Процедура закупівлі оголошена 22.12.2025 17:59. Дата останніх змін - 22.12.2025 17:59
Хліб (ДК 021:2015: 15810000-9 Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби)
| Ідентифікатор закупівлі | UA-2025-12-22-022697-a | |
| ID | 6767fcc62500434780bca70dd0414ec3 | |
| Ідентифікатор плану | UA-P-2025-12-22-027681-a |
Очікувана вартість закупівлі
772`200.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь
У ціну мають бути включені прямі, загальновиробничі та адміністративні витрати з урахуванням витрат, у тому числі, але не виключно: транспортні витрати, доплати працівникам у зв’язку з втратою часу в дорозі, зв’язок, страхування, спецзасоби, а також економічно обґрунтований прибуток, який Постачальник планує отримати в результаті продажу, кошти на покриття ризиків та/або додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, усі податки і збори, обов’язкові платежі, що сплачуються або мають бути сплачені Постачальником для поставки Товару, зокрема податок на додану вартість, інші витрати, необхідні для виконання проєкту Договору до моменту його повного завершення. Постачання Товару за даним Договором починається з 01 січня 2026 року за замовленням Замовника окремими партіями щодня/або за замовленням Замовника без мінімальної кількості замовлення. Замовлення направляються Постачальнику засобами електронної пошти або в телефонному режимі, які зазначені в реквізитах Договору про закупівлю за добу до поставки. Навантажувально-розвантажувальні роботи включаються в вартість товару та здійснюються силами Постачальника. У разі не здійснення розвантажувальних робіт на складі Замовника, Товар не буде прийнято Замовником; Товар буде вважатися таким, що не поставлений за замовленням Замовника з накладення відповідних штрафних санкцій за неналежне виконання зобов’язання за даним Договором. Поставка товару здійснюється на умовах DDP – харчовий склад Замовника (відповідно до вимог Міжнародних правил «Інкотермс-2010») за адресою: м.Вінниця, Хмельницьке шосе,96. Разом з Товаром, тобто в день поставки Товару на склад Замовника, Постачальник зобов’язаний передати уповноваженій особі Замовника видаткову накладну на відвантажений Товар та сертифікат якості на поставлений Товар. У разі відсутності видаткової накладної та/або сертифікату якості на доставлений Товар, останній не розвантажується, не приймається Замовником та зобов’язання Постачальника за відповідним замовленням вважається не виконаним, що є підставою для нарахування штрафних санкцій, передбачених Договором та/або одностороннім припиненням даного Договору відповідно до умов даного Договору.
Закупівельник (Проводить закупівлю)
| Найменування замовника | Комунальне некомерційне підприємство "Вінницька міська клінічна лікарня №1" | |
| Очікувана вартість закупівлі | 772`200.00 Гривня (з ПДВ) | |
| Процедура закупівлі | Запит (ціни) пропозицій | |
| Вид предмету закупівлі: | Закупівля товарів |
Закупівля оголошена
22.12.25
Подання пропозицій
до 25.12.25
Залишилось 3 дні. Поспішайте взяти учаcть! Поспішайте взяти участь!
Умови оплати згідно із договором
| Подія | Поставка товару | |
| Тип оплати | Післяплата | |
| Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) | 100% | |
| Період | 15 робочі дні |
Специфікація закупівлі
| 1) |
Хліб з пшеничного борошна, в упаковці
Класифікація за ДК 021:2015: 15810000-9 - Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21029, Україна, Вінницька область, Вінниця, Хмельницьке шосе, 96
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01.01.2026 - 31.12.2026
Умови поставки: У ціну мають бути включені прямі, загальновиробничі та адміністративні витрати з урахуванням витрат, у тому числі, але не виключно: транспортні витрати, доплати працівникам у зв’язку з втратою часу в дорозі, зв’язок, страхування, спецзасоби, а також економічно обґрунтований прибуток, який Постачальник планує отримати в результаті продажу, кошти на покриття ризиків та/або додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, усі податки і збори, обов’язкові платежі, що сплачуються або мають бути сплачені Постачальником для поставки Товару, зокрема податок на додану вартість, інші витрати, необхідні для виконання проєкту Договору до моменту його повного завершення.
Постачання Товару за даним Договором починається з 01 січня 2026 року за замовленням Замовника окремими партіями щодня/або за замовленням Замовника без мінімальної кількості замовлення. Замовлення направляються Постачальнику засобами електронної пошти або в телефонному режимі, які зазначені в реквізитах Договору про закупівлю за добу до поставки.
Навантажувально-розвантажувальні роботи включаються в вартість товару та здійснюються силами Постачальника.
У разі не здійснення розвантажувальних робіт на складі Замовника, Товар не буде прийнято Замовником; Товар буде вважатися таким, що не поставлений за замовленням Замовника з накладення відповідних штрафних санкцій за неналежне виконання зобов’язання за даним Договором.
