Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупки объявлена 23.12.2025 20:16. Дата последних изменений - 26.12.2025 08:42

Бензин А-95

Идентификатор закупки UA-2025-12-23-023192-a  
ID ef8fea3aabe04bd2a0fd089bcc08f7f6  
Идентификатор плана UA-P-2025-12-23-027974-a  
Ожидаемая стоимость
130`000.00 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие

1. Строк поставки талонів Постачальником становить 10 календарних днів з моменту підписання цього Договору та/або за заявкою покупця. Відповідно до п. 6.3. Договору місце поставки Палива шляхом передачі талонів: 22512, Україна, Вінницька область, Вінницький р-н, село Нова Прилука вул. Травнева, будинок 4, а безпосередня передача (відпуск) Палива через АЗС, що визначені у Додатку 2 до цього Договору (у межах Вінницька область, Вінницький р-н, селище Турбів). 2. Постачальник повинен забезпечити наявність отриманого згідно видаткової накладної палива і зберігання його у загальній товарній масі в мережі АЗС (відповідальне зберігання палива). 3. Закупівля Товару (далі за текстом Пального) буде здійснюватися по заявленим партіям (у тому числі можлива заявка на увесь обсяг одразу). 4. Придбання Пального буде здійснюватися на умовах отримання Покупцем Пального на відповідних АЗС по талонах. 5. Пальне буде передаватися шляхом передачі талонів на отримання пального на АЗС. Пальне залишається на відповідальному зберіганні у Постачальника. Талони повинні бути номіналом 10 літрів, 20 літрів. 6. Строк дії талонів – не менше 6 місяців, з моменту підписання актів приймання-передачі талонів. У разі зміни зовнішньої форми талонів Постачальник здійснює їх обмін без додаткової оплати Покупцем. 7. У разі якщо талони дійсні до 31.12.2025р., постачальник повинен продовжити їх термін дії або замінити таким чином, щоб термін їх дії був не менше 1 року з дня їх отримання покупцем без додаткової плати. 8. Постачальник гарантує, що товар має бути таким, що не має негативного впливу на навколишнє середовище, технічні, якісні характеристики предмета закупівлі відповідають встановленим законодавством нормам. 9. Бензин А-95 повинен бути не нижче Євро-5 та відповідати ДСТУ 7687:2015.

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТУРБІВСЬКА СЕЛИЩНА ЛІКАРНЯ ТУРБІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ ВІННИЦЬКОГО РАЙОНУ ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ"  
Ожидаемая стоимость 130`000.00 Гривна (с НДС)  
Процедура закупки Запрос цены предложения  
Вид предмета закупки: Закупка товаров  
Закупка объявлена
23.12.25
Прием предложений
до 26.12.25
Квалификация
с26.12.25
Предложения рассмотрены
с26.12.25

Условия оплаты согласно договора

Событие Поставка товара  
Описание Оплата за поставлений товар здійснюється на підставі видаткової накладної та/або згідно рахунку-фактури за безготівковим розрахунком шляхом їх перерахування на рахунок Постачальника протягом 10-ти календарних днів з дати поставки (передачі) Палива та підписання уповноваженими представниками Сторін видаткової накладної на постачання Товару.  
Тип оплаты Постоплата  
Размер оплаты (Важно: общая сумма должна быть равна 100%) 100%  
Период 10 Календарные дни  

