Процедура закупівлі оголошена 23.12.2025 16:15. Дата останніх змін - 23.12.2025 16:15
Електрична енергія, з розподілом код ДК 021:2015 "09310000-5 Електрична енергія"
| Ідентифікатор закупівлі | UA-2025-12-23-018623-a | |
| ID | a985e33d5a6d48be9c63b55f581509d9 | |
| Ідентифікатор плану | UA-P-2025-12-23-021160-a |
Очікувана вартість закупівлі
13`280`234.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь
Закупівля відповідно до п. 10 Постанови КМУ від 12.10.2022 № 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування" та відповідно до “ Указ Президента України від 24.02.2022 № 64 «Про введення воєнного стану». Розпорядження Кабінету Міністрів України від 24.02.2022 № 179 «Про організацію функціонування єдиної державної системи цивільного захисту в умовах воєнного стану. Розпорядження Кабінету Міністрів України від 24.02.2022р. № 181 «Питання запровадження та забезпечення заходів правового режиму воєнного стану в Україні » Строк поставки - до 31.12.2026 року місце поставки товару відповідно до переліку об’єктів та точок комерційного обліку споживача в Проекті Договору умови оплати: оплата за спожиту електричну енергію має бути здійснена Споживачем у строк не більше 5 робочих днів після закінчення розрахункового періоду.
Закупівельник (Проводить закупівлю)
| Найменування замовника | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ" ДРУЖКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ | |
| Очікувана вартість закупівлі | 13`280`234.00 Гривня (з ПДВ) | |
| Процедура закупівлі | Запит (ціни) пропозицій | |
| Вид предмету закупівлі: | Закупівля товарів |
Закупівля оголошена
23.12.25
Подання пропозицій
до 26.12.25
Залишилось 2 дні. Поспішайте взяти учаcть! Поспішайте взяти участь!
Умови оплати згідно із договором
| Подія | Поставка товару | |
| Опис | Оплата рахунка Постачальника за цим Договором має бути здійснена Споживачем у строк, визначений у рахунку, який не може бути меншим 5 (п’яти) робочих днів з моменту отримання його Споживачем, або в строк, визначений у комерційній пропозиції, прийнятій Споживачем. | |
| Тип оплати | Післяплата | |
| Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) | 100% | |
| Період | 5 робочі дні |
Специфікація закупівлі
| 1) |
Електрична енергія, з розподілом
Класифікація за ДК 021:2015: 09310000-5 - Електрична енергія
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84207, Україна, Донецька область, м. Дружківка, вулиця Короленка, 12
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2026
Умови поставки: Закупівля відповідно до п. 10 Постанови КМУ від 12.10.2022 № 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування" та відповідно до “ Указ Президента України від 24.02.2022 № 64 «Про введення воєнного стану». Розпорядження Кабінету Міністрів України від 24.02.2022 № 179 «Про організацію функціонування єдиної державної системи цивільного захисту в умовах воєнного стану. Розпорядження Кабінету Міністрів України від 24.02.2022р. № 181 «Питання запровадження та забезпечення заходів правового режиму воєнного стану в Україні »
Строк поставки - до 31.12.2026 року
місце поставки товару відповідно до переліку об’єктів та точок комерційного обліку споживача в Проекті Договору
умови оплати: оплата за спожиту електричну енергію має бути здійснена Споживачем у строк не більше 5 робочих днів після закінчення розрахункового періоду.
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1009903.73 кіловат-година
|
Тендерна документація
![]() |
Проект договору
Проект Договору.docx
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 23.12.2025 16:10
Версія документу від: 23.12.2025 16:10
ID: 6e8a8a6a32284afca060f549947f5dd0
|
![]() |
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 23.12.2025 16:15
Версія документу від: 23.12.2025 16:15
ID: 97381f99ac8e4c30b76b6535a1f07a6f
|
Параметри тендеру
▼Опис критеріїв
|
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг)
Посилання на законодавство
Підтверджується, що
Послуги розподілу включено Очікуване значення: Так
Відповідність ДСТУ EN 50160:2023, та іншим вимогам згідно держстандарту: так
|
Дати та строки
| Дата публікації | 23.12.2025 16:15 | |
| Початок періоду прийому пропозицій | 23.12.2025 16:15 | |
| Кінцевий строк подання тендерних пропозицій | 26.12.2025 08:00 | |
| Дата початку аукціону | очікується |
Закупівельник (Проводить закупівлю)
| Найменування замовника | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ" ДРУЖКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
| Код в ЄДРПОУ / ІПН | 01990462 |
| Юридична адреса | 84207, Україна, Донецька область, м. Дружківка, вул. Короленка, 12 |
