Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Договір опубліковано 25.12.2025 16:33. Дата останніх змін: 25.12.2025 16:33

Оснащення до печатки, штамп-печатка, ручка кулькова, спиця для паперів (код ДК 021:2015 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне) -

Ідентифікатор укладеного договору UA-2025-12-25-013273-a-c1  
ID b3249ce6391c40ac978f01764bbbb148  
Сума договору
2`272.01 Гривня

Реквізити договору

Сума договору 2`272.01 Гривня (з ПДВ)  
Сума договору без ПДВ 1`893.34 Гривня  
Номер договору 1671  
Дата підписання 25.12.2025  
Дата початку дії 25.12.2025  
Дата завершення дії 31.12.2025  
Опубліковано
25.12.25
Договір підписано
Договір підписаний всіма учасниками, і зараз діє на законних підставах
Договір виконано

Номенклатура договору

1)
Оснащення до печатки
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 штука
2)
Штамп-печатка 58мм*22мм
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 штука
3)
Ручка кулькова автоматична
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 10 штука
4)
Спиця для паперів
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 3 штука

Документи договору/змін

Підписаний контракт
Дог 1671 25.12.25.pdf
Завантажено в ЦБД Prozorro: 25.12.2025 16:33
ID: 3e40f6060595405ba89282092c09c457

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника РЕГІОНАЛЬНИЙ ОФІС ВОДНИХ РЕСУРСІВ У МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 01038921  
Юридична адреса 54005, Україна, Миколаївська область, місто Миколаїв, ВУЛИЦЯ МАРКА КРОПИВНИЦЬКОГО, будинок 14  
Процедура закупівлі Закупівля без використання електронної системи  

Інформація про постачальника

Назва юридичної особи ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ МАЛЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНВАР"  
Код ЄДРПОУ 13852785  
Юридична адреса Україна