Процедура закупівлі оголошена 23.12.2025 16:00. Дата останніх змін - 23.12.2025 16:00
Канцтовари
| Ідентифікатор закупівлі | UA-2025-12-23-018033-a | |
| ID | 2f197e2416884e7cbb591d8561880f3b | |
| Ідентифікатор плану | UA-P-2025-12-23-021721-a |
Очікувана вартість закупівлі
9`993.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь
Закупівельник (Проводить закупівлю)
| Найменування замовника | ВІДДІЛ "СОЦІАЛЬНА СЕРВІСНА СЛУЖБА" КРИНИЧАНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ | |
| Очікувана вартість закупівлі | 9`993.00 Гривня (без ПДВ) | |
| Процедура закупівлі |
Закупівля без використання електронної системи
|
|
| Вид предмету закупівлі: | Закупівля товарів |
Закупівля оголошена
23.12.25
Вибір контрагента
Підготовка угоди
Завершена
23.12.25
Специфікація закупівлі
| 1) |
папір А4, 80г/м2, 500 арк.
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23.12.2025
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 34 паковання
|
| 2) |
швидкозшивач картонний
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23.12.2025
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 114 штука
|
| 3) |
блок паперу 200 арк. 80*80мм, білий, офсет
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23.12.2025
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 20 паковання
|
| 4) |
степлер №24 BuroMAX 4225-02
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23.12.2025
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 штука
|
| 5) |
скоби 10, 1000 шт.
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23.12.2025
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 10 паковання
|
| 6) |
папка-швидкозшивач А4, пласт.
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23.12.2025
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 10 штука
|
| 7) |
коректор стрічковий, 5мм
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23.12.2025
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 16 штука
|
| 8) |
клей-олівець, 20 мл.
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23.12.2025
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 2 штука
|
| 9) |
текстовидільник, mix
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23.12.2025
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 4 штука
|
| 10) |
калькулятор "Citizen" SDC-888 T II 12 pjзp
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23.12.2025
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 штука
|
Тендерна документація
![]() |
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 23.12.2025 16:00
Версія документу від: 23.12.2025 16:00
ID: 189806da3c164e3eae6773972f348e1a
|
Параметри тендеру
▼Закупівельник (Проводить закупівлю)
| Найменування замовника | ВІДДІЛ "СОЦІАЛЬНА СЕРВІСНА СЛУЖБА" КРИНИЧАНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ |
| Код в ЄДРПОУ / ІПН | 44096268 |
| Юридична адреса | 52300, Україна, Дніпропетровська область, селище Кринички, вул. Центральна, будинок 10 |
Протокол розкриття
№
Учасник
Остаточна пропозиція
Статус
Документи
Укладені договори
Номер договору
225
Дата підписання
23.12.2025
Дата початку дії
23.12.2025
Дата завершення дії
31.12.2025
Ціна договору
9`993.00 Гривня без ПДВ
