Процедура закупівлі оголошена 26.12.2025 14:20. Дата останніх змін - 26.12.2025 14:20
Канцтовари (Код згідно ДК 021:2015 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне)
| Ідентифікатор закупівлі | UA-2025-12-26-009573-a | |
| ID | e7a67188b04e4a2b85231d6b3b827526 | |
| Ідентифікатор плану | UA-P-2025-12-26-011153-a |
Очікувана вартість закупівлі
3`220.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь
Закупівельник (Проводить закупівлю)
| Найменування замовника | Бабчинецька сільська рада | |
| Очікувана вартість закупівлі | 3`220.00 Гривня (без ПДВ) | |
| Процедура закупівлі |
Закупівля без використання електронної системи
|
|
| Вид предмету закупівлі: | Закупівля товарів |
Закупівля оголошена
26.12.25
Вибір контрагента
Підготовка угоди
Завершена
26.12.25
Специфікація закупівлі
| 1) |
Папір А4
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26.12.2025 - 31.12.2025
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 15 штука
|
| 2) |
Файл А4
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26.12.2025 - 31.12.2025
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 штука
|
| 3) |
ручка кулькова
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26.12.2025 - 31.12.2025
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 9 штука
|
| 4) |
скоби
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26.12.2025 - 31.12.2025
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 2 штука
|
Тендерна документація
![]() |
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 26.12.2025 14:20
Версія документу від: 26.12.2025 14:20
ID: 462340c11bde41d392c1fe2585ecf771
|
Параметри тендеру
▼Закупівельник (Проводить закупівлю)
| Найменування замовника | Бабчинецька сільська рада |
| Код в ЄДРПОУ / ІПН | 04326520 |
| Юридична адреса | 24132, Україна, Вінницька область, БАБЧИНЦІ, вул.Незалежності б.13 |
Протокол розкриття
№
Учасник
Остаточна пропозиція
Статус
Документи
Укладені договори
Номер договору
122
Дата підписання
23.12.2025
Дата початку дії
23.12.2025
Дата завершення дії
31.12.2025
Ціна договору
3`220.00 Гривня без ПДВ
