Процедура закупівлі оголошена 22.12.2025 17:43. Дата останніх змін - 25.12.2025 07:00
Кефір, ряжанка, сметана (код ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника 15550000-8 – Молочні продукти різні)
| Ідентифікатор закупівлі | UA-2025-12-22-022378-a | |
| ID | 6ea02f02b980487e9f8c9dd1d292b90d | |
| Ідентифікатор плану | UA-P-2025-12-22-027008-a |
Очікувана вартість закупівлі
140`630.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь
У ціну мають бути включені прямі, загальновиробничі та адміністративні витрати з урахуванням витрат, у тому числі, але не виключно: транспортні витрати, доплати працівникам у зв’язку з втратою часу в дорозі, зв’язок, страхування, спецзасоби, кошти на покриття ризиків та/або додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, усі податки і збори, обов’язкові платежі, що сплачуються або мають бути сплачені Постачальником для поставки Товару, зокрема податок на додану вартість, інші витрати, необхідні для виконання проєкту Договору до моменту його повного завершення. 1.1. Поставка Товару з 01.01.2026 по 31.12.2026 р.,здійснюється за рахунок Постачальника. 1.2. Поставка товару здійснюється на умовах DDP – харчовий склад Замовника (відповідно до вимог Міжнародних правил «Інкотермс-2010») за адресою: м.Вінниця, Хмельницьке шосе,96. Товар має бути поставлений Постачальником за замовленням Замовника окремими партіями щоденно не пізніше 9-ої години без мінімальної кількості замовлення або у строк вказаний Замовником у замовленні парті Товару. Звертаємо увагу Учасників, що продукція харчової промисловості повинна постачатися спеціалізованим транспортом постачальника (фургон - рефрижератор) з дотриманням санітарних вимог, в тому числі щодо сумісності продуктів харчування. Згідно санітарно - гігієнічних норм, транспортування товару здійснюється спеціальним автотранспортом Постачальника, який має пройти санітарну обробку. У випадку не дотримання даної вимоги при здійсненні поставки товару Замовник буде ініціювати припинення/розірвання договору з вини Постачальника. 1.3. Замовлення направляються Постачальнику засобами електронної пошти або в телефонному режимі, які зазначені в реквізитах Договору про закупівлю. Навантажувально-розвантажувальні роботи включаються в вартість товару та здійснюються силами Постачальника. 1.4. Укладення договору за результатами закупівлі здійснюється в паперовій формі з проставлянням підписів та печаток уповноважених представників без можливості підписання договору за допомогою ЕЦП.
Закупівельник (Проводить закупівлю)
| Найменування замовника | Комунальне некомерційне підприємство "Вінницька міська клінічна лікарня №1" | |
| Очікувана вартість закупівлі | 140`630.00 Гривня (з ПДВ) | |
| Процедура закупівлі | Запит (ціни) пропозицій | |
| Вид предмету закупівлі: | Закупівля товарів |
Закупівля оголошена
22.12.25
Подання пропозицій
до 25.12.25
Кваліфікація переможця
з 25.12.25
Умови оплати згідно із договором
| Подія | Поставка товару | |
| Тип оплати | Післяплата | |
| Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) | 100% | |
| Період | 15 робочі дні |
Специфікація закупівлі
| 1) |
Кефір
Класифікація за ДК 021:2015: 15550000-8 - Молочні продукти різні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21029, Україна, Вінницька область, Вінниця, вул. Хмельницьке шосе,96
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2026
Умови поставки: У ціну мають бути включені прямі, загальновиробничі та адміністративні витрати з урахуванням витрат, у тому числі, але не виключно: транспортні витрати, доплати працівникам у зв’язку з втратою часу в дорозі, зв’язок, страхування, спецзасоби, кошти на покриття ризиків та/або додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, усі податки і збори, обов’язкові платежі, що сплачуються або мають бути сплачені Постачальником для поставки Товару, зокрема податок на додану вартість, інші витрати, необхідні для виконання проєкту Договору до моменту його повного завершення.
1.1. Поставка Товару з 01.01.2026 по 31.12.2026 р.,здійснюється за рахунок Постачальника.
1.2. Поставка товару здійснюється на умовах DDP – харчовий склад Замовника (відповідно до вимог Міжнародних правил «Інкотермс-2010») за адресою: м.Вінниця, Хмельницьке шосе,96.
