Процедура закупівлі оголошена 23.12.2025 16:15. Дата останніх змін - 23.12.2025 16:15
ДК 021:2015 Єдиний закупівельний словник: 03210000-6 Зернові культури та картопля (Картопля столова пізня, клас перший, ДСТУ 9221)
| Ідентифікатор закупівлі | UA-2025-12-23-015313-a | |
| ID | 09db57b8624f4dd0b2963137f60d967e | |
| Ідентифікатор плану | UA-P-2025-12-23-017706-a |
Очікувана вартість закупівлі
178`270.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь
УМОВИ ПОСТАВКИ: Строк поставки товару: з моменту укладення договору до 30 квітня 2026 року. Місце поставки товару: 61022, Україна, Харківська область, Харків, пр. Незалежності, будинок 13. Замовник отримує товар згідно своїх Заявок. Поставка товарів здійснюється окремими партіями, відповідно до фактичних потреб Замовника, в обсягах та у строк визначений замовленням (заявкою) Замовника, протягом 3 (трьох) днів з моменту отримання замовлення (заявки). Орієнтовний графік поставки: один раз на тиждень. Постачальник зобов'язаний передавати товар Замовнику з 6-00 до 8-00 ранку, або в термін, вказаний в заявці Замовника. В момент поставки товару Замовнику, останній проводить прийомку по супроводжуючим документам. Постачальник за свій рахунок проводить доставку товару до місць використання спеціалізованим транспортом, що забезпечує зберігання і якість товару, який обладнаний у відповідності з вимогами щодо транспортування харчових продуктів, затвердженими Санітарними правилами. Товар має передаватись у належній тарі та (або) в упаковці, які відповідають вимогам, встановленим законодавством, забезпечують цілісність та схоронність Товару, щоб не допустити його знищення, пошкодження чи псування, уберегти вiд атмосферних впливiв, забезпечити його безпечне перевезення та збереження його якості під час транспортування. Вартість засобів упаковки (тари та (або) пакування) входить до ціни Товару. ІНШІ УМОВИ ВИКЛАДЕНО В ПРОЄКТІ ДОГОВОРУ. УМОВИ ОПЛАТИ: Розрахунки за наданий товар здійснюється на підставі видаткової накладної протягом 14 календарних днів з дня поставки товару. У разі затримки грошових коштів з джерела фінансування закупівлі, розрахунок за надані товари здійснюється протягом 14 календарних днів з дати отримання Замовником таких коштів на свій реєстраційний рахунок. Замовник не здійснює оплату за поставлений Товар, та така несплата не є порушенням строку оплати зі сторони Замовника у випадку ненадання Постачальником повного пакета документів, необхідних для здійснення оплати відповідно до вимог законодавства та цього Договору, Додатків до нього чи їх неналежного оформлення. Оплата за товар здійснюється Замовником в залежності від реального фінансування видатків.
Закупівельник (Проводить закупівлю)
| Найменування замовника | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ" | |
| Очікувана вартість закупівлі | 178`270.00 Гривня (з ПДВ) | |
| Процедура закупівлі | Запит (ціни) пропозицій | |
| Вид предмету закупівлі: | Закупівля товарів |
Закупівля оголошена
23.12.25
Подання пропозицій
до 26.12.25
Залишилось 3 дні. Поспішайте взяти учаcть! Поспішайте взяти участь!
Умови оплати згідно із договором
| Подія | Поставка товару | |
| Опис | Розрахунки за наданий товар здійснюється на підставі видаткової накладної протягом 14 календарних днів з дня поставки товару. У разі затримки грошових коштів з джерела фінансування закупівлі, розрахунок за надані товари здійснюється протягом 14 календарних днів з дати отримання Замовником таких коштів на свій реєстраційний рахунок. Замовник не здійснює оплату за поставлений Товар, та така несплата не є порушенням строку оплати зі сторони Замовника у випадку ненадання Постачальником повного пакета документів, необхідних для здійснення оплати відповідно до вимог законодавства та цього Договору, Додатків до нього чи їх неналежного оформлення. Оплата за товар здійснюється Замовником в залежності від реального фінансування видатків. | |
| Тип оплати | Післяплата | |
| Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) | 100% | |
| Період | 14 календарні дні |
Специфікація закупівлі
| 1) |
Картопля столова пізня, клас перший, ДСТУ 9221
Класифікація за ДК 021:2015: 03210000-6 - Зернові культури та картопля
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61022, Україна, Харківська область, Харків, пр. Незалежності, будинок 13
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30.04.2026
Умови поставки: УМОВИ ПОСТАВКИ:
Строк поставки товару: з моменту укладення договору до 30 квітня 2026 року.
