Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 22.12.2025 17:59. Дата останніх змін - 22.12.2025 17:59

Хліб (ДК 021:2015: 15810000-9 Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби) -

Ідентифікатор закупівлі UA-2025-12-22-022697-a  
ID 6767fcc62500434780bca70dd0414ec3  
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

У ціну мають бути включені прямі, загальновиробничі та адміністративні витрати з урахуванням витрат, у тому числі, але не виключно: транспортні витрати, доплати працівникам у зв’язку з втратою часу в дорозі, зв’язок, страхування, спецзасоби, а також економічно обґрунтований прибуток, який Постачальник планує отримати в результаті продажу, кошти на покриття ризиків та/або додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, усі податки і збори, обов’язкові платежі, що сплачуються або мають бути сплачені Постачальником для поставки Товару, зокрема податок на додану вартість, інші витрати, необхідні для виконання проєкту Договору до моменту його повного завершення. Постачання Товару за даним Договором починається з 01 січня 2026 року за замовленням Замовника окремими партіями щодня/або за замовленням Замовника без мінімальної кількості замовлення. Замовлення направляються Постачальнику засобами електронної пошти або в телефонному режимі, які зазначені в реквізитах Договору про закупівлю за добу до поставки. Навантажувально-розвантажувальні роботи включаються в вартість товару та здійснюються силами Постачальника. У разі не здійснення розвантажувальних робіт на складі Замовника, Товар не буде прийнято Замовником; Товар буде вважатися таким, що не поставлений за замовленням Замовника з накладення відповідних штрафних санкцій за неналежне виконання зобов’язання за даним Договором. Поставка товару здійснюється на умовах DDP – харчовий склад Замовника (відповідно до вимог Міжнародних правил «Інкотермс-2010») за адресою: м.Вінниця, Хмельницьке шосе,96. Разом з Товаром, тобто в день поставки Товару на склад Замовника, Постачальник зобов’язаний передати уповноваженій особі Замовника видаткову накладну на відвантажений Товар та сертифікат якості на поставлений Товар. У разі відсутності видаткової накладної та/або сертифікату якості на доставлений Товар, останній не розвантажується, не приймається Замовником та зобов’язання Постачальника за відповідним замовленням вважається не виконаним, що є підставою для нарахування штрафних санкцій, передбачених Договором та/або одностороннім припиненням даного Договору відповідно до умов даного Договору.

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Комунальне некомерційне підприємство "Вінницька міська клінічна лікарня №1"  
Очікувана вартість закупівлі 772`200.00 Гривня (з ПДВ)  
Процедура закупівлі Запит (ціни) пропозицій  
Закупівля оголошена
22.12.25
Подання пропозицій
до 25.12.25
Залишилось 2 дні. Поспішайте взяти учаcть! Поспішайте взяти участь!
Інформація про моніторинг закупівлі органами державного фінансового контролю відсутня