Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупки объявлена 24.12.2025 16:38. Дата последних изменений - 24.12.2025 16:38

ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 15540000-5 Сирні продукти (сир твердий (код ДК 021:2015: 15544000-3 Твердий сир), сир кисломолочний (код ДК 021:2015: 15541000-2 Столовий сир))

Идентификатор закупки UA-2025-12-24-017056-a  
ID ed734684919c4385ad1178247dec1569  
Идентификатор плана UA-P-2025-12-24-019005-a  
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие

Строк поставки Товару: з дати підписання договору (але не раніше 01.01.2026 року) по 30.06.2026 року, включно. Умови та місце поставки Товару: дрібними партіями відповідно до заявок (не частіше одного разу на тиждень), поданих відповідальними особами за організацію харчування в кожному закладі загальної середньої та дошкільної освіти, які перебувають в оперативному управлінні Замовника, за адресами відповідно до Специфікації проєкту Договору (20 закладів освіти).

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика УПРАВЛІННЯ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ЛОКАЧИНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ  
Ожидаемая стоимость 611`150.00 Гривна (с НДС)  
Процедура закупки Запрос цены предложения  
Вид предмета закупки: Закупка товаров  
Закупка объявлена
24.12.25
Прием предложений
до 27.12.25
Осталось2 дня. Спешите принять участие! Спешите принять участие!

Условия оплаты согласно договора

Событие Поставка товара  
Описание Замовник здійснює оплату за Товар в безготівковому порядку впродовж 10 (десяти) робочих днів з дати прийняття Товару Замовником, та підписання уповноваженими представниками Сторін видаткової накладної. У разі отримання Замовником неповного пакета документів, наявності помилок та невідповідностей у наданих документах останні повертаються Постачальнику на доопрацювання та оплата здійснюється Замовником протягом 10 (десяти) робочих днів з моменту отримання повного пакета належним чином оформлених документів. У разі, якщо поставка здійснена лише частково (видаткова накладна підписана лише на частину Товару, зазначеного у Специфікації), оплата здійснюється пропорційно за фактично поставлену кількість Товару. Бюджетні зобов’язання по Договору виникають лише в межах бюджетних асигнувань у відповідності до статті 48 Бюджетного кодексу України. Якщо Замовник є бюджетною організацією він має право на відстрочку платежу без застосування до нього будь-яких штрафних санкцій у разі відсутності або затримки бюджетного фінансування до отримання такого фінансування. Після отримання відповідного бюджетного фінансування після його затримки Замовник здійснює оплату за Товар протягом 10 (десяти) робочих днів. Замовник не несе відповідальності перед Постачальником за несвоєчасне перерахування коштів за поставлений Товар у разі тимчасового непроведення платежів Державною казначейською службою України на зазначені цілі, але не складає з себе зобов’язань оплатити вартість поставленого Товару.  
Тип оплаты Постоплата  
Размер оплаты (Важно: общая сумма должна быть равна 100%) 100%  
Период 10 Рабочие дни  

Условия поставки

Событие Дата подачи заявки  
Описание Поставка Товару має здійснюватися Постачальником партіями. Така поставка має здійснюватися на підставі замовлень на закупівлю, які відповідальні особи за організацію харчування Замовника (відповідно до Специфікації) складають у довільній формі та направляють електронною поштою Постачальнику або іншими погодженими Сторонами засобами зв’язку. Постачальник у відповідь протягом 24 (двадцяти чотирьох) годин підтверджує отримання замовлення на закупівлю. У випадку не направлення Постачальником підтвердження у відповідь, замовлення на закупівлю вважається прийнятим та погодженим через 24 (двадцять чотири) години після його відправлення відповідальною особою за організацію харчування Замовника (відповідно до Специфікації). Поставка Товару партіями у такому випадку здійснюється протягом 5 (п’яти) робочих днів з моменту прийняття Постачальником такого замовлення на закупівлю в робочі дні (з 08:00 по 16:00).  
Тип оплаты ?:tender milestones item code recurring  
Размер оплаты (Важно: общая сумма должна быть равна 100%) 100%  
Период 5 Рабочие дни  

