Процедура закупівлі оголошена 22.12.2025 15:38. Дата останніх змін - 22.12.2025 15:38
Талреп монтажний
| Ідентифікатор закупівлі | UA-2025-12-22-017075-a | |
| ID | 6f44da0389914f56bcba12c4baca006c | |
| Ідентифікатор плану | UA-P-2025-12-22-020585-a |
Очікувана вартість закупівлі
22`750.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь
ПОСТАЧАЛЬНИК здійснює поставку ТОВАРУ на умовах DDP Delivered Duty Paid (Поставка з оплатою мита) відповідно до Правил «ІНКОТЕРМС» у редакції 2020 року. У випадку наявності розбіжностей між умовами цього Договору та Правилами «ІНКОТЕРМС» у редакції 2020 року, умови Договору матимуть перевагу. Поставка ТОВАРУ здійснюється протягом 15 (п’ятнадцяти) календарних днів з дати укладення Договору. Конкретна адреса поставки ТОВАРУ, в межах населеного пункту, визначеного цим пунктом Договору, вказується в повідомленні ПОКУПЦЯ, яке повинно бути направлене ПОСТАЧАЛЬНИКУ не пізніше 7 (сім) календарних днів з дати укладення Договору, в один зі способів, передбачених п. 4.4 Договору. Сторони узгодили, що для цілей цього Договору партією ТОВАРУ вважається обсяг одиниць ТОВАРУ, що постачається одночасно та на конкретну адресу поставки ТОВАРУ. Розмір партії ТОВАРУ повинен бути кратним розміру згідно з вимогами пакування, тарування та розміру одиниці ТОВАРУ за цим Договором. Місце поставки ТОВАРУ: м. Козятин (Хмільницький район, Вінницька обл.). Оплата за ТОВАР здійснюється у безготівковій формі, шляхом перерахування ПОКУПЦЕМ грошових коштів на поточний рахунок ПОСТАЧАЛЬНИКА. Для ПОСТАЧАЛЬНИКА-платника ПДВ: Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на 15 (п'ятнадцятий) календарний день з дати підписання Акта прийому-передачі товару або видаткової накладної за умови реєстрації податкової накладної не пізніше ніж за 3 (три) календарні дні до дати оплати, визначеної цим пунктом та оформленої згідно з вимогами законодавства України, та відповідно до рахунку-фактури на поставлену партію ТОВАРУ. У випадку якщо податкова накладна зареєстрована пізніше ніж за 3 (три) календарні дні до дати оплати, визначеної цим пунктом, оплата здійснюється на 5 (п’ятий) календарний день з дати реєстрації податкової накладної. У випадку якщо на дату оплати реєстрацію податкової накладної зупинено, оплата здійснюється на 5 (п’ятий) календарний день з дати отримання ПОКУПЦЕМ на електронну адресу _______________________ повідомлення від ПОСТАЧАЛЬНИКА з копією квитанції про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування кількісних і вартісних показників до податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних. Для ПОСТАЧАЛЬНИКА-неплатника ПДВ резидента України: Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на 15 (п'ятнадцятий) календарний день з дати підписання Акта прийому-передачі товару або видаткової накладної та відповідно до рахунку-фактури на поставлену партію ТОВАРУ. Для ПОСТАЧАЛЬНИКА-нерезидента України: Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ за Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на 15 (п'ятнадцятий) календарний день з дати поставки партії ТОВАРУ, відповідно до рахунку-фактури (інвойса) на поставлену партію ТОВАРУ. У разі якщо дата оплати припадає на вихідний, святковий, неробочий день, оплата здійснюється на наступний робочий день після вихідного, святкового, неробочого дня. ПОКУПЕЦЬ здійснює оплату за кожну партію поставленого ТОВАРУ за умови наявності належним чином оформлених документів на відповідну партію ТОВАРУ, а саме: Для ПОСТАЧАЛЬНИКА-резидента України: - підписаного ПОСТАЧАЛЬНИКОМ рахунку-фактури; - підписаного Сторонами Акта прийому-передачі товару або підписаної Сторонами видаткової накладної; - документів про проведення вхідного контролю поставленого ТОВАРУ з підтвердженням відсутності недоліків поставленого ТОВАРУ, - зареєстрованої(-их) податкової(-их) накладної(-их) у строк, визначений п.7.2 Договору, та відповідно до вимог законодавства України (якщо ПОСТАЧАЛЬНИК є платником ПДВ). Для ПОСТАЧАЛЬНИКА-нерезидента України: - підписаного ПОСТАЧАЛЬНИКОМ рахунку-фактури (інвойса); - підписаного Сторонами ________________________________________________;* (* вказується документ(-ти) зазначений(-ні) в абзаці другому п.4.6 цього Договору) - документів про проведення вхідного контролю поставленого ТОВАРУ з підтвердженням відсутності недоліків поставленого ТОВАРУ. Датою здійснення оплати за цим Договором вважається дата списання коштів обслуговуючим банком ПОКУПЦЯ з його поточного рахунку, згідно з платіжною інструкцією щодо перерахування відповідної суми на користь ПОСТАЧАЛЬНИКА.
