Процедура закупівлі оголошена 26.12.2025 15:53. Дата останніх змін - 26.12.2025 15:53
ДК 021:2015:03220000-9 - Овочі, фрукти та горіхи (Яблука свіжі, пізньостиглі, вищого товарного сорту, червоні види плодів, ДСТУ 8133, Лимони свіжі, діаметр плоду не менше 4 см, вищого сорту, Апельсини свіжі, діаметр плоду не менше 5 см, вищого сорту, Мандарини свіжі, діаметр плоду не менше 3,8 см, Банани свіжі, ґатунок перший, зелені, від 20 см, діаметр плоду не більше 4 см).
| Ідентифікатор закупівлі | UA-2025-12-26-012567-a | |
| ID | 94bf48b968eb43c3b77379450481ba12 | |
| Ідентифікатор плану | UA-P-2025-12-26-014199-a |
Очікувана вартість закупівлі
957`604.15 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь
Поставка товарів здійснюється до 31 грудня 2026 р. включно, партіями по потребі не менше 3-х разів на тиждень, згідно замовлення, яке передається постачальнику напередодні поставки. Місце поставки (передачі) товарів - підпорядковані управлінню освіти заклади по м. Конотоп, с. Підлипне (окремо в кожен заклад). Постачальник перед поставкою товару повинен надати: - позитивний Акт складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти; - позитивний Акт складений за результатами державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР; - підтвердження про реєстрацію оператора ринку; - довідку в довільній формі з зазначенням інформації про наявність обладнання та матеріально-технічної бази (з обов’язковим зазначенням інформації про потужності (складські приміщення)), які пристосовані для виробництва або зберігання, та відповідають вимогам санітарного законодавства - довідку в довільній формі щодо наявності власного (або орендованого) спеціалізованого транспортного засобу (транспортних засобів), яким буде здійснюватися постачання товару. - копія документу, що підтверджує проведення дезінфекції транспортного засобу (транспортних засобів), яким буде здійснюватися поставка товару. - експертні висновки (протоколи) лабораторних досліджень лабораторій, акредитованих відповідно до стандартів ISO/IEC 17025, ДСТУ ISO 17025. Якщо поставлений товар не буде відповідати своїм якісним характеристикам, постачальник повинен замінити товар своїми силами і за свій рахунок протягом 8 годин.
Закупівельник (Проводить закупівлю)
| Найменування замовника | Управління освіти Конотопської міської ради Сумської області | |
| Очікувана вартість закупівлі | 957`604.15 Гривня (з ПДВ) | |
| Процедура закупівлі | Запит (ціни) пропозицій | |
| Вид предмету закупівлі: | Закупівля товарів |
Закупівля оголошена
26.12.25
Подання пропозицій
до 31.12.25
Залишилось 3 дні. Поспішайте взяти учаcть! Поспішайте взяти участь!
Умови оплати згідно із договором
| Подія | Поставка товару | |
| Тип оплати | Післяплата | |
| Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) | 100% | |
| Період | 30 робочі дні |
Специфікація закупівлі
| 1) |
Банани свіжі, ґатунок перший, зелені, від 20 см, діаметр плоду не більше 4 см
Класифікація за ДК 021:2015: 03220000-9 - Овочі, фрукти та горіхи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 41615, Україна, Сумська область, м.Конотоп, с.Підлипне, підпорядковані заклади освіти
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2026
Умови поставки: Поставка товарів здійснюється до 31 грудня 2026 р. включно, партіями по потребі не менше 3-х разів на тиждень, згідно замовлення, яке передається постачальнику напередодні поставки. Місце поставки (передачі) товарів - підпорядковані управлінню освіти заклади по м. Конотоп, с. Підлипне (окремо в кожен заклад).
Постачальник перед поставкою товару повинен надати:
- позитивний Акт складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти;
- позитивний Акт складений за результатами державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР;
- підтвердження про реєстрацію оператора ринку;
- довідку в довільній формі з зазначенням інформації про наявність обладнання та матеріально-технічної бази (з обов’язковим зазначенням інформації про потужності (складські приміщення)), які пристосовані для виробництва або зберігання, та відповідають вимогам санітарного законодавства
- довідку в довільній формі щодо наявності власного (або орендованого) спеціалізованого транспортного засобу (транспортних засобів), яким буде здійснюватися постачання товару.
- копія документу, що підтверджує проведення дезінфекції транспортного засобу (транспортних засобів), яким буде здійснюватися поставка товару.
- експертні висновки (протоколи) лабораторних досліджень лабораторій, акредитованих відповідно до стандартів ISO/IEC 17025, ДСТУ ISO 17025.
Якщо поставлений товар не буде відповідати своїм якісним характеристикам, постачальник повинен замінити товар своїми силами і за свій рахунок протягом 8 годин.