Місце поставки товару: 61022, Україна, Харківська область, Харків, пр. Незалежності, будинок 13.
Замовник отримує товар згідно своїх Заявок.
Поставка товарів здійснюється окремими партіями, відповідно до фактичних потреб Замовника, в обсягах та у строк визначений замовленням (заявкою) Замовника, протягом 3 (трьох) днів з моменту отримання замовлення (заявки).
Орієнтовний графік поставки: один раз на тиждень.
Постачальник зобов'язаний передавати товар Замовнику з 6-00 до 8-00 ранку, або в термін, вказаний в заявці Замовника. В момент поставки товару Замовнику, останній проводить прийомку по супроводжуючим документам.
Постачальник за свій рахунок проводить доставку товару до місць використання спеціалізованим транспортом, що забезпечує зберігання і якість товару, який обладнаний у відповідності з вимогами щодо транспортування харчових продуктів, затвердженими Санітарними правилами.
Товар має передаватись у належній тарі та (або) в упаковці, які відповідають вимогам, встановленим законодавством, забезпечують цілісність та схоронність Товару, щоб не допустити його знищення, пошкодження чи псування, уберегти вiд атмосферних впливiв, забезпечити його безпечне перевезення та збереження його якості під час транспортування. Вартість засобів упаковки (тари та (або) пакування) входить до ціни Товару.
ІНШІ УМОВИ ВИКЛАДЕНО В ПРОЄКТІ ДОГОВОРУ.
УМОВИ ОПЛАТИ:
Розрахунки за наданий товар здійснюється на підставі видаткової накладної протягом 14 календарних днів з дня поставки товару.
У разі затримки грошових коштів з джерела фінансування закупівлі, розрахунок за надані товари здійснюється протягом 14 календарних днів з дати отримання Замовником таких коштів на свій реєстраційний рахунок.
Замовник не здійснює оплату за поставлений Товар, та така несплата не є порушенням строку оплати зі сторони Замовника у випадку ненадання Постачальником повного пакета документів, необхідних для здійснення оплати відповідно до вимог законодавства та цього Договору, Додатків до нього чи їх неналежного оформлення.
Оплата за товар здійснюється Замовником в залежності від реального фінансування видатків.
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 12300 кілограм
|
Тендерна документація
![]() |
Проект договору
02_Проєкт Договору_0321.docx
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 23.12.2025 15:06
Версія документу від: 23.12.2025 15:06
ID: 35b54316d01f4b70854ca2307954a7f0
|
![]() |
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 23.12.2025 16:15
Версія документу від: 23.12.2025 16:15
ID: a3390e2708524256b0f3abe9188b1ef9
|
Параметри тендеру
▼Опис критеріїв
|
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг)
Посилання на законодавство
Підтверджується, що
Термін збирання: пізня
Клас: перший
Характеристики не суперечать ДСТУ 9221: так
|
Дати та строки
| Дата публікації | 23.12.2025 16:15 | |
| Початок періоду прийому пропозицій | 23.12.2025 16:15 | |
| Кінцевий строк подання тендерних пропозицій | 26.12.2025 16:00 | |
| Дата початку аукціону | очікується |
Закупівельник (Проводить закупівлю)
| Найменування замовника | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ" |
| Код в ЄДРПОУ / ІПН | 02003563 |
| Юридична адреса | 61022, Україна, Харківська область, Харків, пр. Незалежності, будинок 13 |
