Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 22.12.2025 16:05. Дата останніх змін - 22.12.2025 16:18

«Капітальний ремонт даху та утеплення фасаду приміщення ветлікарні за адресою: вул. Ковельська, 128, м. Луцьк Волинська область (коригування) додаткові роботи» за кодом ДК 021:2015 - 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи (45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)»

Ідентифікатор закупівлі UA-2025-12-22-018539-a  
ID 8ed4f296a74f4eab965f7e548a83dc0c  
Ідентифікатор плану UA-P-2025-12-22-022512-a  
Очікувана вартість закупівлі
572`682.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Головне управління Держпродспоживслужби у Волинській області  
Очікувана вартість закупівлі 572`682.00 Гривня (з ПДВ)  
Підстава Виникла необхідність у закупівлі додаткових робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю  
Обгрунтування ОБҐРУНТУВАННЯ підстави для здійснення закупівлі (відповідно до пункту 13 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178) Закон України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон) визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад. На період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням Особливостей. Підпунктом 8 пункту 13 Особливостей передбачено, що придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли у замовника після укладення договору про закупівлю виникла необхідність у закупівлі додаткових робіт чи послуг, пов’язаних з предметом закупівлі основного договору, в того самого виконавця робіт/надавача послуг. Можливість і умови виконання таких додаткових робіт чи надання послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, укладеному за результатами проведення закупівлі. Закупівля додаткових робіт чи послуг у того самого виконавця робіт/надавача послуг здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення закупівлі. 30.07.2025 року між Головним управління Держпродспоживслужби у Волинській області та Приватним підприємством «ЗЕВС-ГАРАНТ» за результатами відкритих торгів з особливостями укладено договір про закупівлю (договір підряду) робіт з (капітальний ремонт) по об’єкту: «Капітальний ремонт даху та утеплення фасаду приміщення ветлікарні за адресою: вул. Ковельська, 128, м. Луцьк Волинська область (коригування)» згідно коду ДК 021:2015: 45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи (45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація). Відповідно до листа Приватного підприємства «ЗЕВС-ГАРАНТ» при виконанні робіт по цьому об’єкту виникла потреба у виконанні додаткових робіт, які не були враховані у попередньому дефектному акті та зведеному кошторисному розрахунку вартості будівництва по вказаному об’єкту, які призведуть до покращення експлуатаційних характеристик об’єкту та вплинуть на умови перебування працівників структурних підрозділів Головного управління. Виконання додаткових робіт забезпечать тривалий строк експлуатації об’єкта та зменшення в подальшому витрат на утримання цього об’єкту та безперешкодного введення в експлуатацію після завершення капітального ремонту об’єкта. Зважаючи на вищевикладене та службової записки начальника управління економіки, бухгалтерського обліку та звітності існує потреба у здійсненні закупівлі додаткових робіт, пов’язаних з предметом закупівлі основного договору, в того самого виконавця робіт. Водночас, як передбачено чинним законодавством, під час здійснення закупівель замовники повинні дотримуватись принципів здійснення публічних закупівель. Отже, враховуючи зазначене, з метою дотримання принципу ефективності закупівлі, якнайшвидшого забезпечення наявності потреби Замовника в умовах воєнного стану, Замовник прийняв рішення щодо здійснення Закупівлі без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару та застосування під час здійснення Закупівлі, як виняток підстави за підпунктом 8 пункту 13 Особливостей передбачено, що придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли у замовника після укладення договору про закупівлю виникла необхідність у закупівлі додаткових робіт чи послуг, пов’язаних з предметом закупівлі основного договору, в того самого виконавця робіт/надавача послуг. Можливість і умови виконання таких додаткових робіт чи надання послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, укладеному за результатами проведення закупівлі. Закупівля додаткових робіт чи послуг у того самого виконавця робіт/надавача послуг здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення закупівлі. З огляду на викладене вище, рішення щодо проведення закупівлі додаткових робіт відповідає чинному законодавству. Враховуючи вищевикладене, закупівля робіт за предметом закупівлі (капітальний ремонт) по об’єкту: «Капітальний ремонт даху та утеплення фасаду приміщення ветлікарні за адресою: вул. Ковельська, 128, м. Луцьк Волинська область (коригування) додаткові роботи» згідно коду ДК 021:2015: 45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи (45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) може бути здійснена згідно з підпунктом 8 пункту 13 Особливостей, без застосування відкритих торгів, шляхом укладання договору про закупівлю без застосування відкритих торгів з Приватним підприємством «ЗЕВС-ГАРАТ» з наступним обов’язковим оприлюдненням у елктронній системі закупівель звіту про договір про закупівлю, укладеного без використання електронної системи закупівель, відповідно до пункту 38 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про публічні закупівлі»  
Процедура закупівлі
Закупівля без використання електронної системи
 
Вид предмету закупівлі: Закупівля робіт  
Закупівля оголошена
22.12.25
Вибір контрагента
Підготовка угоди
Завершена
22.12.25

Специфікація закупівлі

1)
Капітальний ремонт даху та утеплення фасаду приміщення ветлікарні за адресою: вул. Ковельська, 128, м. Луцьк Волинська область (коригування) додаткові роботи» за кодом ДК 021:2015 - 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи (45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Класифікація за ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28.12.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 робота

Тендерна документація

Тендерна документація
Звіт про договір про закупівлю.pdf
Завантажено в ЦБД Prozorro: 22.12.2025 16:05
Версія документу від: 22.12.2025 16:05
ID: 7000b5d9123c409eab6bbc2bdced0ba2
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 22.12.2025 16:15
Версія документу від: 22.12.2025 16:15
ID: 59afd85995284415a554119790e7ce23

Параметри тендеру

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Головне управління Держпродспоживслужби у Волинській області  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 40317441  
Юридична адреса 43027, Україна, Волинська область, Луцьк, вул. Поліська Січ, 10  

Протокол розкриття

Учасник
Остаточна пропозиція
Статус
Документи
1
572`682.00
Гривня з ПДВ
Переможець
22.12.2025 16:08

Укладені договори

Номер договору
122-25
Дата підписання
22.12.2025
Дата початку дії
22.12.2025
Дата завершення дії
31.12.2025
Ціна договору
572`682.00 Гривня з ПДВ
Ціна договору без ПДВ
477`235.00 Гривня