Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 22.12.2025 17:43. Дата останніх змін - 25.12.2025 07:00

Кефір, ряжанка, сметана (код ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника 15550000-8 – Молочні продукти різні)

Ідентифікатор закупівлі UA-2025-12-22-022378-a  
ID 6ea02f02b980487e9f8c9dd1d292b90d  
Ідентифікатор плану UA-P-2025-12-22-027008-a  
Очікувана вартість закупівлі
140`630.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

У ціну мають бути включені прямі, загальновиробничі та адміністративні витрати з урахуванням витрат, у тому числі, але не виключно: транспортні витрати, доплати працівникам у зв’язку з втратою часу в дорозі, зв’язок, страхування, спецзасоби, кошти на покриття ризиків та/або додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, усі податки і збори, обов’язкові платежі, що сплачуються або мають бути сплачені Постачальником для поставки Товару, зокрема податок на додану вартість, інші витрати, необхідні для виконання проєкту Договору до моменту його повного завершення. 1.1. Поставка Товару з 01.01.2026 по 31.12.2026 р.,здійснюється за рахунок Постачальника. 1.2. Поставка товару здійснюється на умовах DDP – харчовий склад Замовника (відповідно до вимог Міжнародних правил «Інкотермс-2010») за адресою: м.Вінниця, Хмельницьке шосе,96. Товар має бути поставлений Постачальником за замовленням Замовника окремими партіями щоденно не пізніше 9-ої години без мінімальної кількості замовлення або у строк вказаний Замовником у замовленні парті Товару. Звертаємо увагу Учасників, що продукція харчової промисловості повинна постачатися спеціалізованим транспортом постачальника (фургон - рефрижератор) з дотриманням санітарних вимог, в тому числі щодо сумісності продуктів харчування. Згідно санітарно - гігієнічних норм, транспортування товару здійснюється спеціальним автотранспортом Постачальника, який має пройти санітарну обробку. У випадку не дотримання даної вимоги при здійсненні поставки товару Замовник буде ініціювати припинення/розірвання договору з вини Постачальника. 1.3. Замовлення направляються Постачальнику засобами електронної пошти або в телефонному режимі, які зазначені в реквізитах Договору про закупівлю. Навантажувально-розвантажувальні роботи включаються в вартість товару та здійснюються силами Постачальника. 1.4. Укладення договору за результатами закупівлі здійснюється в паперовій формі з проставлянням підписів та печаток уповноважених представників без можливості підписання договору за допомогою ЕЦП.

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Комунальне некомерційне підприємство "Вінницька міська клінічна лікарня №1"  
Очікувана вартість закупівлі 140`630.00 Гривня (з ПДВ)  
Процедура закупівлі Запит (ціни) пропозицій  
Вид предмету закупівлі: Закупівля товарів  
Закупівля оголошена
22.12.25
Подання пропозицій
до 25.12.25
Кваліфікація переможця
з 25.12.25

Умови оплати згідно із договором

Подія Поставка товару  
Тип оплати Післяплата  
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) 100%  
Період 15 робочі дні  

