Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 26.12.2025 15:11. Дата останніх змін - 26.12.2025 15:11

Послуги по ремонту техніки

Ідентифікатор закупівлі UA-2025-12-26-011243-a  
ID c61071b6537746578a8564cc3b1749ce  
Очікувана вартість закупівлі
1`242.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Відділ фінансів Уманської районної державної адміністрації  
Очікувана вартість закупівлі 1`242.00 Гривня (без ПДВ)  
Процедура закупівлі
Закупівля без використання електронної системи
 
Вид предмету закупівлі: Закупівля послуг  
Закупівля оголошена
26.12.25
Вибір контрагента
Підготовка угоди
Завершена
26.12.25

Специфікація закупівлі

1)
Заправка картриджа Xerox 3140
Класифікація за ДК 021:2015: 50310000-1 - Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 20300, Україна, Черкаська область, Умань, ПЛОЩА СОБОРНОСТІ, будинок 1А
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25.12.2025 - 31.12.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 штука
2)
Ремонт картриджа HP 05А із заміною фотобарабана
Класифікація за ДК 021:2015: 50310000-1 - Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 20300, Україна, Черкаська область, Умань, ПЛОЩА СОБОРНОСТІ, будинок 1А
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25.12.2025 - 31.12.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 штука
3)
Ремонт картриджа Canon 725 із заміною корпусних деталей
Класифікація за ДК 021:2015: 50310000-1 - Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 20300, Україна, Черкаська область, Умань, ПЛОЩА СОБОРНОСТІ, будинок 1А
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25.12.2025 - 31.12.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 штука

Тендерна документація

Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 26.12.2025 15:11
Версія документу від: 26.12.2025 15:11
ID: 268671e8fd2744cea4f08ad1c27050d6

Параметри тендеру

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Відділ фінансів Уманської районної державної адміністрації  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 02317072  
Юридична адреса 20300, Україна, Черкаська область, Умань, ПЛОЩА СОБОРНОСТІ, будинок 1А  

Протокол розкриття

Учасник
Остаточна пропозиція
Статус
Документи

Укладені договори

Номер договору
251225
Дата підписання
25.12.2025
Дата початку дії
25.12.2025
Дата завершення дії
31.12.2025
Ціна договору
1`242.00 Гривня без ПДВ