Закупівельник (Проводить закупівлю)
| Найменування замовника | Філія «Центр будівельно-монтажних робіт та експлуатації будівель і споруд» Акціонерного товариства «Українська залізниця» | |
| Очікувана вартість закупівлі | 22`750.00 Гривня (без ПДВ) | |
| Процедура закупівлі | Запит (ціни) пропозицій | |
| Вид предмету закупівлі: | Закупівля товарів |
Закупівля оголошена
22.12.25
Подання пропозицій
до 25.12.25
Залишилось 2 дні. Поспішайте взяти учаcть! Поспішайте взяти участь!
Умови оплати згідно із договором
| Подія | Поставка товару | |
| Опис | Післяоплата | |
| Тип оплати | Післяплата | |
| Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) | 100% | |
| Період | 15 календарні дні |
Специфікація закупівлі
| 1) |
Талреп гак-кільце М30 DIN 1480, цинк
Класифікація за ДК 021:2015: 44530000-4 - Кріпильні деталі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, м. Козятин (Хмільницький район, Вінницька обл.).
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2025
Умови поставки: ПОСТАЧАЛЬНИК здійснює поставку ТОВАРУ на умовах DDP Delivered Duty Paid (Поставка з оплатою мита) відповідно до Правил «ІНКОТЕРМС» у редакції 2020 року. У випадку наявності розбіжностей між умовами цього Договору та Правилами «ІНКОТЕРМС» у редакції 2020 року, умови Договору матимуть перевагу.
Поставка ТОВАРУ здійснюється протягом 15 (п’ятнадцяти) календарних днів з дати укладення Договору.
Конкретна адреса поставки ТОВАРУ, в межах населеного пункту, визначеного цим пунктом Договору, вказується в повідомленні ПОКУПЦЯ, яке повинно бути направлене ПОСТАЧАЛЬНИКУ не пізніше 7 (сім) календарних днів з дати укладення Договору, в один зі способів, передбачених п. 4.4 Договору.
Сторони узгодили, що для цілей цього Договору партією ТОВАРУ вважається обсяг одиниць ТОВАРУ, що постачається одночасно та на конкретну адресу поставки ТОВАРУ.
Розмір партії ТОВАРУ повинен бути кратним розміру згідно з вимогами пакування, тарування та розміру одиниці ТОВАРУ за цим Договором.
Місце поставки ТОВАРУ: м. Козятин (Хмільницький район, Вінницька обл.).
Оплата за ТОВАР здійснюється у безготівковій формі, шляхом перерахування ПОКУПЦЕМ грошових коштів на поточний рахунок ПОСТАЧАЛЬНИКА.
Для ПОСТАЧАЛЬНИКА-платника ПДВ:
Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на 15 (п'ятнадцятий) календарний день з дати підписання Акта прийому-передачі товару або видаткової накладної за умови реєстрації податкової накладної не пізніше ніж за 3 (три) календарні дні до дати оплати, визначеної цим пунктом та оформленої згідно з вимогами законодавства України, та відповідно до рахунку-фактури на поставлену партію ТОВАРУ.
У випадку якщо податкова накладна зареєстрована пізніше ніж за 3 (три) календарні дні до дати оплати, визначеної цим пунктом, оплата здійснюється на 5 (п’ятий) календарний день з дати реєстрації податкової накладної.
