Процедура закупівлі оголошена 27.12.2025 13:20. Дата останніх змін - 27.12.2025 13:20
Код ДК 021:2015:30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (папір, канцелярія)
| Ідентифікатор закупівлі | UA-2025-12-27-001311-a | |
| ID | 58a76f4c046f432aa824c4aeaf9eb05c | |
| Ідентифікатор плану | UA-P-2025-12-27-001416-a |
Очікувана вартість закупівлі
5`915.04 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь
Закупівельник (Проводить закупівлю)
| Найменування замовника | Централізована бухгалтерія Управління освіти і науки Волинської обласної державної адміністрації | |
| Очікувана вартість закупівлі | 5`915.04 Гривня (без ПДВ) | |
| Процедура закупівлі |
Закупівля без використання електронної системи
|
|
| Вид предмету закупівлі: | Закупівля товарів |
Закупівля оголошена
27.12.25
Вибір контрагента
Підготовка угоди
Завершена
27.12.25
Специфікація закупівлі
| 1) |
папір офісний А4
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2025
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 20 пачка
|
| 2) |
ручка кулькова
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2025
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 10 штука
|
| 3) |
стрічка клейка
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2025
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 3 штука
|
| 4) |
щоденник недатований
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2025
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 5 штука
|
Тендерна документація
![]() |
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 27.12.2025 13:20
Версія документу від: 27.12.2025 13:20
ID: 3bb3795ef8cc4340b5b1b91e6bb456d8
|
Параметри тендеру
▼Закупівельник (Проводить закупівлю)
| Найменування замовника | Централізована бухгалтерія Управління освіти і науки Волинської обласної державної адміністрації |
| Код в ЄДРПОУ / ІПН | 21740037 |
| Юридична адреса | 43025, Україна, Волинська область, місто Луцьк,, ВУЛИЦЯ ЛЕСІ УКРАЇНКИ, будинок 61 |
Протокол розкриття
№
Учасник
Остаточна пропозиція
Статус
Документи
Укладені договори
Номер договору
361
Дата підписання
26.12.2025
Дата початку дії
26.12.2025
Дата завершення дії
31.12.2025
Ціна договору
5`915.04 Гривня без ПДВ
