Процедура закупівлі оголошена 26.12.2025 15:53. Дата останніх змін - 26.12.2025 15:53
ДК 021:2015:03220000-9 - Овочі, фрукти та горіхи (Яблука свіжі, пізньостиглі, вищого товарного сорту, червоні види плодів, ДСТУ 8133, Лимони свіжі, діаметр плоду не менше 4 см, вищого сорту, Апельсини свіжі, діаметр плоду не менше 5 см, вищого сорту, Мандарини свіжі, діаметр плоду не менше 3,8 см, Банани свіжі, ґатунок перший, зелені, від 20 см, діаметр плоду не більше 4 см). -
| Ідентифікатор закупівлі | UA-2025-12-26-012567-a | |
| ID | 94bf48b968eb43c3b77379450481ba12 |
Очікувана вартість закупівлі
957`604.15 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь
Поставка товарів здійснюється до 31 грудня 2026 р. включно, партіями по потребі не менше 3-х разів на тиждень, згідно замовлення, яке передається постачальнику напередодні поставки. Місце поставки (передачі) товарів - підпорядковані управлінню освіти заклади по м. Конотоп, с. Підлипне (окремо в кожен заклад). Постачальник перед поставкою товару повинен надати: - позитивний Акт складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти; - позитивний Акт складений за результатами державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР; - підтвердження про реєстрацію оператора ринку; - довідку в довільній формі з зазначенням інформації про наявність обладнання та матеріально-технічної бази (з обов’язковим зазначенням інформації про потужності (складські приміщення)), які пристосовані для виробництва або зберігання, та відповідають вимогам санітарного законодавства - довідку в довільній формі щодо наявності власного (або орендованого) спеціалізованого транспортного засобу (транспортних засобів), яким буде здійснюватися постачання товару. - копія документу, що підтверджує проведення дезінфекції транспортного засобу (транспортних засобів), яким буде здійснюватися поставка товару. - експертні висновки (протоколи) лабораторних досліджень лабораторій, акредитованих відповідно до стандартів ISO/IEC 17025, ДСТУ ISO 17025. Якщо поставлений товар не буде відповідати своїм якісним характеристикам, постачальник повинен замінити товар своїми силами і за свій рахунок протягом 8 годин.
Закупівельник (Проводить закупівлю)
| Найменування замовника | Управління освіти Конотопської міської ради Сумської області | |
| Очікувана вартість закупівлі | 957`604.15 Гривня (з ПДВ) | |
| Процедура закупівлі | Запит (ціни) пропозицій |
Закупівля оголошена
26.12.25
Подання пропозицій
до 31.12.25
Залишилось 3 дні. Поспішайте взяти учаcть! Поспішайте взяти участь!