Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупки объявлена 23.12.2025 16:15. Дата последних изменений - 23.12.2025 16:15

Електрична енергія, з розподілом код ДК 021:2015 "09310000-5 Електрична енергія"

Идентификатор закупки UA-2025-12-23-018623-a  
ID a985e33d5a6d48be9c63b55f581509d9  
Идентификатор плана UA-P-2025-12-23-021160-a  
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие

Закупівля відповідно до п. 10 Постанови КМУ від 12.10.2022 № 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування" та відповідно до “ Указ Президента України від 24.02.2022 № 64 «Про введення воєнного стану». Розпорядження Кабінету Міністрів України від 24.02.2022 № 179 «Про організацію функціонування єдиної державної системи цивільного захисту в умовах воєнного стану. Розпорядження Кабінету Міністрів України від 24.02.2022р. № 181 «Питання запровадження та забезпечення заходів правового режиму воєнного стану в Україні » Строк поставки - до 31.12.2026 року місце поставки товару відповідно до переліку об’єктів та точок комерційного обліку споживача в Проекті Договору умови оплати: оплата за спожиту електричну енергію має бути здійснена Споживачем у строк не більше 5 робочих днів після закінчення розрахункового періоду.

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ" ДРУЖКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ  
Ожидаемая стоимость 13`280`234.00 Гривна (с НДС)  
Процедура закупки Запрос цены предложения  
Вид предмета закупки: Закупка товаров  
Закупка объявлена
23.12.25
Прием предложений
до 26.12.25
Осталось1 день Спешите принять участие!

Условия оплаты согласно договора

Событие Поставка товара  
Описание Оплата рахунка Постачальника за цим Договором має бути здійснена Споживачем у строк, визначений у рахунку, який не може бути меншим 5 (п’яти) робочих днів з моменту отримання його Споживачем, або в строк, визначений у комерційній пропозиції, прийнятій Споживачем.  
Тип оплаты Постоплата  
Размер оплаты (Важно: общая сумма должна быть равна 100%) 100%  
Период 5 Рабочие дни  

Спецификация закупки

1)
Електрична енергія, з розподілом
ДК 021:2015: 09310000-5 - Електрична енергія
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 84207, Україна, Донецька область, м. Дружківка, вулиця Короленка, 12
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 31.12.2026
Информация по поставке партиями: Закупівля відповідно до п. 10 Постанови КМУ від 12.10.2022 № 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування" та відповідно до “ Указ Президента України від 24.02.2022 № 64 «Про введення воєнного стану». Розпорядження Кабінету Міністрів України від 24.02.2022 № 179 «Про організацію функціонування єдиної державної системи цивільного захисту в умовах воєнного стану. Розпорядження Кабінету Міністрів України від 24.02.2022р. № 181 «Питання запровадження та забезпечення заходів правового режиму воєнного стану в Україні » Строк поставки - до 31.12.2026 року місце поставки товару відповідно до переліку об’єктів та точок комерційного обліку споживача в Проекті Договору умови оплати: оплата за спожиту електричну енергію має бути здійснена Споживачем у строк не більше 5 робочих днів після закінчення розрахункового періоду.
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 1009903.73 кіловат-година

Тендерная документация

Проект договора
Проект Договору.docx
Загружено в ЦБД Prozorro: 23.12.2025 16:10
Версия документа от: 23.12.2025 16:10
ID: 6e8a8a6a32284afca060f549947f5dd0
Уведомление о закупке
sign.p7s
Загружено в ЦБД Prozorro: 23.12.2025 16:15
Версия документа от: 23.12.2025 16:15
ID: 97381f99ac8e4c30b76b6535a1f07a6f

?:tender item config

Oписание критериев

Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг)
Критерий относится к предмету закупки Електрична енергія, з розподілом
Информация для ознакомления организатору процедур Информация для ознакомления участникам процедур
Підтверджується, що
Послуги розподілу включено Ожидаемое значение: Да
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 23.12.2025
Відповідність ДСТУ EN 50160:2023, та іншим вимогам згідно держстандарту: так
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 23.12.2025

Даты и сроки

Дата публикации 23.12.2025 16:15  
Начало периода приема предложений 23.12.2025 16:15  
Окончание периода приема предложений 26.12.2025 08:00  
Дата проведения онлайн-аукциона ожидается  

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ" ДРУЖКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ  
Код в ЕГРПОУ / ИНН 01990462  
Юридический адрес 84207, Україна, Донецька область, м. Дружківка, вул. Короленка, 12