Процедура закупки объявлена 23.12.2025 16:15. Дата последних изменений - 23.12.2025 16:15
Електрична енергія, з розподілом код ДК 021:2015 "09310000-5 Електрична енергія"
| Идентификатор закупки | UA-2025-12-23-018623-a | |
| ID | a985e33d5a6d48be9c63b55f581509d9 | |
| Идентификатор плана | UA-P-2025-12-23-021160-a |
Ожидаемая стоимость
13`280`234.00 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие
Закупівля відповідно до п. 10 Постанови КМУ від 12.10.2022 № 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування" та відповідно до “ Указ Президента України від 24.02.2022 № 64 «Про введення воєнного стану». Розпорядження Кабінету Міністрів України від 24.02.2022 № 179 «Про організацію функціонування єдиної державної системи цивільного захисту в умовах воєнного стану. Розпорядження Кабінету Міністрів України від 24.02.2022р. № 181 «Питання запровадження та забезпечення заходів правового режиму воєнного стану в Україні » Строк поставки - до 31.12.2026 року місце поставки товару відповідно до переліку об’єктів та точок комерційного обліку споживача в Проекті Договору умови оплати: оплата за спожиту електричну енергію має бути здійснена Споживачем у строк не більше 5 робочих днів після закінчення розрахункового періоду.
Заказчик (Проводит закупку)
| Наименование заказчика | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ" ДРУЖКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ | |
| Ожидаемая стоимость | 13`280`234.00 Гривна (с НДС) | |
| Процедура закупки | Запрос цены предложения | |
| Вид предмета закупки: | Закупка товаров |
Закупка объявлена
23.12.25
Прием предложений
до 26.12.25
Осталось1 день Спешите принять участие!
Условия оплаты согласно договора
| Событие | Поставка товара | |
| Описание | Оплата рахунка Постачальника за цим Договором має бути здійснена Споживачем у строк, визначений у рахунку, який не може бути меншим 5 (п’яти) робочих днів з моменту отримання його Споживачем, або в строк, визначений у комерційній пропозиції, прийнятій Споживачем. | |
| Тип оплаты | Постоплата | |
| Размер оплаты (Важно: общая сумма должна быть равна 100%) | 100% | |
| Период | 5 Рабочие дни |
Спецификация закупки
| 1) |
Електрична енергія, з розподілом
ДК 021:2015: 09310000-5 - Електрична енергія
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 84207, Україна, Донецька область, м. Дружківка, вулиця Короленка, 12
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 31.12.2026
Информация по поставке партиями: Закупівля відповідно до п. 10 Постанови КМУ від 12.10.2022 № 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування" та відповідно до “ Указ Президента України від 24.02.2022 № 64 «Про введення воєнного стану». Розпорядження Кабінету Міністрів України від 24.02.2022 № 179 «Про організацію функціонування єдиної державної системи цивільного захисту в умовах воєнного стану. Розпорядження Кабінету Міністрів України від 24.02.2022р. № 181 «Питання запровадження та забезпечення заходів правового режиму воєнного стану в Україні »
Строк поставки - до 31.12.2026 року
місце поставки товару відповідно до переліку об’єктів та точок комерційного обліку споживача в Проекті Договору
умови оплати: оплата за спожиту електричну енергію має бути здійснена Споживачем у строк не більше 5 робочих днів після закінчення розрахункового періоду.
|
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 1009903.73 кіловат-година
|
Тендерная документация
![]() |
Проект договора
Проект Договору.docx
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 23.12.2025 16:10
Версия документа от: 23.12.2025 16:10
ID: 6e8a8a6a32284afca060f549947f5dd0
|
![]() |
Уведомление о закупке
sign.p7s
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 23.12.2025 16:15
Версия документа от: 23.12.2025 16:15
ID: 97381f99ac8e4c30b76b6535a1f07a6f
|
?:tender item config
▼Oписание критериев
|
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг)
Ссылка на законодательство
Підтверджується, що
Послуги розподілу включено Ожидаемое значение: Да
Відповідність ДСТУ EN 50160:2023, та іншим вимогам згідно держстандарту: так
|
Даты и сроки
| Дата публикации | 23.12.2025 16:15 | |
| Начало периода приема предложений | 23.12.2025 16:15 | |
| Окончание периода приема предложений | 26.12.2025 08:00 | |
| Дата проведения онлайн-аукциона | ожидается |
Заказчик (Проводит закупку)
| Наименование заказчика | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ" ДРУЖКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
| Код в ЕГРПОУ / ИНН | 01990462 |
| Юридический адрес | 84207, Україна, Донецька область, м. Дружківка, вул. Короленка, 12 |
