Процедура закупівлі оголошена 26.12.2025 16:16. Дата останніх змін - 26.12.2025 16:16
Канцелярські товари
| Ідентифікатор закупівлі | UA-2025-12-26-013115-a | |
| ID | 877a783472ff4e069a79e6990369cd77 | |
| Ідентифікатор плану | UA-P-2025-12-26-000370-a |
Очікувана вартість закупівлі
61`338.60 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь
Закупівельник (Проводить закупівлю)
| Найменування замовника | Районна адміністрація Запорізької міської ради по Хортицькому району | |
| Очікувана вартість закупівлі | 61`338.60 Гривня (з ПДВ) | |
| Процедура закупівлі |
Закупівля без використання електронної системи
|
|
| Вид предмету закупівлі: | Закупівля товарів |
Закупівля оголошена
26.12.25
Вибір контрагента
Підготовка угоди
Завершена
26.12.25
Специфікація закупівлі
| 1) |
Конверт DL (110x220) СКЛ білий 80 з вікном 45*90 2140
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69123, Україна, Запорізька область, м.Запоріжжя, б-р Будівельників, 19
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26.12.2025 - 29.12.2025
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 200 штука
|
| 2) |
Рамка "Декор 15" 21*30 біла з золотом
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69123, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, б-р Будівельників, 19
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26.12.2025 - 29.12.2025
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 150 штука
|
| 3) |
Файл BUROMAX для документів A4, 40 мкм BM.3805
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69123, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, б-р Будівельників, 19
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26.12.2025 - 29.12.2025
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 15 пакунок
|
| 4) |
Папір А4 Maestro Standard+ щ.80, 500 арк. (клас-В+)
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69123, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, б-р Будівельників, 19
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26.12.2025 - 29.12.2025
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 270 пачка
|
| 5) |
Рамка 21*30 пластик багет світло-коричневі з золотом
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69123, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, б-р Будівельників, 19
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26.12.2025 - 29.12.2025
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 50 штука
|
Тендерна документація
![]() |
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 26.12.2025 16:16
Версія документу від: 26.12.2025 16:16
ID: ccef49413a3045c3bf6cf3c88b52bcbd
|
Параметри тендеру
▼Закупівельник (Проводить закупівлю)
| Найменування замовника | Районна адміністрація Запорізької міської ради по Хортицькому району |
| Код в ЄДРПОУ / ІПН | 37573712 |
| Юридична адреса | 69123, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, б-р Будівельників, 19 |
Протокол розкриття
№
Учасник
Остаточна пропозиція
Статус
Документи
1
61`338.60
Гривня з ПДВ
Переможець
26.12.2025 16:16
Укладені договори
Номер договору
190
Дата підписання
26.12.2025
Дата початку дії
26.12.2025
Дата завершення дії
31.12.2025
Ціна договору
61`338.60 Гривня з ПДВ
Ціна договору без ПДВ
51`115.50 Гривня
