівлі | UA-2018-11-09-001497-c | |
| ID | cb2778f54fa44424aff44a80a9120219 |
Очікувана вартість закупівлі
985`000.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь
Закупівельник (Проводить закупівлю)
| Найменування замовника | Головне управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у м. Києві | |
| Очікувана вартість закупівлі | 985`000.00 Гривня (з ПДВ) | |
| Розмір мінімального кроку пониження ціни | 9`850.00 Гривня | |
| Процедура закупівлі | Відкриті торги | |
| Метод оцінки тендерних пропозицій учасників | Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією | |
| Вид предмету закупівлі: | Закупівля товарів |
Закупівля оголошена
09.11.18
Період уточнень
до 22.02.19
Період оскаржень
до 28.02.19
Подання пропозицій
до 04.03.19
Торги відмінено
05.03.19
15.11.2018, 10:18. ID: UA-2018-11-09-001497-c.a1
Вимога (Скарга)
Щодо внесення змін до умов закупівлі, а саме щодо предмету закупівлі та його технічних характеристик
З метою усунення умов, що суперечать п. 3 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», обмежують конкуренцію та призводять до порушення принципу здійснення закупівель передбаченого ст. 3 цього закону щодо недискримінації учасників, прошу внести зміни до тендерної документації таким чином:
- Обґрунтувати в чому виникла необхідність посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, а саме, обґрунтувати здійснення закупівлі дихальних апаратів зі стисненим повітрям Dräger PSS 4000 (або еквівалент).
- В інформації про технічні, якісні, кількісні та інші вимоги до предмета закупівлі викладеній в Додатку 4 до Документації:
1) Легеневий автомат з шланком середнього тиску 1 шт. – протиударний захист після слів «Повністю закритий, протиударний гумовий кожу» зазначити «(або еквівалент)»;
2) Зменшити термін щодо капітального ремонту редуктора високого тиску із запобіжним клапаном змінивши «не раніше чим через 10 років» на «не раніше ніж 9 років» та між сервісний період без обслуговування змінивши «10 років» на «9 років»;
3) Змінити параметр дихального апарату щодо ваги (без балонів та маски) з «не більше 3,0 кг» на «не більше 4,0 кг».
- Обґрунтувати в чому виникла необхідність посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, а саме, обґрунтувати здійснення закупівлі дихальних апаратів зі стисненим повітрям Dräger PSS 4000 (або еквівалент).
- В інформації про технічні, якісні, кількісні та інші вимоги до предмета закупівлі викладеній в Додатку 4 до Документації:
1) Легеневий автомат з шланком середнього тиску 1 шт. – протиударний захист після слів «Повністю закритий, протиударний гумовий кожу» зазначити «(або еквівалент)»;
2) Зменшити термін щодо капітального ремонту редуктора високого тиску із запобіжним клапаном змінивши «не раніше чим через 10 років» на «не раніше ніж 9 років» та між сервісний період без обслуговування змінивши «10 років» на «9 років»;
3) Змінити параметр дихального апарату щодо ваги (без балонів та маски) з «не більше 3,0 кг» на «не більше 4,0 кг».
Щодо посилання в закупівлях на торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, повідомляємо, що відповідно до п. 3 ч. 2 ст. 22 Закону України “Про публічні закупівлі”, у разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент".
Замовником в тендерній документації зазначено вираз "або еквівалент", проте, Законом не передбачено порядок оприлюднення обґрунтування необхідності такого посилання.
Стосовно передбачених вимог щодо проведення капітального ремонту, міжсервісного періоду без обслуговування та ваги дихального апарату, повідомляємо, що дані вимоги жодним чином не вказують на конкретну марку, не обмежують конкуренцію та не призводять до дискримінації учасників. Тому, Замовник не має підстав для того щоб понизити якісні характеристики предмету закупівлі.
Стосовно вказання протиударного гумового кожуху без зазначення “або еквівалент”, повідомляємо, що протиударний гумовий кожух не являється конкретною торговельною маркою чи фірмою, патентом, конструкцією або типом предмета закупівлі, джерелом його походження або виробником. Тому, зазначення виразу “або еквівалент” у цьому випадку не являється можливим.
Замовником в тендерній документації зазначено вираз "або еквівалент", проте, Законом не передбачено порядок оприлюднення обґрунтування необхідності такого посилання.
Стосовно передбачених вимог щодо проведення капітального ремонту, міжсервісного періоду без обслуговування та ваги дихального апарату, повідомляємо, що дані вимоги жодним чином не вказують на конкретну марку, не обмежують конкуренцію та не призводять до дискримінації учасників. Тому, Замовник не має підстав для того щоб понизити якісні характеристики предмету закупівлі.