Товар має бути поставлений Постачальником за замовленням Замовника окремими партіями щоденно не пізніше 9-ої години без мінімальної кількості замовлення або у строк вказаний Замовником у замовленні парті Товару.
Звертаємо увагу Учасників, що продукція харчової промисловості повинна постачатися спеціалізованим транспортом постачальника (фургон - рефрижератор) з дотриманням санітарних вимог, в тому числі щодо сумісності продуктів харчування. Згідно санітарно - гігієнічних норм, транспортування товару здійснюється спеціальним автотранспортом Постачальника, який має пройти санітарну обробку. У випадку не дотримання даної вимоги при здійсненні поставки товару Замовник буде ініціювати припинення/розірвання договору з вини Постачальника.
1.3. Замовлення направляються Постачальнику засобами електронної пошти або в телефонному режимі, які зазначені в реквізитах Договору про закупівлю. Навантажувально-розвантажувальні роботи включаються в вартість товару та здійснюються силами Постачальника.
1.4. Укладення договору за результатами закупівлі здійснюється в паперовій формі з проставлянням підписів та печаток уповноважених представників без можливості підписання договору за допомогою ЕЦП.
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 450 кілограм
|
| 2) |
Сметана 20%, фасування 1000г, відро пластикове, ДСТУ 4418
Класифікація за ДК 021:2015: 15550000-8 - Молочні продукти різні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21029, Україна, Вінницька область, Вінниця, вул. Хмельницьке шосе,96
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2026
Умови поставки: У ціну мають бути включені прямі, загальновиробничі та адміністративні витрати з урахуванням витрат, у тому числі, але не виключно: транспортні витрати, доплати працівникам у зв’язку з втратою часу в дорозі, зв’язок, страхування, спецзасоби, кошти на покриття ризиків та/або додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, усі податки і збори, обов’язкові платежі, що сплачуються або мають бути сплачені Постачальником для поставки Товару, зокрема податок на додану вартість, інші витрати, необхідні для виконання проєкту Договору до моменту його повного завершення.
1.1. Поставка Товару з 01.01.2026 по 31.12.2026 р.,здійснюється за рахунок Постачальника.
1.2. Поставка товару здійснюється на умовах DDP – харчовий склад Замовника (відповідно до вимог Міжнародних правил «Інкотермс-2010») за адресою: м.Вінниця, Хмельницьке шосе,96.
Товар має бути поставлений Постачальником за замовленням Замовника окремими партіями щоденно не пізніше 9-ої години без мінімальної кількості замовлення або у строк вказаний Замовником у замовленні парті Товару.
Звертаємо увагу Учасників, що продукція харчової промисловості повинна постачатися спеціалізованим транспортом постачальника (фургон - рефрижератор) з дотриманням санітарних вимог, в тому числі щодо сумісності продуктів харчування. Згідно санітарно - гігієнічних норм, транспортування товару здійснюється спеціальним автотранспортом Постачальника, який має пройти санітарну обробку. У випадку не дотримання даної вимоги при здійсненні поставки товару Замовник буде ініціювати припинення/розірвання договору з вини Постачальника.
1.3. Замовлення направляються Постачальнику засобами електронної пошти або в телефонному режимі, які зазначені в реквізитах Договору про закупівлю. Навантажувально-розвантажувальні роботи включаються в вартість товару та здійснюються силами Постачальника.
1.4. Укладення договору за результатами закупівлі здійснюється в паперовій формі з проставлянням підписів та печаток уповноважених представників без можливості підписання договору за допомогою ЕЦП.
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 600 кілограм
|
| 3) |
Ряжанка 2,5%, фасування 400г, плівка поліетиленова, ДСТУ 4565
Класифікація за ДК 021:2015: 15550000-8 - Молочні продукти різні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21029, Україна, Вінницька область, Вінниця, вул. Хмельницьке шосе,96
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2026
Умови поставки: У ціну мають бути включені прямі, загальновиробничі та адміністративні витрати з урахуванням витрат, у тому числі, але не виключно: транспортні витрати, доплати працівникам у зв’язку з втратою часу в дорозі, зв’язок, страхування, спецзасоби, кошти на покриття ризиків та/або додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, усі податки і збори, обов’язкові платежі, що сплачуються або мають бути сплачені Постачальником для поставки Товару, зокрема податок на додану вартість, інші витрати, необхідні для виконання проєкту Договору до моменту його повного завершення.