Спецификация закупки

1)
Бензин
ДК 021:2015: 09130000-9 - Нафта і дистиляти
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 22512, Україна, Вінницька область, Вінницький район, село Нова Прилука, вулиця Травнева будинок 4,
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 31.12.2025
Информация по поставке партиями: 1. Строк поставки талонів Постачальником становить 10 календарних днів з моменту підписання цього Договору та/або за заявкою покупця. Відповідно до п. 6.3. Договору місце поставки Палива шляхом передачі талонів: 22512, Україна, Вінницька область, Вінницький р-н, село Нова Прилука вул. Травнева, будинок 4, а безпосередня передача (відпуск) Палива через АЗС, що визначені у Додатку 2 до цього Договору (у межах Вінницька область, Вінницький р-н, селище Турбів). 2. Постачальник повинен забезпечити наявність отриманого згідно видаткової накладної палива і зберігання його у загальній товарній масі в мережі АЗС (відповідальне зберігання палива). 3. Закупівля Товару (далі за текстом Пального) буде здійснюватися по заявленим партіям (у тому числі можлива заявка на увесь обсяг одразу). 4. Придбання Пального буде здійснюватися на умовах отримання Покупцем Пального на відповідних АЗС по талонах. 5. Пальне буде передаватися шляхом передачі талонів на отримання пального на АЗС. Пальне залишається на відповідальному зберіганні у Постачальника. Талони повинні бути номіналом 10 літрів, 20 літрів. 6. Строк дії талонів – не менше 6 місяців, з моменту підписання актів приймання-передачі талонів. У разі зміни зовнішньої форми талонів Постачальник здійснює їх обмін без додаткової оплати Покупцем. 7. У разі якщо талони дійсні до 31.12.2025р., постачальник повинен продовжити їх термін дії або замінити таким чином, щоб термін їх дії був не менше 1 року з дня їх отримання покупцем без додаткової плати. 8. Постачальник гарантує, що товар має бути таким, що не має негативного впливу на навколишнє середовище, технічні, якісні характеристики предмета закупівлі відповідають встановленим законодавством нормам. 9. Бензин А-95 повинен бути не нижче Євро-5 та відповідати ДСТУ 7687:2015.
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 2300 літр

Тендерная документация

Проект договора
Проект договору (бензин).docx
Загружено в ЦБД Prozorro: 23.12.2025 20:14
Версия документа от: 23.12.2025 20:14
ID: 5f7727e2a71749d49a7bd4ce560ded4b
Уведомление о закупке
sign.p7s
Загружено в ЦБД Prozorro: 23.12.2025 20:16
Версия документа от: 23.12.2025 20:16
ID: efb0a260350b4e14a421767bcb686ce0

?:tender item config

Oписание критериев

Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником
Критерий относится к предмету закупки Бензин
Информация для ознакомления организатору процедур Информация для ознакомления участникам процедур
Підтверджується, що
Бренд: ОККО
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 23.12.2025
Вміст сірки — не більше 10 мг/кг Ожидаемое значение: Да
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 23.12.2025
Спосіб реалізації: талон
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 23.12.2025
Октанове число (за дослідним методом): 95
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 23.12.2025
Відповідність ДСТУ 7687:2015 Ожидаемое значение: Да
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 23.12.2025

Даты и сроки

Дата публикации 23.12.2025 20:16  
Начало периода приема предложений 23.12.2025 20:16  
Окончание периода приема предложений 26.12.2025 00:00  
Дата проведения онлайн-аукциона ожидается  

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТУРБІВСЬКА СЕЛИЩНА ЛІКАРНЯ ТУРБІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ ВІННИЦЬКОГО РАЙОНУ ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ"  
Код в ЕГРПОУ / ИНН 44053455  
Юридический адрес 22512, Україна, Вінницька область, Вінницький р-н, село Нова Прилука, вул.Травнева, будинок 4  

Реестр предложений

Дата и время раскрытия 26.12.2025 00:00
Участник
Начальное предложение
Ценовое предложение
Документы
1
ПП "ОККО-СЕРВІС"
ID: c5fbb43a50da417cb3e01941ae7beabd
129`030.00
Гривна с НДС

Квалификация участников

Участник
Ценовое предложение
Статус
Документы
1
129`030.00
Гривна с НДС

Бензин А-95 (Євро 5), АЗС ОККО, талон

46.75 Гривна без НДС
Победитель
26.12.2025 08:42

Сообщение о намерении заключить договор

Участник
Окончательное предложение
Дата и время публикации
ПП "ОККО-СЕРВІС"
Код ЕГРПОУ:44838860
129`030.00
Гривна с НДС
26.12.2025
08:42