Стосовно вказання протиударного гумового кожуху без зазначення “або еквівалент”, повідомляємо, що протиударний гумовий кожух не являється конкретною торговельною маркою чи фірмою, патентом, конструкцією або типом предмета закупівлі, джерелом його походження або виробником. Тому, зазначення виразу “або еквівалент” у цьому випадку не являється можливим.
Відповідь замовника: 20.11.2018 09:22
Тип відповіді: Відхилено
Розглянуто
20.11.2018 09:22
16.11.2018, 14:02. ID: UA-2018-11-09-001497-c.a2
Вимога (Скарга)
Вимога щодо внесення змін до умов здійснення закупівлі
Замовником здійснено необґрунтоване посилання і встановлення умов закупівлі щодо предмета закупівлі та його технічних вимог лише на дихальний апарат виробництва компанії Drager (Німеччина), а саме дихальний апарат Drager PSS 4000. Такі умови призводять до обмеження конкуренції і відповідно дискримінації учасників, тобто порушення принципу здійснення закупівель – недискримінації учасників. Відповідно є необхідність внесення змін до Тендерної документації.
1. Відповідно до абзацу третього частини 8 розділу І Порядку організації внутрішньої, гарнізонної та караульної служб в органах управління і підрозділах Оперативно-рятувальної служби цивільного захисту Державної служби України з надзвичайних ситуацій, затвердженого наказом Міністерства внутрішніх справ України від 07.10.2014 № 1032, гарнізон ОРСЦЗ — це сукупність органів управління, аварійно-рятувальних формувань центрального підпорядкування, аварійно-рятувальних формувань спеціального призначення, спеціальних авіаційних, морських та інших формувань, державних пожежно-рятувальних підрозділів (загонів, частин, постів), навчальних закладів (навчальних центрів), формувань і підрозділів забезпечення ОРСЦЗ, дислокованих в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі і призначених для ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій та гасіння пожеж у межах певної території. Згідно пункту 7 розділу 1 Настанови з організації газодимозахисної служби в підрозділах Оперативно-рятувальної служби цивільного захисту МНС України, затвердженої наказом Наказом МНС України від 16.12.2011 № 1342, у підрозділі (гарнізоні) ОРСЦЗ засоби індивідуального захисту органів дихання і зору повинні бути одного типу, з однаковими технічними характеристиками. Тобто, враховуючи те, що ланка ГДЗС в непридатному для дихання середовищі одночасно використовує щонайменше 3 дихальних апарати, то будь-який фактор несумісності дихальних апаратів (їх дозаправки, заміни балонів, комплектуючих, тощо) становить ризик для життя працюючих в них рятувальників. У розумінні вищезазначених нормативно-правових актів, гарнізоном (підрозділом) ОРСЦЗ в межах певної території (м. Київ) є Головне управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у м. Києві, яке являється замовником процедури закупівлі дихальних апаратів зі стисненим повітрям. У Замовника знаходяться та використовуються лише дихальні апарати зі стисненим повітрям Dräger, що виключає можливість несумісності під час їх експлуатації та обслуговуванні.
Виходячи з наявних у Замовника засобів індивідуального захисту органів дихання і зору, у відповідності до статті 22 Закону України “Про публічні закупівлі”, розроблено тендерну документацію на закупівлю дихальних апаратів зі стисненим повітрям Dräger або еквіваленту, який відповідатиме технічним, якісним та кількісним характеристикам предмету закупівлі.
2. Відповідно до пункту 29 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація - це документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу та авторизованих електронних майданчиках. Визначення поняття “замовник” передбачено пунктом 9 частини першої статті 1 Закону. Виходячи з роз’яснень листа Мінекономрозвитку України від 07.02.2017 № 3302-06/3812-06 “Щодо розробки тендерної документації”, вимоги тендерної документації визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 3 Закону та з дотриманням законодавства в цілому.
Таким чином, викласти тендерну документацію, яка затверджена на засіданні тендерного комітету іншого замовника не являється можливим.
Стосовно передбачених вимог щодо проведення капітального ремонту, міжсервісного періоду без обслуговування та ваги дихального апарату, повідомляємо, що дані вимоги жодним чином не вказують на конкретну марку, не обмежують конкуренцію та не призводять до дискримінації учасників. Тому, Замовник не має підстав для того щоб понизити якісні характеристики предмету закупівлі.
Стосовно вказання протиударного гумового кожуху без зазначення “або еквівалент”, повідомляємо, що протиударний гумовий кожух не являється конкретною торговельною маркою чи фірмою, патент, конструкцією або типом предмета закупівлі, джерелом його походження або виробником. Тому, зазначення виразу “або еквівалент” у цьому випадку не являється можливим.
