Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 23.12.2025 20:16. Дата останніх змін - 26.12.2025 00:00

Бензин А-95

Ідентифікатор закупівлі UA-2025-12-23-023192-a  
ID ef8fea3aabe04bd2a0fd089bcc08f7f6  
Ідентифікатор плану UA-P-2025-12-23-027974-a  
Очікувана вартість закупівлі
130`000.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

1. Строк поставки талонів Постачальником становить 10 календарних днів з моменту підписання цього Договору та/або за заявкою покупця. Відповідно до п. 6.3. Договору місце поставки Палива шляхом передачі талонів: 22512, Україна, Вінницька область, Вінницький р-н, село Нова Прилука вул. Травнева, будинок 4, а безпосередня передача (відпуск) Палива через АЗС, що визначені у Додатку 2 до цього Договору (у межах Вінницька область, Вінницький р-н, селище Турбів). 2. Постачальник повинен забезпечити наявність отриманого згідно видаткової накладної палива і зберігання його у загальній товарній масі в мережі АЗС (відповідальне зберігання палива). 3. Закупівля Товару (далі за текстом Пального) буде здійснюватися по заявленим партіям (у тому числі можлива заявка на увесь обсяг одразу). 4. Придбання Пального буде здійснюватися на умовах отримання Покупцем Пального на відповідних АЗС по талонах. 5. Пальне буде передаватися шляхом передачі талонів на отримання пального на АЗС. Пальне залишається на відповідальному зберіганні у Постачальника. Талони повинні бути номіналом 10 літрів, 20 літрів. 6. Строк дії талонів – не менше 6 місяців, з моменту підписання актів приймання-передачі талонів. У разі зміни зовнішньої форми талонів Постачальник здійснює їх обмін без додаткової оплати Покупцем. 7. У разі якщо талони дійсні до 31.12.2025р., постачальник повинен продовжити їх термін дії або замінити таким чином, щоб термін їх дії був не менше 1 року з дня їх отримання покупцем без додаткової плати. 8. Постачальник гарантує, що товар має бути таким, що не має негативного впливу на навколишнє середовище, технічні, якісні характеристики предмета закупівлі відповідають встановленим законодавством нормам. 9. Бензин А-95 повинен бути не нижче Євро-5 та відповідати ДСТУ 7687:2015.

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТУРБІВСЬКА СЕЛИЩНА ЛІКАРНЯ ТУРБІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ ВІННИЦЬКОГО РАЙОНУ ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ"  
Очікувана вартість закупівлі 130`000.00 Гривня (з ПДВ)  
Процедура закупівлі Запит (ціни) пропозицій  
Вид предмету закупівлі: Закупівля товарів  
Закупівля оголошена
23.12.25
Подання пропозицій
до 26.12.25
Кваліфікація переможця
з 26.12.25

Умови оплати згідно із договором

Подія Поставка товару  
Опис Оплата за поставлений товар здійснюється на підставі видаткової накладної та/або згідно рахунку-фактури за безготівковим розрахунком шляхом їх перерахування на рахунок Постачальника протягом 10-ти календарних днів з дати поставки (передачі) Палива та підписання уповноваженими представниками Сторін видаткової накладної на постачання Товару.  
Тип оплати Післяплата  
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) 100%  
Період 10 календарні дні  

Специфікація закупівлі

1)
Бензин
Класифікація за ДК 021:2015: 09130000-9 - Нафта і дистиляти
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 22512, Україна, Вінницька область, Вінницький район, село Нова Прилука, вулиця Травнева будинок 4,
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2025
Умови поставки: 1. Строк поставки талонів Постачальником становить 10 календарних днів з моменту підписання цього Договору та/або за заявкою покупця. Відповідно до п. 6.3. Договору місце поставки Палива шляхом передачі талонів: 22512, Україна, Вінницька область, Вінницький р-н, село Нова Прилука вул. Травнева, будинок 4, а безпосередня передача (відпуск) Палива через АЗС, що визначені у Додатку 2 до цього Договору (у межах Вінницька область, Вінницький р-н, селище Турбів). 2. Постачальник повинен забезпечити наявність отриманого згідно видаткової накладної палива і зберігання його у загальній товарній масі в мережі АЗС (відповідальне зберігання палива). 3. Закупівля Товару (далі за текстом Пального) буде здійснюватися по заявленим партіям (у тому числі можлива заявка на увесь обсяг одразу). 4. Придбання Пального буде здійснюватися на умовах отримання Покупцем Пального на відповідних АЗС по талонах. 5. Пальне буде передаватися шляхом передачі талонів на отримання пального на АЗС. Пальне залишається на відповідальному зберіганні у Постачальника. Талони повинні бути номіналом 10 літрів, 20 літрів. 6. Строк дії талонів – не менше 6 місяців, з моменту підписання актів приймання-передачі талонів. У разі зміни зовнішньої форми талонів Постачальник здійснює їх обмін без додаткової оплати Покупцем. 7. У разі якщо талони дійсні до 31.12.2025р., постачальник повинен продовжити їх термін дії або замінити таким чином, щоб термін їх дії був не менше 1 року з дня їх отримання покупцем без додаткової плати. 8. Постачальник гарантує, що товар має бути таким, що не має негативного впливу на навколишнє середовище, технічні, якісні характеристики предмета закупівлі відповідають встановленим законодавством нормам. 9. Бензин А-95 повинен бути не нижче Євро-5 та відповідати ДСТУ 7687:2015.
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 2300 літр

Тендерна документація

Проект договору
Проект договору (бензин).docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 23.12.2025 20:14
Версія документу від: 23.12.2025 20:14
ID: 5f7727e2a71749d49a7bd4ce560ded4b
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 23.12.2025 20:16
Версія документу від: 23.12.2025 20:16
ID: efb0a260350b4e14a421767bcb686ce0

Параметри тендеру

Опис критеріїв

Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником
Критерій відноситься до предмету закупівлі Бензин
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Підтверджується, що
Бренд: ОККО
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 23.12.2025
Вміст сірки — не більше 10 мг/кг Очікуване значення: Так
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 23.12.2025
Спосіб реалізації: талон
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 23.12.2025
Октанове число (за дослідним методом): 95
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 23.12.2025
Відповідність ДСТУ 7687:2015 Очікуване значення: Так
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 23.12.2025

Дати та строки

Дата публікації 23.12.2025 20:16  
Початок періоду прийому пропозицій 23.12.2025 20:16  
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій 26.12.2025 00:00  
Дата початку аукціону очікується  

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТУРБІВСЬКА СЕЛИЩНА ЛІКАРНЯ ТУРБІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ ВІННИЦЬКОГО РАЙОНУ ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ"  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 44053455  
Юридична адреса 22512, Україна, Вінницька область, Вінницький р-н, село Нова Прилука, вул.Травнева, будинок 4  

Реєстр пропозицій

Дата і час розкриття 26.12.2025 00:00
Учасник
Початкова пропозиція
Остаточна пропозиція
Документи пропозиції
1
ПП "ОККО-СЕРВІС"
ID: c5fbb43a50da417cb3e01941ae7beabd
129`030.00
Гривня з ПДВ

Протокол розкриття

Учасник
Остаточна пропозиція
Статус
Документи
1
129`030.00
Гривня з ПДВ

Бензин А-95 (Євро 5), АЗС ОККО, талон

46.75 Гривня без ПДВ
На розгляді
26.12.2025 00:00