Договір опубліковано 25.12.2025 16:33. Дата останніх змін: 25.12.2025 16:33
Оснащення до печатки, штамп-печатка, ручка кулькова, спиця для паперів (код ДК 021:2015 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне) -
| Ідентифікатор укладеного договору | UA-2025-12-25-013273-a-c1 | |
| ID | b3249ce6391c40ac978f01764bbbb148 |
Сума договору
2`272.01 Гривня
Реквізити договору
| Сума договору | 2`272.01 Гривня (з ПДВ) | |
| Сума договору без ПДВ | 1`893.34 Гривня | |
| Номер договору | 1671 | |
| Дата підписання | 25.12.2025 | |
| Дата початку дії | 25.12.2025 | |
| Дата завершення дії | 31.12.2025 |
Опубліковано
25.12.25
Договір підписано
Договір підписаний всіма учасниками, і зараз діє на законних підставах
Договір виконано
Номенклатура договору
| 1) |
Оснащення до печатки
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2025
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 штука
|
| 2) |
Штамп-печатка 58мм*22мм
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2025
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 штука
|
| 3) |
Ручка кулькова автоматична
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2025
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 10 штука
|
| 4) |
Спиця для паперів
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2025
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 3 штука
|
Документи договору/змін
![]() |
Підписаний контракт
Дог 1671 25.12.25.pdf
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 25.12.2025 16:33
ID: 3e40f6060595405ba89282092c09c457
|
Закупівельник (Проводить закупівлю)
| Найменування замовника | РЕГІОНАЛЬНИЙ ОФІС ВОДНИХ РЕСУРСІВ У МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ |
| Код в ЄДРПОУ / ІПН | 01038921 |
| Юридична адреса | 54005, Україна, Миколаївська область, місто Миколаїв, ВУЛИЦЯ МАРКА КРОПИВНИЦЬКОГО, будинок 14 |
| Процедура закупівлі | Закупівля без використання електронної системи |
Інформація про постачальника
| Назва юридичної особи | ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ МАЛЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНВАР" |
| Код ЄДРПОУ | 13852785 |
| Юридична адреса | Україна |