Також, звертаємо увагу на те, що тендерна документація містить лише обов’язкові вимоги, що передбачені статтею 17 Закону, лише один кваліфікаційний критерій, згідно статті 16 Закону (надання копії договору та актів прийому передачі/копії інших документів, що підтверджують факт виконання учасником аналогічного договору на постачання дихальних апаратів зі стисненим повітрям) та не містить жодних вимог, які обмежують конкуренцію або призводять до дискримінації учасників.
Виходячи з наявних у Замовника засобів індивідуального захисту органів дихання і зору, у відповідності до статті 22 Закону України “Про публічні закупівлі”, розроблено тендерну документацію на закупівлю дихальних апаратів зі стисненим повітрям Dräger або еквіваленту, який відповідатиме технічним, якісним та кількісним характеристикам предмету закупівлі.
2. Відповідно до пункту 29 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація - це документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу та авторизованих електронних майданчиках. Визначення поняття “замовник” передбачено пунктом 9 частини першої статті 1 Закону. Виходячи з роз’яснень листа Мінекономрозвитку України від 07.02.2017 № 3302-06/3812-06 “Щодо розробки тендерної документації”, вимоги тендерної документації визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 3 Закону та з дотриманням законодавства в цілому.
Таким чином, викласти тендерну документацію, яка затверджена на засіданні тендерного комітету іншого замовника не являється можливим.
Стосовно передбачених вимог щодо проведення капітального ремонту, міжсервісного періоду без обслуговування та ваги дихального апарату, повідомляємо, що дані вимоги жодним чином не вказують на конкретну марку, не обмежують конкуренцію та не призводять до дискримінації учасників. Тому, Замовник не має підстав для того щоб понизити якісні характеристики предмету закупівлі.
Стосовно вказання протиударного гумового кожуху без зазначення “або еквівалент”, повідомляємо, що протиударний гумовий кожух не являється конкретною торговельною маркою чи фірмою, патент, конструкцією або типом предмета закупівлі, джерелом його походження або виробником. Тому, зазначення виразу “або еквівалент” у цьому випадку не являється можливим.
Також, звертаємо увагу на те, що тендерна документація містить лише обов’язкові вимоги, що передбачені статтею 17 Закону, лише один кваліфікаційний критерій, згідно статті 16 Закону (надання копії договору та актів прийому передачі/копії інших документів, що підтверджують факт виконання учасником аналогічного договору на постачання дихальних апаратів зі стисненим повітрям) та не містить жодних вимог, які обмежують конкуренцію або призводять до дискримінації учасників.
Відповідь замовника: 21.11.2018 12:23
Тип відповіді: Відхилено
Розглянуто
21.11.2018 12:23
21.11.2018, 16:46. ID: UA-2018-11-09-001497-c.c3
Скарга до АМКУ
ООО "ПОСТ-01"
Щодо виявлених порушень законодавства з питань державних закупівель
Замовником здійснено необґрунтоване посилання і встановлення умов закупівлі щодо предмета закупівлі та його технічних вимог лише на дихальний апарат виробництва компанії Drager, а саме дихальний апарат Drager PSS 4000. Такі умови призводять до обмеження конкуренції і відповідно дискримінації учасників, тобто порушення принципу здійснення закупівель – недискримінації учасників.
Задоволено Органом оскарження
17.12.2018 17:42
20.02.2019, 10:55. ID: UA-2018-11-09-001497-c.b4
Вимога (Скарга)
Вимога щодо внесення до умов здійснення закупівлі
Замовником не виконано Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, відповідно не усунуто порушення принципів здійснення закупівель передбачених ст. 3 Закону. Вимоги, що обмежують конкуренцію, залишені без змін.
Відповідно до пункту 2 рішення №12676-р/пк-пз від 12.12.2018 Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, Скаржник не довів необхідність внесення змін до Документації саме у запропонованій ним у Скарзі редакції
Відповідь замовника: 22.02.2019 16:12
Тип відповіді: Відхилено
Розглянуто
22.02.2019 16:12
27.02.2019, 17:01. ID: UA-2018-11-09-001497-c.a5
Скарга до АМКУ
ТОВ "ПОСТ-01"
Скарга щодо виявлених порушень законодавства з питань державних закупівель (в порядку п. 1 ч. 2 ст. 18 Закону України "Про публічні закупівлі")
Замовник не виконав рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 12.12.2018 № 12676-р/пк-пз, відповідно не усунув порушення законодавства з питань державних закупівель, що викладено в скарзі та рішенні.
Прийнято до розгляду Органом оскарження
04.03.2019 19:04