Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупки объявлена 26.12.2025 18:53. Дата последних изменений - 26.12.2025 18:53

ДК 021:2015:15330000-0 Оброблені фрукти та овочі (Cуміш сухофруктів, ДСТУ 8494; Родзинки сушені жовтого кольору, сорт вищий, розмір середній; Сушені абрикоси половинками, сорт вищий, від 25мм; Чорнослив сушений, без кісточки, сорт вищий, розмір середній)

Идентификатор закупки UA-2025-12-26-015043-a  
ID 1c1495f03d55434c981e6502a1faabf5  
Идентификатор плана UA-P-2025-12-26-017021-a  
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие

Поставка товарів здійснюється до 31 грудня 2026 р. включно, партіями по потребі, згідно замовлення, яке передається постачальнику напередодні поставки. Місце поставки (передачі) товарів - підпорядковані управлінню освіти заклади по м. Конотоп, с. Підлипне (окремо в кожен заклад). Постачальник перед поставкою товару повинен надати: - позитивний Акт складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти; - позитивний Акт складений за результатами державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР; - підтвердження про реєстрацію оператора ринку; - довідку в довільній формі з зазначенням інформації про наявність обладнання та матеріально-технічної бази (з обов’язковим зазначенням інформації про потужності (складські приміщення)), які пристосовані для виробництва або зберігання, та відповідають вимогам санітарного законодавства - довідку в довільній формі щодо наявності власного (або орендованого) спеціалізованого транспортного засобу (транспортних засобів), яким буде здійснюватися постачання товару. - копія документу, що підтверджує проведення дезінфекції транспортного засобу (транспортних засобів), яким буде здійснюватися поставка товару. Якщо поставлений товар не буде відповідати своїм якісним характеристикам, постачальник повинен замінити товар своїми силами і за свій рахунок протягом 8 годин.

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика Управління освіти Конотопської міської ради Сумської області  
Ожидаемая стоимость 269`850.55 Гривна (с НДС)  
Процедура закупки Запрос цены предложения  
Вид предмета закупки: Закупка товаров  
Закупка объявлена
26.12.25
Прием предложений
до 31.12.25
Осталось3 дня. Спешите принять участие! Спешите принять участие!

Условия оплаты согласно договора

Событие Поставка товара  
Тип оплаты Постоплата  
Размер оплаты (Важно: общая сумма должна быть равна 100%) 100%  
Период 30 Рабочие дни  

Спецификация закупки

1)
Cуміш сухофруктів, ДСТУ 8494
ДК 021:2015: 15330000-0 - Оброблені фрукти та овочі
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 41615, Україна, Сумська область, м.Конотоп, с.Підлипне, підпорядковані заклади освіти
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 31.12.2026
Информация по поставке партиями: Поставка товарів здійснюється до 31 грудня 2026 р. включно, партіями по потребі, згідно замовлення, яке передається постачальнику напередодні поставки. Місце поставки (передачі) товарів - підпорядковані управлінню освіти заклади по м. Конотоп, с. Підлипне (окремо в кожен заклад). Постачальник перед поставкою товару повинен надати: - позитивний Акт складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти; - позитивний Акт складений за результатами державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР; - підтвердження про реєстрацію оператора ринку; - довідку в довільній формі з зазначенням інформації про наявність обладнання та матеріально-технічної бази (з обов’язковим зазначенням інформації про потужності (складські приміщення)), які пристосовані для виробництва або зберігання, та відповідають вимогам санітарного законодавства - довідку в довільній формі щодо наявності власного (або орендованого) спеціалізованого транспортного засобу (транспортних засобів), яким буде здійснюватися постачання товару. - копія документу, що підтверджує проведення дезінфекції транспортного засобу (транспортних засобів), яким буде здійснюватися поставка товару. Якщо поставлений товар не буде відповідати своїм якісним характеристикам, постачальник повинен замінити товар своїми силами і за свій рахунок протягом 8 годин.
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 906 кілограм
2)
Родзинки сушені жовтого кольору, сорт вищий, розмір середній
ДК 021:2015: 15330000-0 - Оброблені фрукти та овочі
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 41615, Україна, Сумська область, м.Конотоп, с.Підлипне, підпорядковані заклади освіти
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 31.12.2026
Информация по поставке партиями: Поставка товарів здійснюється до 31 грудня 2026 р. включно, партіями по потребі, згідно замовлення, яке передається постачальнику напередодні поставки. Місце поставки (передачі) товарів - підпорядковані управлінню освіти заклади по м. Конотоп, с. Підлипне (окремо в кожен заклад). Постачальник перед поставкою товару повинен надати: - позитивний Акт складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти; - позитивний Акт складений за результатами державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР; - підтвердження про реєстрацію оператора ринку; - довідку в довільній формі з зазначенням інформації про наявність обладнання та матеріально-технічної бази (з обов’язковим зазначенням інформації про потужності (складські приміщення)), які пристосовані для виробництва або зберігання, та відповідають вимогам санітарного законодавства - довідку в довільній формі щодо наявності власного (або орендованого) спеціалізованого транспортного засобу (транспортних засобів), яким буде здійснюватися постачання товару. - копія документу, що підтверджує проведення дезінфекції транспортного засобу (транспортних засобів), яким буде здійснюватися поставка товару. Якщо поставлений товар не буде відповідати своїм якісним характеристикам, постачальник повинен замінити товар своїми силами і за свій рахунок протягом 8 годин.
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 369 кілограм
3)
Сушені абрикоси половинками, сорт вищий, від 25мм
ДК 021:2015: 15330000-0 - Оброблені фрукти та овочі
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 41615, Україна, Сумська область, м.Конотоп, с.Підлипне, підпорядковані заклади освіти
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 31.12.2026
Информация по поставке партиями: Поставка товарів здійснюється до 31 грудня 2026 р. включно, партіями по потребі, згідно замовлення, яке передається постачальнику напередодні поставки. Місце поставки (передачі) товарів - підпорядковані управлінню освіти заклади по м. Конотоп, с. Підлипне (окремо в кожен заклад). Постачальник перед поставкою товару повинен надати: - позитивний Акт складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти; - позитивний Акт складений за результатами державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР; - підтвердження про реєстрацію оператора ринку; - довідку в довільній формі з зазначенням інформації про наявність обладнання та матеріально-технічної бази (з обов’язковим зазначенням інформації про потужності (складські приміщення)), які пристосовані для виробництва або зберігання, та відповідають вимогам санітарного законодавства - довідку в довільній формі щодо наявності власного (або орендованого) спеціалізованого транспортного засобу (транспортних засобів), яким буде здійснюватися постачання товару. - копія документу, що підтверджує проведення дезінфекції транспортного засобу (транспортних засобів), яким буде здійснюватися поставка товару. Якщо поставлений товар не буде відповідати своїм якісним характеристикам, постачальник повинен замінити товар своїми силами і за свій рахунок протягом 8 годин.
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 335 кілограм
4)
Чорнослив сушений, без кісточки, сорт вищий, розмір середній
ДК 021:2015: 15330000-0 - Оброблені фрукти та овочі
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 41615, Україна, Сумська область, м.Конотоп, с.Підлипне, підпорядковані заклади освіти
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 31.12.2026
Информация по поставке партиями: Поставка товарів здійснюється до 31 грудня 2026 р. включно, партіями по потребі, згідно замовлення, яке передається постачальнику напередодні поставки. Місце поставки (передачі) товарів - підпорядковані управлінню освіти заклади по м. Конотоп, с. Підлипне (окремо в кожен заклад). Постачальник перед поставкою товару повинен надати: - позитивний Акт складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти; - позитивний Акт складений за результатами державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР; - підтвердження про реєстрацію оператора ринку; - довідку в довільній формі з зазначенням інформації про наявність обладнання та матеріально-технічної бази (з обов’язковим зазначенням інформації про потужності (складські приміщення)), які пристосовані для виробництва або зберігання, та відповідають вимогам санітарного законодавства - довідку в довільній формі щодо наявності власного (або орендованого) спеціалізованого транспортного засобу (транспортних засобів), яким буде здійснюватися постачання товару. - копія документу, що підтверджує проведення дезінфекції транспортного засобу (транспортних засобів), яким буде здійснюватися поставка товару. Якщо поставлений товар не буде відповідати своїм якісним характеристикам, постачальник повинен замінити товар своїми силами і за свій рахунок протягом 8 годин.
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 336 кілограм

