Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупки объявлена 22.12.2025 17:43. Дата последних изменений - 25.12.2025 09:29

Кефір, ряжанка, сметана (код ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника 15550000-8 – Молочні продукти різні)

Идентификатор закупки UA-2025-12-22-022378-a  
ID 6ea02f02b980487e9f8c9dd1d292b90d  
Идентификатор плана UA-P-2025-12-22-027008-a  
Ожидаемая стоимость
140`630.00 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие

У ціну мають бути включені прямі, загальновиробничі та адміністративні витрати з урахуванням витрат, у тому числі, але не виключно: транспортні витрати, доплати працівникам у зв’язку з втратою часу в дорозі, зв’язок, страхування, спецзасоби, кошти на покриття ризиків та/або додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, усі податки і збори, обов’язкові платежі, що сплачуються або мають бути сплачені Постачальником для поставки Товару, зокрема податок на додану вартість, інші витрати, необхідні для виконання проєкту Договору до моменту його повного завершення. 1.1. Поставка Товару з 01.01.2026 по 31.12.2026 р.,здійснюється за рахунок Постачальника. 1.2. Поставка товару здійснюється на умовах DDP – харчовий склад Замовника (відповідно до вимог Міжнародних правил «Інкотермс-2010») за адресою: м.Вінниця, Хмельницьке шосе,96. Товар має бути поставлений Постачальником за замовленням Замовника окремими партіями щоденно не пізніше 9-ої години без мінімальної кількості замовлення або у строк вказаний Замовником у замовленні парті Товару. Звертаємо увагу Учасників, що продукція харчової промисловості повинна постачатися спеціалізованим транспортом постачальника (фургон - рефрижератор) з дотриманням санітарних вимог, в тому числі щодо сумісності продуктів харчування. Згідно санітарно - гігієнічних норм, транспортування товару здійснюється спеціальним автотранспортом Постачальника, який має пройти санітарну обробку. У випадку не дотримання даної вимоги при здійсненні поставки товару Замовник буде ініціювати припинення/розірвання договору з вини Постачальника. 1.3. Замовлення направляються Постачальнику засобами електронної пошти або в телефонному режимі, які зазначені в реквізитах Договору про закупівлю. Навантажувально-розвантажувальні роботи включаються в вартість товару та здійснюються силами Постачальника. 1.4. Укладення договору за результатами закупівлі здійснюється в паперовій формі з проставлянням підписів та печаток уповноважених представників без можливості підписання договору за допомогою ЕЦП.

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика Комунальне некомерційне підприємство "Вінницька міська клінічна лікарня №1"  
Ожидаемая стоимость 140`630.00 Гривна (с НДС)  
Процедура закупки Запрос цены предложения  
Вид предмета закупки: Закупка товаров  
Закупка объявлена
22.12.25
Прием предложений
до 25.12.25
Квалификация
с25.12.25
Предложения рассмотрены
с25.12.25

Условия оплаты согласно договора

Событие Поставка товара  
Тип оплаты Постоплата  
Размер оплаты (Важно: общая сумма должна быть равна 100%) 100%  
Период 15 Рабочие дни  

