Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 27.12.2025 13:20. Дата останніх змін - 27.12.2025 13:20

Код ДК 021:2015:30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (папір, канцелярія)

Ідентифікатор закупівлі UA-2025-12-27-001311-a  
ID 58a76f4c046f432aa824c4aeaf9eb05c  
Ідентифікатор плану UA-P-2025-12-27-001416-a  
Очікувана вартість закупівлі
5`915.04 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Централізована бухгалтерія Управління освіти і науки Волинської обласної державної адміністрації  
Очікувана вартість закупівлі 5`915.04 Гривня (без ПДВ)  
Процедура закупівлі
Закупівля без використання електронної системи
 
Вид предмету закупівлі: Закупівля товарів  
Закупівля оголошена
27.12.25
Вибір контрагента
Підготовка угоди
Завершена
27.12.25

Специфікація закупівлі

1)
папір офісний А4
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 20 пачка
2)
ручка кулькова
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 10 штука
3)
стрічка клейка
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 3 штука
4)
щоденник недатований
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 5 штука

Тендерна документація

Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 27.12.2025 13:20
Версія документу від: 27.12.2025 13:20
ID: 3bb3795ef8cc4340b5b1b91e6bb456d8

Параметри тендеру

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Централізована бухгалтерія Управління освіти і науки Волинської обласної державної адміністрації  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 21740037  
Юридична адреса 43025, Україна, Волинська область, місто Луцьк,, ВУЛИЦЯ ЛЕСІ УКРАЇНКИ, будинок 61  

Протокол розкриття

Учасник
Остаточна пропозиція
Статус
Документи
1
5`915.04
Гривня без ПДВ
Переможець
27.12.2025 13:20

Укладені договори

Номер договору
361
Дата підписання
26.12.2025
Дата початку дії
26.12.2025
Дата завершення дії
31.12.2025
Ціна договору
5`915.04 Гривня без ПДВ