Тендерная документация

Проект договора
Проєкт договору 1.doc
Загружено в ЦБД Prozorro: 26.12.2025 18:52
Версия документа от: 26.12.2025 18:52
ID: 62dbf3ad4a6b423c96789eb2dd036811
Уведомление о закупке
sign.p7s
Загружено в ЦБД Prozorro: 26.12.2025 18:53
Версия документа от: 26.12.2025 18:53
ID: 7ac507bdfc054d3197d454da3d92aa43

?:tender item config

Oписание критериев

Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг)
Критерий относится к предмету закупки Cуміш сухофруктів, ДСТУ 8494
Информация для ознакомления организатору процедур Информация для ознакомления участникам процедур
Підтверджується, що
Відповідність ДСТУ: ДСТУ 8494
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 26.12.2025
Вид сушених фруктів: суміш сухофруктів
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 26.12.2025
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг)
Критерий относится к предмету закупки Родзинки сушені жовтого кольору, сорт ви
Информация для ознакомления организатору процедур Информация для ознакомления участникам процедур
Підтверджується, що
Наявність плодоніжки Ожидаемое значение: нет
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 26.12.2025
Наявність кісточки Ожидаемое значение: нет
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 26.12.2025
Колір: жовтий
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 26.12.2025
Розмір: середній
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 26.12.2025
Сорт: вищий
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 26.12.2025
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг)
Критерий относится к предмету закупки Сушені абрикоси половинками, сорт вищий,
Информация для ознакомления организатору процедур Информация для ознакомления участникам процедур
Підтверджується, що
Діаметр плоду: не менше 25 мм
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 26.12.2025
Вид: абрикоси половинками
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 26.12.2025
Сорт: вищий
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 26.12.2025
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг)
Критерий относится к предмету закупки Чорнослив сушений, без кісточки, сорт ви
Информация для ознакомления организатору процедур Информация для ознакомления участникам процедур
Підтверджується, що
Розмір: середній
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 26.12.2025
Наявність кісточки Ожидаемое значение: нет
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 26.12.2025
Сорт: вищий
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 26.12.2025

Даты и сроки

Дата публикации 26.12.2025 18:53  
Начало периода приема предложений 26.12.2025 18:53  
Окончание периода приема предложений 31.12.2025 09:00  
Дата проведения онлайн-аукциона ожидается  

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика Управління освіти Конотопської міської ради Сумської області  
Код в ЕГРПОУ / ИНН 02147902  
Юридический адрес 41615, Україна, Сумська область, м. Конотоп, вул.Дудаєва Джохара , 12