Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 23.12.2025 16:00. Дата останніх змін - 23.12.2025 16:00

Канцтовари

Ідентифікатор закупівлі UA-2025-12-23-018033-a  
ID 2f197e2416884e7cbb591d8561880f3b  
Ідентифікатор плану UA-P-2025-12-23-021721-a  
Очікувана вартість закупівлі
9`993.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника ВІДДІЛ "СОЦІАЛЬНА СЕРВІСНА СЛУЖБА" КРИНИЧАНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ  
Очікувана вартість закупівлі 9`993.00 Гривня (без ПДВ)  
Процедура закупівлі
Закупівля без використання електронної системи
 
Вид предмету закупівлі: Закупівля товарів  
Закупівля оголошена
23.12.25
Вибір контрагента
Підготовка угоди
Завершена
23.12.25

Специфікація закупівлі

1)
папір А4, 80г/м2, 500 арк.
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23.12.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 34 паковання
2)
швидкозшивач картонний
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23.12.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 114 штука
3)
блок паперу 200 арк. 80*80мм, білий, офсет
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23.12.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 20 паковання
4)
степлер №24 BuroMAX 4225-02
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23.12.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 штука
5)
скоби 10, 1000 шт.
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23.12.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 10 паковання
6)
папка-швидкозшивач А4, пласт.
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23.12.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 10 штука
7)
коректор стрічковий, 5мм
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23.12.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 16 штука
8)
клей-олівець, 20 мл.
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23.12.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 2 штука
9)
текстовидільник, mix
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23.12.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 4 штука
10)
калькулятор "Citizen" SDC-888 T II 12 pjзp
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23.12.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 штука

Тендерна документація

Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 23.12.2025 16:00
Версія документу від: 23.12.2025 16:00
ID: 189806da3c164e3eae6773972f348e1a

Параметри тендеру

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника ВІДДІЛ "СОЦІАЛЬНА СЕРВІСНА СЛУЖБА" КРИНИЧАНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 44096268  
Юридична адреса 52300, Україна, Дніпропетровська область, селище Кринички, вул. Центральна, будинок 10  

Протокол розкриття

Учасник
Остаточна пропозиція
Статус
Документи
1
9`993.00
Гривня без ПДВ
Переможець
23.12.2025 16:00

Укладені договори

Номер договору
225
Дата підписання
23.12.2025
Дата початку дії
23.12.2025
Дата завершення дії
31.12.2025
Ціна договору
9`993.00 Гривня без ПДВ