Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 22.12.2025 17:54. Дата останніх змін - 23.12.2025 09:21

Офісне устаткування та приладдя різне (папір офісний, лоток, щоденникта ін.) -

Ідентифікатор закупівлі UA-2025-12-22-022630-a  
ID 0fa1d06066ee46c0b7fd2d26f1ae5c8b  
Очікувана вартість закупівлі
11`400.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника КЗ Центр надання соціальних послуг Солоницівської селищної ради Харківського району Харківської області  
Очікувана вартість закупівлі 11`400.00 Гривня (без ПДВ)  
Процедура закупівлі
Закупівля без використання електронної системи
 
Закупівля оголошена
22.12.25
Вибір контрагента
Підготовка угоди
Завершена
23.12.25
Інформація про моніторинг закупівлі органами державного фінансового контролю відсутня