Специфікація закупівлі

1)
Кефір
Класифікація за ДК 021:2015: 15550000-8 - Молочні продукти різні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21029, Україна, Вінницька область, Вінниця, вул. Хмельницьке шосе,96
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2026
Умови поставки: У ціну мають бути включені прямі, загальновиробничі та адміністративні витрати з урахуванням витрат, у тому числі, але не виключно: транспортні витрати, доплати працівникам у зв’язку з втратою часу в дорозі, зв’язок, страхування, спецзасоби, кошти на покриття ризиків та/або додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, усі податки і збори, обов’язкові платежі, що сплачуються або мають бути сплачені Постачальником для поставки Товару, зокрема податок на додану вартість, інші витрати, необхідні для виконання проєкту Договору до моменту його повного завершення. 1.1. Поставка Товару з 01.01.2026 по 31.12.2026 р.,здійснюється за рахунок Постачальника. 1.2. Поставка товару здійснюється на умовах DDP – харчовий склад Замовника (відповідно до вимог Міжнародних правил «Інкотермс-2010») за адресою: м.Вінниця, Хмельницьке шосе,96. Товар має бути поставлений Постачальником за замовленням Замовника окремими партіями щоденно не пізніше 9-ої години без мінімальної кількості замовлення або у строк вказаний Замовником у замовленні парті Товару. Звертаємо увагу Учасників, що продукція харчової промисловості повинна постачатися спеціалізованим транспортом постачальника (фургон - рефрижератор) з дотриманням санітарних вимог, в тому числі щодо сумісності продуктів харчування. Згідно санітарно - гігієнічних норм, транспортування товару здійснюється спеціальним автотранспортом Постачальника, який має пройти санітарну обробку. У випадку не дотримання даної вимоги при здійсненні поставки товару Замовник буде ініціювати припинення/розірвання договору з вини Постачальника. 1.3. Замовлення направляються Постачальнику засобами електронної пошти або в телефонному режимі, які зазначені в реквізитах Договору про закупівлю. Навантажувально-розвантажувальні роботи включаються в вартість товару та здійснюються силами Постачальника. 1.4. Укладення договору за результатами закупівлі здійснюється в паперовій формі з проставлянням підписів та печаток уповноважених представників без можливості підписання договору за допомогою ЕЦП.
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 450 кілограм
2)
Сметана 20%, фасування 1000г, відро пластикове, ДСТУ 4418
Класифікація за ДК 021:2015: 15550000-8 - Молочні продукти різні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21029, Україна, Вінницька область, Вінниця, вул. Хмельницьке шосе,96
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2026
Умови поставки: У ціну мають бути включені прямі, загальновиробничі та адміністративні витрати з урахуванням витрат, у тому числі, але не виключно: транспортні витрати, доплати працівникам у зв’язку з втратою часу в дорозі, зв’язок, страхування, спецзасоби, кошти на покриття ризиків та/або додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, усі податки і збори, обов’язкові платежі, що сплачуються або мають бути сплачені Постачальником для поставки Товару, зокрема податок на додану вартість, інші витрати, необхідні для виконання проєкту Договору до моменту його повного завершення. 1.1. Поставка Товару з 01.01.2026 по 31.12.2026 р.,здійснюється за рахунок Постачальника. 1.2. Поставка товару здійснюється на умовах DDP – харчовий склад Замовника (відповідно до вимог Міжнародних правил «Інкотермс-2010») за адресою: м.Вінниця, Хмельницьке шосе,96. Товар має бути поставлений Постачальником за замовленням Замовника окремими партіями щоденно не пізніше 9-ої години без мінімальної кількості замовлення або у строк вказаний Замовником у замовленні парті Товару. Звертаємо увагу Учасників, що продукція харчової промисловості повинна постачатися спеціалізованим транспортом постачальника (фургон - рефрижератор) з дотриманням санітарних вимог, в тому числі щодо сумісності продуктів харчування. Згідно санітарно - гігієнічних норм, транспортування товару здійснюється спеціальним автотранспортом Постачальника, який має пройти санітарну обробку. У випадку не дотримання даної вимоги при здійсненні поставки товару Замовник буде ініціювати припинення/розірвання договору з вини Постачальника. 1.3. Замовлення направляються Постачальнику засобами електронної пошти або в телефонному режимі, які зазначені в реквізитах Договору про закупівлю. Навантажувально-розвантажувальні роботи включаються в вартість товару та здійснюються силами Постачальника. 1.4. Укладення договору за результатами закупівлі здійснюється в паперовій формі з проставлянням підписів та печаток уповноважених представників без можливості підписання договору за допомогою ЕЦП.
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 600 кілограм
3)
Ряжанка 2,5%, фасування 400г, плівка поліетиленова, ДСТУ 4565
Класифікація за ДК 021:2015: 15550000-8 - Молочні продукти різні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21029, Україна, Вінницька область, Вінниця, вул. Хмельницьке шосе,96
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2026
Умови поставки: У ціну мають бути включені прямі, загальновиробничі та адміністративні витрати з урахуванням витрат, у тому числі, але не виключно: транспортні витрати, доплати працівникам у зв’язку з втратою часу в дорозі, зв’язок, страхування, спецзасоби, кошти на покриття ризиків та/або додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, усі податки і збори, обов’язкові платежі, що сплачуються або мають бути сплачені Постачальником для поставки Товару, зокрема податок на додану вартість, інші витрати, необхідні для виконання проєкту Договору до моменту його повного завершення. 1.1. Поставка Товару з 01.01.2026 по 31.12.2026 р.,здійснюється за рахунок Постачальника. 1.2. Поставка товару здійснюється на умовах DDP – харчовий склад Замовника (відповідно до вимог Міжнародних правил «Інкотермс-2010») за адресою: м.Вінниця, Хмельницьке шосе,96. Товар має бути поставлений Постачальником за замовленням Замовника окремими партіями щоденно не пізніше 9-ої години без мінімальної кількості замовлення або у строк вказаний Замовником у замовленні парті Товару. Звертаємо увагу Учасників, що продукція харчової промисловості повинна постачатися спеціалізованим транспортом постачальника (фургон - рефрижератор) з дотриманням санітарних вимог, в тому числі щодо сумісності продуктів харчування. Згідно санітарно - гігієнічних норм, транспортування товару здійснюється спеціальним автотранспортом Постачальника, який має пройти санітарну обробку. У випадку не дотримання даної вимоги при здійсненні поставки товару Замовник буде ініціювати припинення/розірвання договору з вини Постачальника. 1.3. Замовлення направляються Постачальнику засобами електронної пошти або в телефонному режимі, які зазначені в реквізитах Договору про закупівлю. Навантажувально-розвантажувальні роботи включаються в вартість товару та здійснюються силами Постачальника. 1.4. Укладення договору за результатами закупівлі здійснюється в паперовій формі з проставлянням підписів та печаток уповноважених представників без можливості підписання договору за допомогою ЕЦП.
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 300 кілограм

