Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупки объявлена 22.12.2025 16:05. Дата последних изменений - 22.12.2025 16:18

«Капітальний ремонт даху та утеплення фасаду приміщення ветлікарні за адресою: вул. Ковельська, 128, м. Луцьк Волинська область (коригування) додаткові роботи» за кодом ДК 021:2015 - 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи (45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)»

Идентификатор закупки UA-2025-12-22-018539-a  
ID 8ed4f296a74f4eab965f7e548a83dc0c  
Идентификатор плана UA-P-2025-12-22-022512-a  
Ожидаемая стоимость
572`682.00 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика Головне управління Держпродспоживслужби у Волинській області  
Ожидаемая стоимость 572`682.00 Гривна (с НДС)  
Обоснование ОБҐРУНТУВАННЯ підстави для здійснення закупівлі (відповідно до пункту 13 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178) Закон України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон) визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад. На період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням Особливостей. Підпунктом 8 пункту 13 Особливостей передбачено, що придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли у замовника після укладення договору про закупівлю виникла необхідність у закупівлі додаткових робіт чи послуг, пов’язаних з предметом закупівлі основного договору, в того самого виконавця робіт/надавача послуг. Можливість і умови виконання таких додаткових робіт чи надання послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, укладеному за результатами проведення закупівлі. Закупівля додаткових робіт чи послуг у того самого виконавця робіт/надавача послуг здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення закупівлі. 30.07.2025 року між Головним управління Держпродспоживслужби у Волинській області та Приватним підприємством «ЗЕВС-ГАРАНТ» за результатами відкритих торгів з особливостями укладено договір про закупівлю (договір підряду) робіт з (капітальний ремонт) по об’єкту: «Капітальний ремонт даху та утеплення фасаду приміщення ветлікарні за адресою: вул. Ковельська, 128, м. Луцьк Волинська область (коригування)» згідно коду ДК 021:2015: 45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи (45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація). Відповідно до листа Приватного підприємства «ЗЕВС-ГАРАНТ» при виконанні робіт по цьому об’єкту виникла потреба у виконанні додаткових робіт, які не були враховані у попередньому дефектному акті та зведеному кошторисному розрахунку вартості будівництва по вказаному об’єкту, які призведуть до покращення експлуатаційних характеристик об’єкту та вплинуть на умови перебування працівників структурних підрозділів Головного управління. Виконання додаткових робіт забезпечать тривалий строк експлуатації об’єкта та зменшення в подальшому витрат на утримання цього об’єкту та безперешкодного введення в експлуатацію після завершення капітального ремонту об’єкта. Зважаючи на вищевикладене та службової записки начальника управління економіки, бухгалтерського обліку та звітності існує потреба у здійсненні закупівлі додаткових робіт, пов’язаних з предметом закупівлі основного договору, в того самого виконавця робіт. Водночас, як передбачено чинним законодавством, під час здійснення закупівель замовники повинні дотримуватись принципів здійснення публічних закупівель. Отже, враховуючи зазначене, з метою дотримання принципу ефективності закупівлі, якнайшвидшого забезпечення наявності потреби Замовника в умовах воєнного стану, Замовник прийняв рішення щодо здійснення Закупівлі без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару та застосування під час здійснення Закупівлі, як виняток підстави за підпунктом 8 пункту 13 Особливостей передбачено, що придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли у замовника після укладення договору про закупівлю виникла необхідність у закупівлі додаткових робіт чи послуг, пов’язаних з предметом закупівлі основного договору, в того самого виконавця робіт/надавача послуг. Можливість і умови виконання таких додаткових робіт чи надання послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, укладеному за результатами проведення закупівлі. Закупівля додаткових робіт чи послуг у того самого виконавця робіт/надавача послуг здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення закупівлі. З огляду на викладене вище, рішення щодо проведення закупівлі додаткових робіт відповідає чинному законодавству. Враховуючи вищевикладене, закупівля робіт за предметом закупівлі (капітальний ремонт) по об’єкту: «Капітальний ремонт даху та утеплення фасаду приміщення ветлікарні за адресою: вул. Ковельська, 128, м. Луцьк Волинська область (коригування) додаткові роботи» згідно коду ДК 021:2015: 45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи (45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) може бути здійснена згідно з підпунктом 8 пункту 13 Особливостей, без застосування відкритих торгів, шляхом укладання договору про закупівлю без застосування відкритих торгів з Приватним підприємством «ЗЕВС-ГАРАТ» з наступним обов’язковим оприлюдненням у елктронній системі закупівель звіту про договір про закупівлю, укладеного без використання електронної системи закупівель, відповідно до пункту 38 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про публічні закупівлі»  
Процедура закупки
Закупка без использования электронной системы
 
Вид предмета закупки: Закупка работ  
Закупка объявлена
22.12.25
Выбор контрагента
Подготовка соглашения
Завершен
22.12.25

Спецификация закупки

1)
Капітальний ремонт даху та утеплення фасаду приміщення ветлікарні за адресою: вул. Ковельська, 128, м. Луцьк Волинська область (коригування) додаткові роботи» за кодом ДК 021:2015 - 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи (45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: Україна, Відповідно до документації
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 28.12.2025
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 1 робота

Тендерная документация

Тендерная документация
Звіт про договір про закупівлю.pdf
Загружено в ЦБД Prozorro: 22.12.2025 16:05
Версия документа от: 22.12.2025 16:05
ID: 7000b5d9123c409eab6bbc2bdced0ba2
Уведомление о закупке
sign.p7s
Загружено в ЦБД Prozorro: 22.12.2025 16:15
Версия документа от: 22.12.2025 16:15
ID: 59afd85995284415a554119790e7ce23

?:tender item config

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика Головне управління Держпродспоживслужби у Волинській області  
Код в ЕГРПОУ / ИНН 40317441  
Юридический адрес 43027, Україна, Волинська область, Луцьк, вул. Поліська Січ, 10  

Квалификация участников

Участник
Ценовое предложение
Статус
Документы
1
572`682.00
Гривна с НДС
Победитель
22.12.2025 16:08

Заключенные договоры

Номер договора
122-25
Дата подписания
22.12.2025
Дата начала действия
22.12.2025
Дата завершения действия
31.12.2025
Цена договора
572`682.00 Гривна с НДС
?:tender contract amountNet
477`235.00 Гривна