Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 23.12.2025 16:15. Дата останніх змін - 23.12.2025 16:15

ДК 021:2015 Єдиний закупівельний словник: 03210000-6 Зернові культури та картопля (Картопля столова пізня, клас перший, ДСТУ 9221)

Ідентифікатор закупівлі UA-2025-12-23-015313-a  
ID 09db57b8624f4dd0b2963137f60d967e  
Ідентифікатор плану UA-P-2025-12-23-017706-a  
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

УМОВИ ПОСТАВКИ: Строк поставки товару: з моменту укладення договору до 30 квітня 2026 року. Місце поставки товару: 61022, Україна, Харківська область, Харків, пр. Незалежності, будинок 13. Замовник отримує товар згідно своїх Заявок. Поставка товарів здійснюється окремими партіями, відповідно до фактичних потреб Замовника, в обсягах та у строк визначений замовленням (заявкою) Замовника, протягом 3 (трьох) днів з моменту отримання замовлення (заявки). Орієнтовний графік поставки: один раз на тиждень. Постачальник зобов'язаний передавати товар Замовнику з 6-00 до 8-00 ранку, або в термін, вказаний в заявці Замовника. В момент поставки товару Замовнику, останній проводить прийомку по супроводжуючим документам. Постачальник за свій рахунок проводить доставку товару до місць використання спеціалізованим транспортом, що забезпечує зберігання і якість товару, який обладнаний у відповідності з вимогами щодо транспортування харчових продуктів, затвердженими Санітарними правилами. Товар має передаватись у належній тарі та (або) в упаковці, які відповідають вимогам, встановленим законодавством, забезпечують цілісність та схоронність Товару, щоб не допустити його знищення, пошкодження чи псування, уберегти вiд атмосферних впливiв, забезпечити його безпечне перевезення та збереження його якості під час транспортування. Вартість засобів упаковки (тари та (або) пакування) входить до ціни Товару. ІНШІ УМОВИ ВИКЛАДЕНО В ПРОЄКТІ ДОГОВОРУ. УМОВИ ОПЛАТИ: Розрахунки за наданий товар здійснюється на підставі видаткової накладної протягом 14 календарних днів з дня поставки товару. У разі затримки грошових коштів з джерела фінансування закупівлі, розрахунок за надані товари здійснюється протягом 14 календарних днів з дати отримання Замовником таких коштів на свій реєстраційний рахунок. Замовник не здійснює оплату за поставлений Товар, та така несплата не є порушенням строку оплати зі сторони Замовника у випадку ненадання Постачальником повного пакета документів, необхідних для здійснення оплати відповідно до вимог законодавства та цього Договору, Додатків до нього чи їх неналежного оформлення. Оплата за товар здійснюється Замовником в залежності від реального фінансування видатків.

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ"  
Очікувана вартість закупівлі 178`270.00 Гривня (з ПДВ)  
Процедура закупівлі Запит (ціни) пропозицій  
Вид предмету закупівлі: Закупівля товарів  
Закупівля оголошена
23.12.25
Подання пропозицій
до 26.12.25
Залишилось 3 дні. Поспішайте взяти учаcть! Поспішайте взяти участь!

Умови оплати згідно із договором

Подія Поставка товару  
Опис Розрахунки за наданий товар здійснюється на підставі видаткової накладної протягом 14 календарних днів з дня поставки товару. У разі затримки грошових коштів з джерела фінансування закупівлі, розрахунок за надані товари здійснюється протягом 14 календарних днів з дати отримання Замовником таких коштів на свій реєстраційний рахунок. Замовник не здійснює оплату за поставлений Товар, та така несплата не є порушенням строку оплати зі сторони Замовника у випадку ненадання Постачальником повного пакета документів, необхідних для здійснення оплати відповідно до вимог законодавства та цього Договору, Додатків до нього чи їх неналежного оформлення. Оплата за товар здійснюється Замовником в залежності від реального фінансування видатків.  
Тип оплати Післяплата  
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) 100%  
Період 14 календарні дні  

Специфікація закупівлі

1)
Картопля столова пізня, клас перший, ДСТУ 9221
Класифікація за ДК 021:2015: 03210000-6 - Зернові культури та картопля
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61022, Україна, Харківська область, Харків, пр. Незалежності, будинок 13
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30.04.2026
Умови поставки: УМОВИ ПОСТАВКИ: Строк поставки товару: з моменту укладення договору до 30 квітня 2026 року. Місце поставки товару: 61022, Україна, Харківська область, Харків, пр. Незалежності, будинок 13. Замовник отримує товар згідно своїх Заявок. Поставка товарів здійснюється окремими партіями, відповідно до фактичних потреб Замовника, в обсягах та у строк визначений замовленням (заявкою) Замовника, протягом 3 (трьох) днів з моменту отримання замовлення (заявки). Орієнтовний графік поставки: один раз на тиждень. Постачальник зобов'язаний передавати товар Замовнику з 6-00 до 8-00 ранку, або в термін, вказаний в заявці Замовника. В момент поставки товару Замовнику, останній проводить прийомку по супроводжуючим документам. Постачальник за свій рахунок проводить доставку товару до місць використання спеціалізованим транспортом, що забезпечує зберігання і якість товару, який обладнаний у відповідності з вимогами щодо транспортування харчових продуктів, затвердженими Санітарними правилами. Товар має передаватись у належній тарі та (або) в упаковці, які відповідають вимогам, встановленим законодавством, забезпечують цілісність та схоронність Товару, щоб не допустити його знищення, пошкодження чи псування, уберегти вiд атмосферних впливiв, забезпечити його безпечне перевезення та збереження його якості під час транспортування. Вартість засобів упаковки (тари та (або) пакування) входить до ціни Товару. ІНШІ УМОВИ ВИКЛАДЕНО В ПРОЄКТІ ДОГОВОРУ. УМОВИ ОПЛАТИ: Розрахунки за наданий товар здійснюється на підставі видаткової накладної протягом 14 календарних днів з дня поставки товару. У разі затримки грошових коштів з джерела фінансування закупівлі, розрахунок за надані товари здійснюється протягом 14 календарних днів з дати отримання Замовником таких коштів на свій реєстраційний рахунок. Замовник не здійснює оплату за поставлений Товар, та така несплата не є порушенням строку оплати зі сторони Замовника у випадку ненадання Постачальником повного пакета документів, необхідних для здійснення оплати відповідно до вимог законодавства та цього Договору, Додатків до нього чи їх неналежного оформлення. Оплата за товар здійснюється Замовником в залежності від реального фінансування видатків.
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 12300 кілограм

Тендерна документація

Проект договору
02_Проєкт Договору_0321.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 23.12.2025 15:06
Версія документу від: 23.12.2025 15:06
ID: 35b54316d01f4b70854ca2307954a7f0
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 23.12.2025 16:15
Версія документу від: 23.12.2025 16:15
ID: a3390e2708524256b0f3abe9188b1ef9

Параметри тендеру

Опис критеріїв

Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг)
Критерій відноситься до предмету закупівлі Картопля столова пізня, клас перший, ДСТ
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Підтверджується, що
Термін збирання: пізня
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 23.12.2025
Клас: перший
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 23.12.2025
Характеристики не суперечать ДСТУ 9221: так
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 23.12.2025

Дати та строки

Дата публікації 23.12.2025 16:15  
Початок періоду прийому пропозицій 23.12.2025 16:15  
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій 26.12.2025 16:00  
Дата початку аукціону очікується  

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ"  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 02003563  
Юридична адреса 61022, Україна, Харківська область, Харків, пр. Незалежності, будинок 13