Процедура закупівлі оголошена 25.12.2025 16:33. Дата останніх змін - 25.12.2025 16:33
Оснащення до печатки, штамп-печатка, ручка кулькова, спиця для паперів (код ДК 021:2015 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне)
| Ідентифікатор закупівлі | UA-2025-12-25-013273-a | |
| ID | 78c83b6c8e324d50a384e9ec124e541a | |
| Ідентифікатор плану | UA-P-2025-12-25-014825-a |
Очікувана вартість закупівлі
2`272.01 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь
Закупівельник (Проводить закупівлю)
| Найменування замовника | РЕГІОНАЛЬНИЙ ОФІС ВОДНИХ РЕСУРСІВ У МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ | |
| Очікувана вартість закупівлі | 2`272.01 Гривня (з ПДВ) | |
| Процедура закупівлі |
Закупівля без використання електронної системи
|
|
| Вид предмету закупівлі: | Закупівля товарів |
Закупівля оголошена
25.12.25
Вибір контрагента
Підготовка угоди
Завершена
25.12.25
Специфікація закупівлі
| 1) |
Оснащення до печатки
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2025
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 штука
|
| 2) |
Штамп-печатка 58мм*22мм
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2025
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 штука
|
| 3) |
Ручка кулькова автоматична
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2025
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 10 штука
|
| 4) |
Спиця для паперів
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2025
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 3 штука
|
Тендерна документація
![]() |
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 25.12.2025 16:33
Версія документу від: 25.12.2025 16:33
ID: 8377610555054be1815aa54f4adfe624
|
Параметри тендеру
▼Закупівельник (Проводить закупівлю)
| Найменування замовника | РЕГІОНАЛЬНИЙ ОФІС ВОДНИХ РЕСУРСІВ У МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ |
| Код в ЄДРПОУ / ІПН | 01038921 |
| Юридична адреса | 54005, Україна, Миколаївська область, місто Миколаїв, ВУЛИЦЯ МАРКА КРОПИВНИЦЬКОГО, будинок 14 |
Протокол розкриття
№
Учасник
Остаточна пропозиція
Статус
Документи
1
2`272.01
Гривня з ПДВ
Переможець
25.12.2025 16:33
Укладені договори
Номер договору
1671
Дата підписання
25.12.2025
Дата початку дії
25.12.2025
Дата завершення дії
31.12.2025
Ціна договору
2`272.01 Гривня з ПДВ
Ціна договору без ПДВ
1`893.34 Гривня
