Договір опубліковано 26.12.2025 14:20. Дата останніх змін: 26.12.2025 14:20
Канцтовари (Код згідно ДК 021:2015 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне) -
| Ідентифікатор укладеного договору | UA-2025-12-26-009573-a-a1 | |
| ID | 50bf49f6a173455db5cffe66eedb1929 |
Сума договору
3`220.00 Гривня
Реквізити договору
| Сума договору | 3`220.00 Гривня (без ПДВ) | |
| Номер договору | 122 | |
| Дата підписання | 23.12.2025 | |
| Дата початку дії | 23.12.2025 | |
| Дата завершення дії | 31.12.2025 |
Опубліковано
26.12.25
Договір підписано
Договір підписаний всіма учасниками, і зараз діє на законних підставах
Договір виконано
Номенклатура договору
| 1) |
Папір А4
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26.12.2025 - 31.12.2025
Ціна за одиницю (не обов'язково): 200 Гривня
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 15 штука
|
| 2) |
Файл А4
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26.12.2025 - 31.12.2025
Ціна за одиницю (не обов'язково): 100 Гривня
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 штука
|
| 3) |
ручка кулькова
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26.12.2025 - 31.12.2025
Ціна за одиницю (не обов'язково): 10 Гривня
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 9 штука
|
| 4) |
скоби
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26.12.2025 - 31.12.2025
Ціна за одиницю (не обов'язково): 15 Гривня
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 2 штука
|
Документи договору/змін
![]() |
Підписаний контракт
договір 122.pdf
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 26.12.2025 14:19
ID: 606bb7b44b41450e8b6967c34d5af118
|
![]() |
Нетипізований документ
sign.p7s
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 26.12.2025 14:20
ID: 950827b3af31459098be2645d58de903
|
Закупівельник (Проводить закупівлю)
| Найменування замовника | Бабчинецька сільська рада |
| Код в ЄДРПОУ / ІПН | 04326520 |
| Юридична адреса | 24132, Україна, Вінницька область, БАБЧИНЦІ, вул.Незалежності б.13 |
| Процедура закупівлі | Закупівля без використання електронної системи |
Інформація про постачальника
| Назва юридичної особи | ФОП Коваленко Тетяна Євгеніївна |
| Код ЄДРПОУ | 2192004985 |
| Юридична адреса | 24000, Україна, Вінницька область, м. Могилів- Подільський, вул. Грецька, буд. 14,кв. 90 |