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 3615 кілограм
|
| 2) |
Мандарини свіжі, діаметр плоду не менше 3,8 см
Класифікація за ДК 021:2015: 03220000-9 - Овочі, фрукти та горіхи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 41615, Україна, Сумська область, м.Конотоп, с.Підлипне, підпорядковані заклади освіти
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2026
Умови поставки: Поставка товарів здійснюється до 31 грудня 2026 р. включно, партіями по потребі не менше 3-х разів на тиждень, згідно замовлення, яке передається постачальнику напередодні поставки. Місце поставки (передачі) товарів - підпорядковані управлінню освіти заклади по м. Конотоп, с. Підлипне (окремо в кожен заклад).
Постачальник перед поставкою товару повинен надати:
- позитивний Акт складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти;
- позитивний Акт складений за результатами державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР;
- підтвердження про реєстрацію оператора ринку;
- довідку в довільній формі з зазначенням інформації про наявність обладнання та матеріально-технічної бази (з обов’язковим зазначенням інформації про потужності (складські приміщення)), які пристосовані для виробництва або зберігання, та відповідають вимогам санітарного законодавства
- довідку в довільній формі щодо наявності власного (або орендованого) спеціалізованого транспортного засобу (транспортних засобів), яким буде здійснюватися постачання товару.
- копія документу, що підтверджує проведення дезінфекції транспортного засобу (транспортних засобів), яким буде здійснюватися поставка товару.
- експертні висновки (протоколи) лабораторних досліджень лабораторій, акредитованих відповідно до стандартів ISO/IEC 17025, ДСТУ ISO 17025.
Якщо поставлений товар не буде відповідати своїм якісним характеристикам, постачальник повинен замінити товар своїми силами і за свій рахунок протягом 8 годин.
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 2025 кілограм
|
| 3) |
Апельсини свіжі, діаметр плоду не менше 5 см, вищого сорту
Класифікація за ДК 021:2015: 03220000-9 - Овочі, фрукти та горіхи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 41615, Україна, Сумська область, м.Конотоп, с.Підлипне, підпорядковані заклади освіти
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2026
Умови поставки: Поставка товарів здійснюється до 31 грудня 2026 р. включно, партіями по потребі не менше 3-х разів на тиждень, згідно замовлення, яке передається постачальнику напередодні поставки. Місце поставки (передачі) товарів - підпорядковані управлінню освіти заклади по м. Конотоп, с. Підлипне (окремо в кожен заклад).
Постачальник перед поставкою товару повинен надати:
- позитивний Акт складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти;
- позитивний Акт складений за результатами державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР;
- підтвердження про реєстрацію оператора ринку;
- довідку в довільній формі з зазначенням інформації про наявність обладнання та матеріально-технічної бази (з обов’язковим зазначенням інформації про потужності (складські приміщення)), які пристосовані для виробництва або зберігання, та відповідають вимогам санітарного законодавства
- довідку в довільній формі щодо наявності власного (або орендованого) спеціалізованого транспортного засобу (транспортних засобів), яким буде здійснюватися постачання товару.
- копія документу, що підтверджує проведення дезінфекції транспортного засобу (транспортних засобів), яким буде здійснюватися поставка товару.
- експертні висновки (протоколи) лабораторних досліджень лабораторій, акредитованих відповідно до стандартів ISO/IEC 17025, ДСТУ ISO 17025.
Якщо поставлений товар не буде відповідати своїм якісним характеристикам, постачальник повинен замінити товар своїми силами і за свій рахунок протягом 8 годин.
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 3070 кілограм
|
| 4) |
Лимони свіжі, діаметр плоду не менше 4 см, вищого сорту
Класифікація за ДК 021:2015: 03220000-9 - Овочі, фрукти та горіхи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 41615, Україна, Сумська область, м.Конотоп, с.Підлипне, підпорядковані заклади освіти
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2026
Умови поставки: Поставка товарів здійснюється до 31 грудня 2026 р. включно, партіями по потребі не менше 3-х разів на тиждень, згідно замовлення, яке передається постачальнику напередодні поставки. Місце поставки (передачі) товарів - підпорядковані управлінню освіти заклади по м. Конотоп, с. Підлипне (окремо в кожен заклад).
Постачальник перед поставкою товару повинен надати:
- позитивний Акт складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти;
- позитивний Акт складений за результатами державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР;
- підтвердження про реєстрацію оператора ринку;
- довідку в довільній формі з зазначенням інформації про наявність обладнання та матеріально-технічної бази (з обов’язковим зазначенням інформації про потужності (складські приміщення)), які пристосовані для виробництва або зберігання, та відповідають вимогам санітарного законодавства
- довідку в довільній формі щодо наявності власного (або орендованого) спеціалізованого транспортного засобу (транспортних засобів), яким буде здійснюватися постачання товару.
