Процедура закупівлі оголошена 26.12.2025 18:53. Дата останніх змін - 26.12.2025 18:53
ДК 021:2015:15330000-0 Оброблені фрукти та овочі (Cуміш сухофруктів, ДСТУ 8494; Родзинки сушені жовтого кольору, сорт вищий, розмір середній; Сушені абрикоси половинками, сорт вищий, від 25мм; Чорнослив сушений, без кісточки, сорт вищий, розмір середній)
| Ідентифікатор закупівлі | UA-2025-12-26-015043-a | |
| ID | 1c1495f03d55434c981e6502a1faabf5 | |
| Ідентифікатор плану | UA-P-2025-12-26-017021-a |
Очікувана вартість закупівлі
269`850.55 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь
Поставка товарів здійснюється до 31 грудня 2026 р. включно, партіями по потребі, згідно замовлення, яке передається постачальнику напередодні поставки. Місце поставки (передачі) товарів - підпорядковані управлінню освіти заклади по м. Конотоп, с. Підлипне (окремо в кожен заклад). Постачальник перед поставкою товару повинен надати: - позитивний Акт складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти; - позитивний Акт складений за результатами державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР; - підтвердження про реєстрацію оператора ринку; - довідку в довільній формі з зазначенням інформації про наявність обладнання та матеріально-технічної бази (з обов’язковим зазначенням інформації про потужності (складські приміщення)), які пристосовані для виробництва або зберігання, та відповідають вимогам санітарного законодавства - довідку в довільній формі щодо наявності власного (або орендованого) спеціалізованого транспортного засобу (транспортних засобів), яким буде здійснюватися постачання товару. - копія документу, що підтверджує проведення дезінфекції транспортного засобу (транспортних засобів), яким буде здійснюватися поставка товару. Якщо поставлений товар не буде відповідати своїм якісним характеристикам, постачальник повинен замінити товар своїми силами і за свій рахунок протягом 8 годин.
Закупівельник (Проводить закупівлю)
| Найменування замовника | Управління освіти Конотопської міської ради Сумської області | |
| Очікувана вартість закупівлі | 269`850.55 Гривня (з ПДВ) | |
| Процедура закупівлі | Запит (ціни) пропозицій | |
| Вид предмету закупівлі: | Закупівля товарів |
Закупівля оголошена
26.12.25
Подання пропозицій
до 31.12.25
Залишилось 3 дні. Поспішайте взяти учаcть! Поспішайте взяти участь!
Умови оплати згідно із договором
| Подія | Поставка товару | |
| Тип оплати | Післяплата | |
| Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) | 100% | |
| Період | 30 робочі дні |
Специфікація закупівлі
| 1) |
Cуміш сухофруктів, ДСТУ 8494
Класифікація за ДК 021:2015: 15330000-0 - Оброблені фрукти та овочі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 41615, Україна, Сумська область, м.Конотоп, с.Підлипне, підпорядковані заклади освіти
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2026
Умови поставки: Поставка товарів здійснюється до 31 грудня 2026 р. включно, партіями по потребі, згідно замовлення, яке передається постачальнику напередодні поставки. Місце поставки (передачі) товарів - підпорядковані управлінню освіти заклади по м. Конотоп, с. Підлипне (окремо в кожен заклад).
Постачальник перед поставкою товару повинен надати:
- позитивний Акт складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти;
- позитивний Акт складений за результатами державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР;
- підтвердження про реєстрацію оператора ринку;
- довідку в довільній формі з зазначенням інформації про наявність обладнання та матеріально-технічної бази (з обов’язковим зазначенням інформації про потужності (складські приміщення)), які пристосовані для виробництва або зберігання, та відповідають вимогам санітарного законодавства
- довідку в довільній формі щодо наявності власного (або орендованого) спеціалізованого транспортного засобу (транспортних засобів), яким буде здійснюватися постачання товару.
- копія документу, що підтверджує проведення дезінфекції транспортного засобу (транспортних засобів), яким буде здійснюватися поставка товару.
Якщо поставлений товар не буде відповідати своїм якісним характеристикам, постачальник повинен замінити товар своїми силами і за свій рахунок протягом 8 годин.
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 906 кілограм
|
| 2) |
Родзинки сушені жовтого кольору, сорт вищий, розмір середній
Класифікація за ДК 021:2015: 15330000-0 - Оброблені фрукти та овочі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 41615, Україна, Сумська область, м.Конотоп, с.Підлипне, підпорядковані заклади освіти
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2026
Умови поставки: Поставка товарів здійснюється до 31 грудня 2026 р. включно, партіями по потребі, згідно замовлення, яке передається постачальнику напередодні поставки. Місце поставки (передачі) товарів - підпорядковані управлінню освіти заклади по м. Конотоп, с. Підлипне (окремо в кожен заклад).
Постачальник перед поставкою товару повинен надати:
- позитивний Акт складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти;
- позитивний Акт складений за результатами державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР;
- підтвердження про реєстрацію оператора ринку;
- довідку в довільній формі з зазначенням інформації про наявність обладнання та матеріально-технічної бази (з обов’язковим зазначенням інформації про потужності (складські приміщення)), які пристосовані для виробництва або зберігання, та відповідають вимогам санітарного законодавства
- довідку в довільній формі щодо наявності власного (або орендованого) спеціалізованого транспортного засобу (транспортних засобів), яким буде здійснюватися постачання товару.
