Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 24.12.2025 16:38. Дата останніх змін - 24.12.2025 16:38

ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 15540000-5 Сирні продукти (сир твердий (код ДК 021:2015: 15544000-3 Твердий сир), сир кисломолочний (код ДК 021:2015: 15541000-2 Столовий сир))

Ідентифікатор закупівлі UA-2025-12-24-017056-a  
ID ed734684919c4385ad1178247dec1569  
Ідентифікатор плану UA-P-2025-12-24-019005-a  
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Строк поставки Товару: з дати підписання договору (але не раніше 01.01.2026 року) по 30.06.2026 року, включно. Умови та місце поставки Товару: дрібними партіями відповідно до заявок (не частіше одного разу на тиждень), поданих відповідальними особами за організацію харчування в кожному закладі загальної середньої та дошкільної освіти, які перебувають в оперативному управлінні Замовника, за адресами відповідно до Специфікації проєкту Договору (20 закладів освіти).

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника УПРАВЛІННЯ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ЛОКАЧИНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ  
Очікувана вартість закупівлі 611`150.00 Гривня (з ПДВ)  
Процедура закупівлі Запит (ціни) пропозицій  
Вид предмету закупівлі: Закупівля товарів  
Закупівля оголошена
24.12.25
Подання пропозицій
до 27.12.25
Залишилось 3 дні. Поспішайте взяти учаcть! Поспішайте взяти участь!

Умови оплати згідно із договором

Подія Поставка товару  
Опис Замовник здійснює оплату за Товар в безготівковому порядку впродовж 10 (десяти) робочих днів з дати прийняття Товару Замовником, та підписання уповноваженими представниками Сторін видаткової накладної. У разі отримання Замовником неповного пакета документів, наявності помилок та невідповідностей у наданих документах останні повертаються Постачальнику на доопрацювання та оплата здійснюється Замовником протягом 10 (десяти) робочих днів з моменту отримання повного пакета належним чином оформлених документів. У разі, якщо поставка здійснена лише частково (видаткова накладна підписана лише на частину Товару, зазначеного у Специфікації), оплата здійснюється пропорційно за фактично поставлену кількість Товару. Бюджетні зобов’язання по Договору виникають лише в межах бюджетних асигнувань у відповідності до статті 48 Бюджетного кодексу України. Якщо Замовник є бюджетною організацією він має право на відстрочку платежу без застосування до нього будь-яких штрафних санкцій у разі відсутності або затримки бюджетного фінансування до отримання такого фінансування. Після отримання відповідного бюджетного фінансування після його затримки Замовник здійснює оплату за Товар протягом 10 (десяти) робочих днів. Замовник не несе відповідальності перед Постачальником за несвоєчасне перерахування коштів за поставлений Товар у разі тимчасового непроведення платежів Державною казначейською службою України на зазначені цілі, але не складає з себе зобов’язань оплатити вартість поставленого Товару.  
Тип оплати Післяплата  
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) 100%  
Період 10 робочі дні  

Умови поставки

Подія Дата подання заявки  
Опис Поставка Товару має здійснюватися Постачальником партіями. Така поставка має здійснюватися на підставі замовлень на закупівлю, які відповідальні особи за організацію харчування Замовника (відповідно до Специфікації) складають у довільній формі та направляють електронною поштою Постачальнику або іншими погодженими Сторонами засобами зв’язку. Постачальник у відповідь протягом 24 (двадцяти чотирьох) годин підтверджує отримання замовлення на закупівлю. У випадку не направлення Постачальником підтвердження у відповідь, замовлення на закупівлю вважається прийнятим та погодженим через 24 (двадцять чотири) години після його відправлення відповідальною особою за організацію харчування Замовника (відповідно до Специфікації). Поставка Товару партіями у такому випадку здійснюється протягом 5 (п’яти) робочих днів з моменту прийняття Постачальником такого замовлення на закупівлю в робочі дні (з 08:00 по 16:00).  
Тип оплати Повторювана поставка  
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) 100%  
Період 5 робочі дні  

Специфікація закупівлі

1)
Сир твердий 45%, ДСТУ 6003/ДСТУ 4421
Класифікація за ДК 021:2015: 15540000-5 - Сирні продукти
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Волинська область, Відповідно до проекту договору, Заклади загальної середньої та дошкільної освіти
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30.06.2026
Умови поставки: Строк поставки Товару: з дати підписання договору (але не раніше 01.01.2026 року) по 30.06.2026 року, включно. Умови та місце поставки Товару: дрібними партіями відповідно до заявок (не частіше одного разу на тиждень), поданих відповідальними особами за організацію харчування в кожному закладі загальної середньої та дошкільної освіти, які перебувають в оперативному управлінні Замовника, за адресами відповідно до Специфікації проєкту Договору (20 закладів освіти).
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 353 кілограм
2)
Сир кисломолочний 9%
Класифікація за ДК 021:2015: 15540000-5 - Сирні продукти
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Волинська область, Відповідно до проекту договору, Заклади загальної середньої та дошкільної освіти
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30.06.2026
Умови поставки: Строк поставки Товару: з дати підписання договору (але не раніше 01.01.2026 року) по 30.06.2026 року, включно. Умови та місце поставки Товару: дрібними партіями відповідно до заявок (не частіше одного разу на тиждень), поданих відповідальними особами за організацію харчування в кожному закладі загальної середньої та дошкільної освіти, які перебувають в оперативному управлінні Замовника, за адресами відповідно до Специфікації проєкту Договору (20 закладів освіти).
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 2784 кілограм

Тендерна документація

Проект договору
Проєкт договору - сири твердий та кисломолочний на І півріччя 2026 року.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 24.12.2025 16:14
Версія документу від: 24.12.2025 16:14
ID: e5bc90075b5340e19317e76192a789b0
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 24.12.2025 16:38
Версія документу від: 24.12.2025 16:38
ID: 12b2333668ed47c886bba00816f23b32

Параметри тендеру

Опис критеріїв

Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг)
Критерій відноситься до предмету закупівлі Сир твердий 45%, ДСТУ 6003/ДСТУ 4421
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Підтверджується, що
Безлактозний Очікуване значення: ні
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 24.12.2025
Характеристики не суперечать ДСТУ 6003 (ДСТУ 4421): так
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 24.12.2025
Добавки: без добавок
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 24.12.2025
Масова частка жиру від: 45 - 45 відсоток
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 24.12.2025
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг)
Критерій відноситься до предмету закупівлі Сир кисломолочний 9%
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Підтверджується, що
Безлактозний Очікуване значення: ні
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 24.12.2025
Відповідність ДСТУ 4554 Очікуване значення: Так
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 24.12.2025
Добавки Очікуване значення: ні
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 24.12.2025
Масова частка жиру Очікуване значення: 9 відсоток
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 24.12.2025

Дати та строки

Дата публікації 24.12.2025 16:38  
Початок періоду прийому пропозицій 24.12.2025 16:38  
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій 27.12.2025 00:00  
Дата початку аукціону очікується  

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника УПРАВЛІННЯ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ЛОКАЧИНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 44126166  
Юридична адреса 45500, Україна, Волинська область, селище міського типу Локачі, вул. Миру, будинок 23