Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 23.12.2025 16:15. Дата останніх змін - 23.12.2025 16:15

ДК 021:2015 Єдиний закупівельний словник: 03210000-6 Зернові культури та картопля (Картопля столова пізня, клас перший, ДСТУ 9221) -

Ідентифікатор закупівлі UA-2025-12-23-015313-a  
ID 09db57b8624f4dd0b2963137f60d967e  
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

УМОВИ ПОСТАВКИ: Строк поставки товару: з моменту укладення договору до 30 квітня 2026 року. Місце поставки товару: 61022, Україна, Харківська область, Харків, пр. Незалежності, будинок 13. Замовник отримує товар згідно своїх Заявок. Поставка товарів здійснюється окремими партіями, відповідно до фактичних потреб Замовника, в обсягах та у строк визначений замовленням (заявкою) Замовника, протягом 3 (трьох) днів з моменту отримання замовлення (заявки). Орієнтовний графік поставки: один раз на тиждень. Постачальник зобов'язаний передавати товар Замовнику з 6-00 до 8-00 ранку, або в термін, вказаний в заявці Замовника. В момент поставки товару Замовнику, останній проводить прийомку по супроводжуючим документам. Постачальник за свій рахунок проводить доставку товару до місць використання спеціалізованим транспортом, що забезпечує зберігання і якість товару, який обладнаний у відповідності з вимогами щодо транспортування харчових продуктів, затвердженими Санітарними правилами. Товар має передаватись у належній тарі та (або) в упаковці, які відповідають вимогам, встановленим законодавством, забезпечують цілісність та схоронність Товару, щоб не допустити його знищення, пошкодження чи псування, уберегти вiд атмосферних впливiв, забезпечити його безпечне перевезення та збереження його якості під час транспортування. Вартість засобів упаковки (тари та (або) пакування) входить до ціни Товару. ІНШІ УМОВИ ВИКЛАДЕНО В ПРОЄКТІ ДОГОВОРУ. УМОВИ ОПЛАТИ: Розрахунки за наданий товар здійснюється на підставі видаткової накладної протягом 14 календарних днів з дня поставки товару. У разі затримки грошових коштів з джерела фінансування закупівлі, розрахунок за надані товари здійснюється протягом 14 календарних днів з дати отримання Замовником таких коштів на свій реєстраційний рахунок. Замовник не здійснює оплату за поставлений Товар, та така несплата не є порушенням строку оплати зі сторони Замовника у випадку ненадання Постачальником повного пакета документів, необхідних для здійснення оплати відповідно до вимог законодавства та цього Договору, Додатків до нього чи їх неналежного оформлення. Оплата за товар здійснюється Замовником в залежності від реального фінансування видатків.

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ"  
Очікувана вартість закупівлі 178`270.00 Гривня (з ПДВ)  
Процедура закупівлі Запит (ціни) пропозицій  
Закупівля оголошена
23.12.25
Подання пропозицій
до 26.12.25
Залишилось 3 дні. Поспішайте взяти учаcть! Поспішайте взяти участь!
Інформація про моніторинг закупівлі органами державного фінансового контролю відсутня