Поставка товару здійснюється на умовах DDP – харчовий склад Замовника (відповідно до вимог Міжнародних правил «Інкотермс-2010») за адресою: м.Вінниця, Хмельницьке шосе,96.
Разом з Товаром, тобто в день поставки Товару на склад Замовника, Постачальник зобов’язаний передати уповноваженій особі Замовника видаткову накладну на відвантажений Товар та сертифікат якості на поставлений Товар.
У разі відсутності видаткової накладної та/або сертифікату якості на доставлений Товар, останній не розвантажується, не приймається Замовником та зобов’язання Постачальника за відповідним замовленням вважається не виконаним, що є підставою для нарахування штрафних санкцій, передбачених Договором та/або одностороннім припиненням даного Договору відповідно до умов даного Договору.
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 13200 кілограм
|
| 2) |
Хліб з суміші житнього і пшеничного борошна, в упаковці
Класифікація за ДК 021:2015: 15810000-9 - Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21029, Україна, Вінницька область, Вінниця, Хмельницьке шосе, 96
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01.01.2026 - 31.12.2026
Умови поставки: У ціну мають бути включені прямі, загальновиробничі та адміністративні витрати з урахуванням витрат, у тому числі, але не виключно: транспортні витрати, доплати працівникам у зв’язку з втратою часу в дорозі, зв’язок, страхування, спецзасоби, а також економічно обґрунтований прибуток, який Постачальник планує отримати в результаті продажу, кошти на покриття ризиків та/або додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, усі податки і збори, обов’язкові платежі, що сплачуються або мають бути сплачені Постачальником для поставки Товару, зокрема податок на додану вартість, інші витрати, необхідні для виконання проєкту Договору до моменту його повного завершення.
Постачання Товару за даним Договором починається з 01 січня 2026 року за замовленням Замовника окремими партіями щодня/або за замовленням Замовника без мінімальної кількості замовлення. Замовлення направляються Постачальнику засобами електронної пошти або в телефонному режимі, які зазначені в реквізитах Договору про закупівлю за добу до поставки.
Навантажувально-розвантажувальні роботи включаються в вартість товару та здійснюються силами Постачальника.
У разі не здійснення розвантажувальних робіт на складі Замовника, Товар не буде прийнято Замовником; Товар буде вважатися таким, що не поставлений за замовленням Замовника з накладення відповідних штрафних санкцій за неналежне виконання зобов’язання за даним Договором.
Поставка товару здійснюється на умовах DDP – харчовий склад Замовника (відповідно до вимог Міжнародних правил «Інкотермс-2010») за адресою: м.Вінниця, Хмельницьке шосе,96.
Разом з Товаром, тобто в день поставки Товару на склад Замовника, Постачальник зобов’язаний передати уповноваженій особі Замовника видаткову накладну на відвантажений Товар та сертифікат якості на поставлений Товар.
У разі відсутності видаткової накладної та/або сертифікату якості на доставлений Товар, останній не розвантажується, не приймається Замовником та зобов’язання Постачальника за відповідним замовленням вважається не виконаним, що є підставою для нарахування штрафних санкцій, передбачених Договором та/або одностороннім припиненням даного Договору відповідно до умов даного Договору.
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 10200 кілограм
|
Тендерна документація
![]() |
Проект договору
проект договору.docx
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 22.12.2025 17:58
Версія документу від: 22.12.2025 17:58
ID: 2b19447e25564ce88f8f515422c142d6
|
![]() |
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 22.12.2025 17:59
Версія документу від: 22.12.2025 17:59
ID: 91a42bcb47c649e6b7f68fd7aab27a07
|
Параметри тендеру
▼Опис критеріїв
|
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг)
Посилання на законодавство
Підтверджується, що
Упаковка Очікуване значення: Так
Нарізаний Очікуване значення: ні
Вид борошна: пшеничне
Вид: хліб
|
|
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг)
Посилання на законодавство
Підтверджується, що
Упаковка Очікуване значення: Так
Нарізаний Очікуване значення: ні
Вид борошна: житнє, пшеничне
Вид: хліб
|
Дати та строки
| Дата публікації | 22.12.2025 17:59 | |
| Початок періоду прийому пропозицій | 22.12.2025 17:59 | |
| Кінцевий строк подання тендерних пропозицій | 25.12.2025 08:00 | |
| Дата початку аукціону | очікується |
Закупівельник (Проводить закупівлю)
| Найменування замовника | Комунальне некомерційне підприємство "Вінницька міська клінічна лікарня №1" |
| Код в ЄДРПОУ / ІПН | 05484126 |
| Юридична адреса | 21029, Україна, Вінницька область, місто Вінниця, Хмельницьке шосе, будинок 96 |