- копія документу, що підтверджує проведення дезінфекції транспортного засобу (транспортних засобів), яким буде здійснюватися поставка товару.
Якщо поставлений товар не буде відповідати своїм якісним характеристикам, постачальник повинен замінити товар своїми силами і за свій рахунок протягом 8 годин.
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 369 кілограм
|
| 3) |
Сушені абрикоси половинками, сорт вищий, від 25мм
Класифікація за ДК 021:2015: 15330000-0 - Оброблені фрукти та овочі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 41615, Україна, Сумська область, м.Конотоп, с.Підлипне, підпорядковані заклади освіти
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2026
Умови поставки: Поставка товарів здійснюється до 31 грудня 2026 р. включно, партіями по потребі, згідно замовлення, яке передається постачальнику напередодні поставки. Місце поставки (передачі) товарів - підпорядковані управлінню освіти заклади по м. Конотоп, с. Підлипне (окремо в кожен заклад).
Постачальник перед поставкою товару повинен надати:
- позитивний Акт складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти;
- позитивний Акт складений за результатами державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР;
- підтвердження про реєстрацію оператора ринку;
- довідку в довільній формі з зазначенням інформації про наявність обладнання та матеріально-технічної бази (з обов’язковим зазначенням інформації про потужності (складські приміщення)), які пристосовані для виробництва або зберігання, та відповідають вимогам санітарного законодавства
- довідку в довільній формі щодо наявності власного (або орендованого) спеціалізованого транспортного засобу (транспортних засобів), яким буде здійснюватися постачання товару.
- копія документу, що підтверджує проведення дезінфекції транспортного засобу (транспортних засобів), яким буде здійснюватися поставка товару.
Якщо поставлений товар не буде відповідати своїм якісним характеристикам, постачальник повинен замінити товар своїми силами і за свій рахунок протягом 8 годин.
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 335 кілограм
|
| 4) |
Чорнослив сушений, без кісточки, сорт вищий, розмір середній
Класифікація за ДК 021:2015: 15330000-0 - Оброблені фрукти та овочі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 41615, Україна, Сумська область, м.Конотоп, с.Підлипне, підпорядковані заклади освіти
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2026
Умови поставки: Поставка товарів здійснюється до 31 грудня 2026 р. включно, партіями по потребі, згідно замовлення, яке передається постачальнику напередодні поставки. Місце поставки (передачі) товарів - підпорядковані управлінню освіти заклади по м. Конотоп, с. Підлипне (окремо в кожен заклад).
Постачальник перед поставкою товару повинен надати:
- позитивний Акт складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти;
- позитивний Акт складений за результатами державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР;
- підтвердження про реєстрацію оператора ринку;
- довідку в довільній формі з зазначенням інформації про наявність обладнання та матеріально-технічної бази (з обов’язковим зазначенням інформації про потужності (складські приміщення)), які пристосовані для виробництва або зберігання, та відповідають вимогам санітарного законодавства
- довідку в довільній формі щодо наявності власного (або орендованого) спеціалізованого транспортного засобу (транспортних засобів), яким буде здійснюватися постачання товару.
- копія документу, що підтверджує проведення дезінфекції транспортного засобу (транспортних засобів), яким буде здійснюватися поставка товару.
Якщо поставлений товар не буде відповідати своїм якісним характеристикам, постачальник повинен замінити товар своїми силами і за свій рахунок протягом 8 годин.
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 336 кілограм
|
Тендерна документація
![]() |
Проект договору
Проєкт договору 1.doc
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 26.12.2025 18:52
Версія документу від: 26.12.2025 18:52
ID: 62dbf3ad4a6b423c96789eb2dd036811
|
![]() |
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 26.12.2025 18:53
Версія документу від: 26.12.2025 18:53
ID: 7ac507bdfc054d3197d454da3d92aa43
|
Параметри тендеру
▼Опис критеріїв
|
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг)
Посилання на законодавство
Підтверджується, що
Відповідність ДСТУ: ДСТУ 8494
Вид сушених фруктів: суміш сухофруктів
|
|
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг)
Посилання на законодавство
Підтверджується, що
Наявність плодоніжки Очікуване значення: ні
Наявність кісточки Очікуване значення: ні
Колір: жовтий
Розмір: середній
Сорт: вищий
|
|
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг)
Посилання на законодавство
Підтверджується, що
Діаметр плоду: не менше 25 мм
Вид: абрикоси половинками
Сорт: вищий
|
|
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг)
Посилання на законодавство
Підтверджується, що
Розмір: середній
Наявність кісточки Очікуване значення: ні
Сорт: вищий
|
Дати та строки
| Дата публікації | 26.12.2025 18:53 | |
| Початок періоду прийому пропозицій | 26.12.2025 18:53 | |
| Кінцевий строк подання тендерних пропозицій | 31.12.2025 09:00 | |
| Дата початку аукціону | очікується |
Закупівельник (Проводить закупівлю)
| Найменування замовника | Управління освіти Конотопської міської ради Сумської області |
| Код в ЄДРПОУ / ІПН | 02147902 |
| Юридична адреса | 41615, Україна, Сумська область, м. Конотоп, вул.Дудаєва Джохара , 12 |
