Процедура закупівлі оголошена 26.12.2025 15:11. Дата останніх змін - 26.12.2025 15:11
Послуги по ремонту техніки
| Ідентифікатор закупівлі | UA-2025-12-26-011243-a | |
| ID | c61071b6537746578a8564cc3b1749ce |
Очікувана вартість закупівлі
1`242.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь
Закупівельник (Проводить закупівлю)
| Найменування замовника | Відділ фінансів Уманської районної державної адміністрації | |
| Очікувана вартість закупівлі | 1`242.00 Гривня (без ПДВ) | |
| Процедура закупівлі |
Закупівля без використання електронної системи
|
|
| Вид предмету закупівлі: | Закупівля послуг |
Закупівля оголошена
26.12.25
Вибір контрагента
Підготовка угоди
Завершена
26.12.25
Специфікація закупівлі
| 1) |
Заправка картриджа Xerox 3140
Класифікація за ДК 021:2015: 50310000-1 - Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 20300, Україна, Черкаська область, Умань, ПЛОЩА СОБОРНОСТІ, будинок 1А
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25.12.2025 - 31.12.2025
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 штука
|
| 2) |
Ремонт картриджа HP 05А із заміною фотобарабана
Класифікація за ДК 021:2015: 50310000-1 - Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 20300, Україна, Черкаська область, Умань, ПЛОЩА СОБОРНОСТІ, будинок 1А
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25.12.2025 - 31.12.2025
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 штука
|
| 3) |
Ремонт картриджа Canon 725 із заміною корпусних деталей
Класифікація за ДК 021:2015: 50310000-1 - Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 20300, Україна, Черкаська область, Умань, ПЛОЩА СОБОРНОСТІ, будинок 1А
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25.12.2025 - 31.12.2025
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 штука
|
Тендерна документація
![]() |
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 26.12.2025 15:11
Версія документу від: 26.12.2025 15:11
ID: 268671e8fd2744cea4f08ad1c27050d6
|
Параметри тендеру
▼Закупівельник (Проводить закупівлю)
| Найменування замовника | Відділ фінансів Уманської районної державної адміністрації |
| Код в ЄДРПОУ / ІПН | 02317072 |
| Юридична адреса | 20300, Україна, Черкаська область, Умань, ПЛОЩА СОБОРНОСТІ, будинок 1А |
Протокол розкриття
№
Учасник
Остаточна пропозиція
Статус
Документи
1
1`242.00
Гривня без ПДВ
Переможець
26.12.2025 15:10
Укладені договори
Номер договору
251225
Дата підписання
25.12.2025
Дата початку дії
25.12.2025
Дата завершення дії
31.12.2025
Ціна договору
1`242.00 Гривня без ПДВ