1.1. Поставка Товару з 01.01.2026 по 31.12.2026 р.,здійснюється за рахунок Постачальника.
1.2. Поставка товару здійснюється на умовах DDP – харчовий склад Замовника (відповідно до вимог Міжнародних правил «Інкотермс-2010») за адресою: м.Вінниця, Хмельницьке шосе,96.
Товар має бути поставлений Постачальником за замовленням Замовника окремими партіями щоденно не пізніше 9-ої години без мінімальної кількості замовлення або у строк вказаний Замовником у замовленні парті Товару.
Звертаємо увагу Учасників, що продукція харчової промисловості повинна постачатися спеціалізованим транспортом постачальника (фургон - рефрижератор) з дотриманням санітарних вимог, в тому числі щодо сумісності продуктів харчування. Згідно санітарно - гігієнічних норм, транспортування товару здійснюється спеціальним автотранспортом Постачальника, який має пройти санітарну обробку. У випадку не дотримання даної вимоги при здійсненні поставки товару Замовник буде ініціювати припинення/розірвання договору з вини Постачальника.
1.3. Замовлення направляються Постачальнику засобами електронної пошти або в телефонному режимі, які зазначені в реквізитах Договору про закупівлю. Навантажувально-розвантажувальні роботи включаються в вартість товару та здійснюються силами Постачальника.
1.4. Укладення договору за результатами закупівлі здійснюється в паперовій формі з проставлянням підписів та печаток уповноважених представників без можливості підписання договору за допомогою ЕЦП.
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 300 кілограм
|
Тендерна документація
![]() |
Проект договору
проект договору.docx
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 22.12.2025 17:42
Версія документу від: 22.12.2025 17:42
ID: 0d731bdc01334a9a94fe056872b82705
|
![]() |
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 22.12.2025 17:43
Версія документу від: 22.12.2025 17:43
ID: 7400e959fa3a4e5ca911645f4c2b0cd3
|
Параметри тендеру
▼Опис критеріїв
|
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг)
Посилання на законодавство
Підтверджується, що
Безлактозний Очікуване значення: ні
Характеристики не суперечать ДСТУ 4417: так
Упаковка: плівка поліетиленова
Бренд: ДЕРАЖНЯ
Маса нетто від: 900 - 900 грам
Масова частка жиру від: 2.5 - 2.5 відсоток
|
|
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг)
Посилання на законодавство
Підтверджується, що
Безлактозна Очікуване значення: ні
Характеристики не суперечать ДСТУ 4418: так
Упаковка: відро пластикове
Маса нетто від: 1000 - 1000 грам
Масова частка жиру від: 20 - 20 відсоток
|
|
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг)
Посилання на законодавство
Підтверджується, що
Безлактозна Очікуване значення: ні
Характеристики не суперечать ДСТУ 4565: так
Упаковка: плівка поліетиленова
Маса нетто від: 400 - 400 грам
Масова частка жиру від: 2.5 - 2.5 відсоток
|
Дати та строки
| Дата публікації | 22.12.2025 17:43 | |
| Початок періоду прийому пропозицій | 22.12.2025 17:43 | |
| Кінцевий строк подання тендерних пропозицій | 25.12.2025 07:00 | |
| Дата початку аукціону | очікується |
Закупівельник (Проводить закупівлю)
| Найменування замовника | Комунальне некомерційне підприємство "Вінницька міська клінічна лікарня №1" |
| Код в ЄДРПОУ / ІПН | 05484126 |
| Юридична адреса | 21029, Україна, Вінницька область, місто Вінниця, Хмельницьке шосе, будинок 96 |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття 25.12.2025 07:00
№
Учасник
Початкова пропозиція
Остаточна пропозиція
Документи пропозиції
1
Товариство з обмеженою відповідальністю "Деражнянський молочний завод"
ID: 5b61ab4619674528ab480980fe8d8ee5
140`625.00
Гривня з ПДВ
Протокол розкриття
№
Учасник
Остаточна пропозиція
Статус
Документи
1
140`625.00
Гривня з ПДВ
Кефір ДЕРАЖНЯ 2,5%, 900г, плівка поліетиленова
43.75 Гривня без ПДВ
Сметана ДЕРАЖНЯ 20%, 1000г, відро пластикове
125.00 Гривня без ПДВ
Ряжанка ДЕРАЖНЯ 2,5%, 400 г
75.00 Гривня без ПДВ
На розгляді
25.12.2025 07:00