Спецификация закупки

1)
Кефір
ДК 021:2015: 15550000-8 - Молочні продукти різні
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 21029, Україна, Вінницька область, Вінниця, вул. Хмельницьке шосе,96
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 31.12.2026
Информация по поставке партиями: У ціну мають бути включені прямі, загальновиробничі та адміністративні витрати з урахуванням витрат, у тому числі, але не виключно: транспортні витрати, доплати працівникам у зв’язку з втратою часу в дорозі, зв’язок, страхування, спецзасоби, кошти на покриття ризиків та/або додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, усі податки і збори, обов’язкові платежі, що сплачуються або мають бути сплачені Постачальником для поставки Товару, зокрема податок на додану вартість, інші витрати, необхідні для виконання проєкту Договору до моменту його повного завершення. 1.1. Поставка Товару з 01.01.2026 по 31.12.2026 р.,здійснюється за рахунок Постачальника. 1.2. Поставка товару здійснюється на умовах DDP – харчовий склад Замовника (відповідно до вимог Міжнародних правил «Інкотермс-2010») за адресою: м.Вінниця, Хмельницьке шосе,96. Товар має бути поставлений Постачальником за замовленням Замовника окремими партіями щоденно не пізніше 9-ої години без мінімальної кількості замовлення або у строк вказаний Замовником у замовленні парті Товару. Звертаємо увагу Учасників, що продукція харчової промисловості повинна постачатися спеціалізованим транспортом постачальника (фургон - рефрижератор) з дотриманням санітарних вимог, в тому числі щодо сумісності продуктів харчування. Згідно санітарно - гігієнічних норм, транспортування товару здійснюється спеціальним автотранспортом Постачальника, який має пройти санітарну обробку. У випадку не дотримання даної вимоги при здійсненні поставки товару Замовник буде ініціювати припинення/розірвання договору з вини Постачальника. 1.3. Замовлення направляються Постачальнику засобами електронної пошти або в телефонному режимі, які зазначені в реквізитах Договору про закупівлю. Навантажувально-розвантажувальні роботи включаються в вартість товару та здійснюються силами Постачальника. 1.4. Укладення договору за результатами закупівлі здійснюється в паперовій формі з проставлянням підписів та печаток уповноважених представників без можливості підписання договору за допомогою ЕЦП.
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 450 кілограм
2)
Сметана 20%, фасування 1000г, відро пластикове, ДСТУ 4418
ДК 021:2015: 15550000-8 - Молочні продукти різні
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 21029, Україна, Вінницька область, Вінниця, вул. Хмельницьке шосе,96
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 31.12.2026
Информация по поставке партиями: У ціну мають бути включені прямі, загальновиробничі та адміністративні витрати з урахуванням витрат, у тому числі, але не виключно: транспортні витрати, доплати працівникам у зв’язку з втратою часу в дорозі, зв’язок, страхування, спецзасоби, кошти на покриття ризиків та/або додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, усі податки і збори, обов’язкові платежі, що сплачуються або мають бути сплачені Постачальником для поставки Товару, зокрема податок на додану вартість, інші витрати, необхідні для виконання проєкту Договору до моменту його повного завершення. 1.1. Поставка Товару з 01.01.2026 по 31.12.2026 р.,здійснюється за рахунок Постачальника. 1.2. Поставка товару здійснюється на умовах DDP – харчовий склад Замовника (відповідно до вимог Міжнародних правил «Інкотермс-2010») за адресою: м.Вінниця, Хмельницьке шосе,96. Товар має бути поставлений Постачальником за замовленням Замовника окремими партіями щоденно не пізніше 9-ої години без мінімальної кількості замовлення або у строк вказаний Замовником у замовленні парті Товару. Звертаємо увагу Учасників, що продукція харчової промисловості повинна постачатися спеціалізованим транспортом постачальника (фургон - рефрижератор) з дотриманням санітарних вимог, в тому числі щодо сумісності продуктів харчування. Згідно санітарно - гігієнічних норм, транспортування товару здійснюється спеціальним автотранспортом Постачальника, який має пройти санітарну обробку. У випадку не дотримання даної вимоги при здійсненні поставки товару Замовник буде ініціювати припинення/розірвання договору з вини Постачальника. 1.3. Замовлення направляються Постачальнику засобами електронної пошти або в телефонному режимі, які зазначені в реквізитах Договору про закупівлю. Навантажувально-розвантажувальні роботи включаються в вартість товару та здійснюються силами Постачальника. 1.4. Укладення договору за результатами закупівлі здійснюється в паперовій формі з проставлянням підписів та печаток уповноважених представників без можливості підписання договору за допомогою ЕЦП.
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 600 кілограм
3)
Ряжанка 2,5%, фасування 400г, плівка поліетиленова, ДСТУ 4565
ДК 021:2015: 15550000-8 - Молочні продукти різні
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 21029, Україна, Вінницька область, Вінниця, вул. Хмельницьке шосе,96
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 31.12.2026
Информация по поставке партиями: У ціну мають бути включені прямі, загальновиробничі та адміністративні витрати з урахуванням витрат, у тому числі, але не виключно: транспортні витрати, доплати працівникам у зв’язку з втратою часу в дорозі, зв’язок, страхування, спецзасоби, кошти на покриття ризиків та/або додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, усі податки і збори, обов’язкові платежі, що сплачуються або мають бути сплачені Постачальником для поставки Товару, зокрема податок на додану вартість, інші витрати, необхідні для виконання проєкту Договору до моменту його повного завершення. 1.1. Поставка Товару з 01.01.2026 по 31.12.2026 р.,здійснюється за рахунок Постачальника. 1.2. Поставка товару здійснюється на умовах DDP – харчовий склад Замовника (відповідно до вимог Міжнародних правил «Інкотермс-2010») за адресою: м.Вінниця, Хмельницьке шосе,96. Товар має бути поставлений Постачальником за замовленням Замовника окремими партіями щоденно не пізніше 9-ої години без мінімальної кількості замовлення або у строк вказаний Замовником у замовленні парті Товару. Звертаємо увагу Учасників, що продукція харчової промисловості повинна постачатися спеціалізованим транспортом постачальника (фургон - рефрижератор) з дотриманням санітарних вимог, в тому числі щодо сумісності продуктів харчування. Згідно санітарно - гігієнічних норм, транспортування товару здійснюється спеціальним автотранспортом Постачальника, який має пройти санітарну обробку. У випадку не дотримання даної вимоги при здійсненні поставки товару Замовник буде ініціювати припинення/розірвання договору з вини Постачальника. 1.3. Замовлення направляються Постачальнику засобами електронної пошти або в телефонному режимі, які зазначені в реквізитах Договору про закупівлю. Навантажувально-розвантажувальні роботи включаються в вартість товару та здійснюються силами Постачальника. 1.4. Укладення договору за результатами закупівлі здійснюється в паперовій формі з проставлянням підписів та печаток уповноважених представників без можливості підписання договору за допомогою ЕЦП.
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 300 кілограм