Спецификация закупки

1)
Сир твердий 45%, ДСТУ 6003/ДСТУ 4421
ДК 021:2015: 15540000-5 - Сирні продукти
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: Україна, Волинська область, Відповідно до проекту договору, Заклади загальної середньої та дошкільної освіти
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 30.06.2026
Информация по поставке партиями: Строк поставки Товару: з дати підписання договору (але не раніше 01.01.2026 року) по 30.06.2026 року, включно. Умови та місце поставки Товару: дрібними партіями відповідно до заявок (не частіше одного разу на тиждень), поданих відповідальними особами за організацію харчування в кожному закладі загальної середньої та дошкільної освіти, які перебувають в оперативному управлінні Замовника, за адресами відповідно до Специфікації проєкту Договору (20 закладів освіти).
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 353 кілограм
2)
Сир кисломолочний 9%
ДК 021:2015: 15540000-5 - Сирні продукти
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: Україна, Волинська область, Відповідно до проекту договору, Заклади загальної середньої та дошкільної освіти
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 30.06.2026
Информация по поставке партиями: Строк поставки Товару: з дати підписання договору (але не раніше 01.01.2026 року) по 30.06.2026 року, включно. Умови та місце поставки Товару: дрібними партіями відповідно до заявок (не частіше одного разу на тиждень), поданих відповідальними особами за організацію харчування в кожному закладі загальної середньої та дошкільної освіти, які перебувають в оперативному управлінні Замовника, за адресами відповідно до Специфікації проєкту Договору (20 закладів освіти).
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 2784 кілограм

Тендерная документация

Проект договора
Проєкт договору - сири твердий та кисломолочний на І півріччя 2026 року.docx
Загружено в ЦБД Prozorro: 24.12.2025 16:14
Версия документа от: 24.12.2025 16:14
ID: e5bc90075b5340e19317e76192a789b0
Уведомление о закупке
sign.p7s
Загружено в ЦБД Prozorro: 24.12.2025 16:38
Версия документа от: 24.12.2025 16:38
ID: 12b2333668ed47c886bba00816f23b32

?:tender item config

Oписание критериев

Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг)
Критерий относится к предмету закупки Сир твердий 45%, ДСТУ 6003/ДСТУ 4421
Информация для ознакомления организатору процедур Информация для ознакомления участникам процедур
Підтверджується, що
Безлактозний Ожидаемое значение: нет
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 24.12.2025
Характеристики не суперечать ДСТУ 6003 (ДСТУ 4421): так
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 24.12.2025
Добавки: без добавок
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 24.12.2025
Масова частка жиру ?:tender criteria requirement min_maxValue: 45 - 45 відсоток
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 24.12.2025
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг)
Критерий относится к предмету закупки Сир кисломолочний 9%
Информация для ознакомления организатору процедур Информация для ознакомления участникам процедур
Підтверджується, що
Безлактозний Ожидаемое значение: нет
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 24.12.2025
Відповідність ДСТУ 4554 Ожидаемое значение: Да
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 24.12.2025
Добавки Ожидаемое значение: нет
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 24.12.2025
Масова частка жиру Ожидаемое значение: 9 відсоток
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 24.12.2025

Даты и сроки

Дата публикации 24.12.2025 16:38  
Начало периода приема предложений 24.12.2025 16:38  
Окончание периода приема предложений 27.12.2025 00:00  
Дата проведения онлайн-аукциона ожидается  

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика УПРАВЛІННЯ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ЛОКАЧИНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ  
Код в ЕГРПОУ / ИНН 44126166  
Юридический адрес 45500, Україна, Волинська область, селище міського типу Локачі, вул. Миру, будинок 23