Тендерна документація

Проект договору
проект договору.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 22.12.2025 17:42
Версія документу від: 22.12.2025 17:42
ID: 0d731bdc01334a9a94fe056872b82705
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 22.12.2025 17:43
Версія документу від: 22.12.2025 17:43
ID: 7400e959fa3a4e5ca911645f4c2b0cd3

Параметри тендеру

Опис критеріїв

Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг)
Критерій відноситься до предмету закупівлі Кефір
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Підтверджується, що
Безлактозний Очікуване значення: ні
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 22.12.2025
Характеристики не суперечать ДСТУ 4417: так
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 22.12.2025
Упаковка: плівка поліетиленова
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 22.12.2025
Бренд: ДЕРАЖНЯ
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 22.12.2025
Маса нетто від: 900 - 900 грам
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 22.12.2025
Масова частка жиру від: 2.5 - 2.5 відсоток
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 22.12.2025
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг)
Критерій відноситься до предмету закупівлі Сметана 20%, фасування 1000г, відро плас
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Підтверджується, що
Безлактозна Очікуване значення: ні
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 22.12.2025
Характеристики не суперечать ДСТУ 4418: так
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 22.12.2025
Упаковка: відро пластикове
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 22.12.2025
Маса нетто від: 1000 - 1000 грам
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 22.12.2025
Масова частка жиру від: 20 - 20 відсоток
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 22.12.2025
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг)
Критерій відноситься до предмету закупівлі Ряжанка 2,5%, фасування 400г, плівка пол
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Підтверджується, що
Безлактозна Очікуване значення: ні
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 22.12.2025
Характеристики не суперечать ДСТУ 4565: так
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 22.12.2025
Упаковка: плівка поліетиленова
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 22.12.2025
Маса нетто від: 400 - 400 грам
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 22.12.2025
Масова частка жиру від: 2.5 - 2.5 відсоток
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 22.12.2025

Дати та строки

Дата публікації 22.12.2025 17:43  
Початок періоду прийому пропозицій 22.12.2025 17:43  
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій 25.12.2025 07:00  
Дата початку аукціону очікується  

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Комунальне некомерційне підприємство "Вінницька міська клінічна лікарня №1"  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 05484126  
Юридична адреса 21029, Україна, Вінницька область, місто Вінниця, Хмельницьке шосе, будинок 96  

Реєстр пропозицій

Дата і час розкриття 25.12.2025 07:00
Учасник
Початкова пропозиція
Остаточна пропозиція
Документи пропозиції

Протокол розкриття

Учасник
Остаточна пропозиція
Статус
Документи
1
140`625.00
Гривня з ПДВ

Кефір ДЕРАЖНЯ 2,5%, 900г, плівка поліетиленова

43.75 Гривня без ПДВ

Сметана ДЕРАЖНЯ 20%, 1000г, відро пластикове

125.00 Гривня без ПДВ

Ряжанка ДЕРАЖНЯ 2,5%, 400 г

75.00 Гривня без ПДВ
На розгляді
25.12.2025 07:00