Тендерная документация

Проект договора
проект договору.docx
Загружено в ЦБД Prozorro: 22.12.2025 17:42
Версия документа от: 22.12.2025 17:42
ID: 0d731bdc01334a9a94fe056872b82705
Уведомление о закупке
sign.p7s
Загружено в ЦБД Prozorro: 22.12.2025 17:43
Версия документа от: 22.12.2025 17:43
ID: 7400e959fa3a4e5ca911645f4c2b0cd3

?:tender item config

Oписание критериев

Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг)
Критерий относится к предмету закупки Кефір
Информация для ознакомления организатору процедур Информация для ознакомления участникам процедур
Підтверджується, що
Безлактозний Ожидаемое значение: нет
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 22.12.2025
Характеристики не суперечать ДСТУ 4417: так
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 22.12.2025
Упаковка: плівка поліетиленова
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 22.12.2025
Бренд: ДЕРАЖНЯ
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 22.12.2025
Маса нетто ?:tender criteria requirement min_maxValue: 900 - 900 грам
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 22.12.2025
Масова частка жиру ?:tender criteria requirement min_maxValue: 2.5 - 2.5 відсоток
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 22.12.2025
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг)
Критерий относится к предмету закупки Сметана 20%, фасування 1000г, відро плас
Информация для ознакомления организатору процедур Информация для ознакомления участникам процедур
Підтверджується, що
Безлактозна Ожидаемое значение: нет
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 22.12.2025
Характеристики не суперечать ДСТУ 4418: так
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 22.12.2025
Упаковка: відро пластикове
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 22.12.2025
Маса нетто ?:tender criteria requirement min_maxValue: 1000 - 1000 грам
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 22.12.2025
Масова частка жиру ?:tender criteria requirement min_maxValue: 20 - 20 відсоток
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 22.12.2025
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг)
Критерий относится к предмету закупки Ряжанка 2,5%, фасування 400г, плівка пол
Информация для ознакомления организатору процедур Информация для ознакомления участникам процедур
Підтверджується, що
Безлактозна Ожидаемое значение: нет
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 22.12.2025
Характеристики не суперечать ДСТУ 4565: так
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 22.12.2025
Упаковка: плівка поліетиленова
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 22.12.2025
Маса нетто ?:tender criteria requirement min_maxValue: 400 - 400 грам
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 22.12.2025
Масова частка жиру ?:tender criteria requirement min_maxValue: 2.5 - 2.5 відсоток
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 22.12.2025

Даты и сроки

Дата публикации 22.12.2025 17:43  
Начало периода приема предложений 22.12.2025 17:43  
Окончание периода приема предложений 25.12.2025 07:00  
Дата проведения онлайн-аукциона ожидается  

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика Комунальне некомерційне підприємство "Вінницька міська клінічна лікарня №1"  
Код в ЕГРПОУ / ИНН 05484126  
Юридический адрес 21029, Україна, Вінницька область, місто Вінниця, Хмельницьке шосе, будинок 96  

Реестр предложений

Дата и время раскрытия 25.12.2025 07:00
Участник
Начальное предложение
Ценовое предложение
Документы

Квалификация участников

Участник
Ценовое предложение
Статус
Документы
1
140`625.00
Гривна с НДС

Кефір ДЕРАЖНЯ 2,5%, 900г, плівка поліетиленова

43.75 Гривна без НДС

Сметана ДЕРАЖНЯ 20%, 1000г, відро пластикове

125.00 Гривна без НДС

Ряжанка ДЕРАЖНЯ 2,5%, 400 г

75.00 Гривна без НДС
Победитель
25.12.2025 09:29

Сообщение о намерении заключить договор

Участник
Окончательное предложение
Дата и время публикации
Товариство з обмеженою відповідальністю "Деражнянський молочний завод"
Код ЕГРПОУ:14146210
140`625.00
Гривна с НДС
25.12.2025
09:29