Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 26.12.2025 16:16. Дата останніх змін - 26.12.2025 16:16

Канцелярські товари

Ідентифікатор закупівлі UA-2025-12-26-013115-a  
ID 877a783472ff4e069a79e6990369cd77  
Ідентифікатор плану UA-P-2025-12-26-000370-a  
Очікувана вартість закупівлі
61`338.60 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Районна адміністрація Запорізької міської ради по Хортицькому району  
Очікувана вартість закупівлі 61`338.60 Гривня (з ПДВ)  
Процедура закупівлі
Закупівля без використання електронної системи
 
Вид предмету закупівлі: Закупівля товарів  
Закупівля оголошена
26.12.25
Вибір контрагента
Підготовка угоди
Завершена
26.12.25

Специфікація закупівлі

1)
Конверт DL (110x220) СКЛ білий 80 з вікном 45*90 2140
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69123, Україна, Запорізька область, м.Запоріжжя, б-р Будівельників, 19
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26.12.2025 - 29.12.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 200 штука
2)
Рамка "Декор 15" 21*30 біла з золотом
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69123, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, б-р Будівельників, 19
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26.12.2025 - 29.12.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 150 штука
3)
Файл BUROMAX для документів A4, 40 мкм BM.3805
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69123, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, б-р Будівельників, 19
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26.12.2025 - 29.12.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 15 пакунок
4)
Папір А4 Maestro Standard+ щ.80, 500 арк. (клас-В+)
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69123, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, б-р Будівельників, 19
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26.12.2025 - 29.12.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 270 пачка
5)
Рамка 21*30 пластик багет світло-коричневі з золотом
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69123, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, б-р Будівельників, 19
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26.12.2025 - 29.12.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 50 штука

Тендерна документація

Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 26.12.2025 16:16
Версія документу від: 26.12.2025 16:16
ID: ccef49413a3045c3bf6cf3c88b52bcbd

Параметри тендеру

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Районна адміністрація Запорізької міської ради по Хортицькому району  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 37573712  
Юридична адреса 69123, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, б-р Будівельників, 19  

Протокол розкриття

Учасник
Остаточна пропозиція
Статус
Документи
1
61`338.60
Гривня з ПДВ
Переможець
26.12.2025 16:16

Укладені договори

Номер договору
190
Дата підписання
26.12.2025
Дата початку дії
26.12.2025
Дата завершення дії
31.12.2025
Ціна договору
61`338.60 Гривня з ПДВ
Ціна договору без ПДВ
51`115.50 Гривня