- копія документу, що підтверджує проведення дезінфекції транспортного засобу (транспортних засобів), яким буде здійснюватися поставка товару.
- експертні висновки (протоколи) лабораторних досліджень лабораторій, акредитованих відповідно до стандартів ISO/IEC 17025, ДСТУ ISO 17025.
Якщо поставлений товар не буде відповідати своїм якісним характеристикам, постачальник повинен замінити товар своїми силами і за свій рахунок протягом 8 годин.
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 290 кілограм
|
| 5) |
Яблука свіжі, пізньостиглі, вищого товарного сорту, червоні види плодів, ДСТУ 8133
Класифікація за ДК 021:2015: 03220000-9 - Овочі, фрукти та горіхи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 41615, Україна, Сумська область, м.Конотоп, с.Підлипне, підпорядковані заклади освіти
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2026
Умови поставки: Поставка товарів здійснюється до 31 грудня 2026 р. включно, партіями по потребі не менше 3-х разів на тиждень, згідно замовлення, яке передається постачальнику напередодні поставки. Місце поставки (передачі) товарів - підпорядковані управлінню освіти заклади по м. Конотоп, с. Підлипне (окремо в кожен заклад).
Постачальник перед поставкою товару повинен надати:
- позитивний Акт складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти;
- позитивний Акт складений за результатами державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР;
- підтвердження про реєстрацію оператора ринку;
- довідку в довільній формі з зазначенням інформації про наявність обладнання та матеріально-технічної бази (з обов’язковим зазначенням інформації про потужності (складські приміщення)), які пристосовані для виробництва або зберігання, та відповідають вимогам санітарного законодавства
- довідку в довільній формі щодо наявності власного (або орендованого) спеціалізованого транспортного засобу (транспортних засобів), яким буде здійснюватися постачання товару.
- копія документу, що підтверджує проведення дезінфекції транспортного засобу (транспортних засобів), яким буде здійснюватися поставка товару.
- експертні висновки (протоколи) лабораторних досліджень лабораторій, акредитованих відповідно до стандартів ISO/IEC 17025, ДСТУ ISO 17025.
Якщо поставлений товар не буде відповідати своїм якісним характеристикам, постачальник повинен замінити товар своїми силами і за свій рахунок протягом 8 годин.
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 4725 кілограм
|
Тендерна документація
![]() |
Проект договору
Проект договору фрукти.docx
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 26.12.2025 15:52
Версія документу від: 26.12.2025 15:52
ID: cf2b155f351846c2beb2056717c81c08
|
![]() |
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 26.12.2025 15:53
Версія документу від: 26.12.2025 15:53
ID: a6dc748d06454b4db14d11f3e6357925
|
Параметри тендеру
▼Опис критеріїв
|
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг)
Посилання на законодавство
Підтверджується, що
Діаметр плоду: не більше 4 см
Розмір плодів: не менше 20 см
Колір (на момент реалізації): зелений
Ґатунок: перший
|
|
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг)
Посилання на законодавство
Підтверджується, що
Відсутність мерзлих та підморожених плодів Очікуване значення: Так
Діаметр плоду: не менше 3,8 см
Колір (на момент реалізації): від світло-помаранчевого до помаранчевого
|
|
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг)
Посилання на законодавство
Підтверджується, що
Характеристики не суперечать ДСТУ ЕЭК ООН FFV-14:2007 Очікуване значення: Так
Сорт: вищий
Відсутність мерзлих та підморожених плодів Очікуване значення: Так
Діаметр плоду: не менше 5 см
Колір (на момент реалізації): від світло-помаранчевого до помаранчевого
|
|
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг)
Посилання на законодавство
Підтверджується, що
Характеристики не суперечать ДСТУ ЕЭК ООН FFV-14:2007 Очікуване значення: Так
Сорт: вищий
Діаметр плоду: не менше 4 см
Колір (на момент реалізації): від світло-зеленого до жовтого
Відсутність мерзлих та підморожених плодів Очікуване значення: Так
|
|
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником
Посилання на законодавство
Підтверджується, що
Характеристики не суперечать ДСТУ: ДСТУ 8133
Вид: червоні види плодів
Діаметр плоду за найбільшим поперечним діаметром: не менше 70 мм
Товарний сорт: вищий
Термін достигання: пізньостиглі
|
Дати та строки
| Дата публікації | 26.12.2025 15:53 | |
| Початок періоду прийому пропозицій | 26.12.2025 15:53 | |
| Кінцевий строк подання тендерних пропозицій | 31.12.2025 09:00 | |
| Дата початку аукціону | очікується |
Закупівельник (Проводить закупівлю)
| Найменування замовника | Управління освіти Конотопської міської ради Сумської області |
| Код в ЄДРПОУ / ІПН | 02147902 |
| Юридична адреса | 41615, Україна, Сумська область, м. Конотоп, вул.Дудаєва Джохара , 12 |