У випадку якщо на дату оплати реєстрацію податкової накладної зупинено, оплата здійснюється на 5 (п’ятий) календарний день з дати отримання ПОКУПЦЕМ на електронну адресу _______________________ повідомлення від ПОСТАЧАЛЬНИКА з копією квитанції про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування кількісних і вартісних показників до податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Для ПОСТАЧАЛЬНИКА-неплатника ПДВ резидента України:
Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на 15 (п'ятнадцятий) календарний день з дати підписання Акта прийому-передачі товару або видаткової накладної та відповідно до рахунку-фактури на поставлену партію ТОВАРУ.
Для ПОСТАЧАЛЬНИКА-нерезидента України:
Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ за Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на 15 (п'ятнадцятий) календарний день з дати поставки партії ТОВАРУ, відповідно до рахунку-фактури (інвойса) на поставлену партію ТОВАРУ.
У разі якщо дата оплати припадає на вихідний, святковий, неробочий день, оплата здійснюється на наступний робочий день після вихідного, святкового, неробочого дня.
ПОКУПЕЦЬ здійснює оплату за кожну партію поставленого ТОВАРУ за умови наявності належним чином оформлених документів на відповідну партію ТОВАРУ, а саме:
Для ПОСТАЧАЛЬНИКА-резидента України:
- підписаного ПОСТАЧАЛЬНИКОМ рахунку-фактури;
- підписаного Сторонами Акта прийому-передачі товару або підписаної Сторонами видаткової накладної;
- документів про проведення вхідного контролю поставленого ТОВАРУ з підтвердженням відсутності недоліків поставленого ТОВАРУ,
- зареєстрованої(-их) податкової(-их) накладної(-их) у строк, визначений п.7.2 Договору, та відповідно до вимог законодавства України (якщо ПОСТАЧАЛЬНИК є платником ПДВ).
Для ПОСТАЧАЛЬНИКА-нерезидента України:
- підписаного ПОСТАЧАЛЬНИКОМ рахунку-фактури (інвойса);
- підписаного Сторонами ________________________________________________;*
(* вказується документ(-ти) зазначений(-ні) в абзаці другому п.4.6 цього Договору)
- документів про проведення вхідного контролю поставленого ТОВАРУ з підтвердженням відсутності недоліків поставленого ТОВАРУ.
Датою здійснення оплати за цим Договором вважається дата списання коштів обслуговуючим банком ПОКУПЦЯ з його поточного рахунку, згідно з платіжною інструкцією щодо перерахування відповідної суми на користь ПОСТАЧАЛЬНИКА.
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 35 штука
|
Тендерна документація
![]() |
Проект договору
Проект договору_Талреп.docx
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 22.12.2025 15:38
Версія документу від: 22.12.2025 15:38
ID: 4e6f0c91b0e64eac9f8aba2d0a73c609
|
![]() |
Критерії прийнятності
Протокол № 644 про затвердження РП та проведення закупівлі.docx
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 22.12.2025 15:38
Версія документу від: 22.12.2025 15:38
ID: 160e08c3d7734db987965f7ad134bc1c
|
![]() |
Критерії прийнятності
Обгрунтування.docx
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 22.12.2025 15:38
Версія документу від: 22.12.2025 15:38
ID: a4d1f1d41e524c408097bfb014e93077
|
![]() |
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 22.12.2025 15:38
Версія документу від: 22.12.2025 15:38
ID: c62cf391afb944be8da1e160fd2c3ecb
|
Параметри тендеру
▼Опис критеріїв
|
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг)
Посилання на законодавство
Підтверджується, що
Діаметр від: 30 - 30 міліметр
Довжина корпусу від: 255 - 255 міліметр
Відповідність вимогам стандарту: din 1480
Матеріал / покриття: сталь / цинк
Тип: відкритий
Тип з’єднання: гак-кільце
|
Дати та строки
| Дата публікації | 22.12.2025 15:38 | |
| Початок періоду прийому пропозицій | 22.12.2025 15:38 | |
| Кінцевий строк подання тендерних пропозицій | 25.12.2025 00:00 | |
| Дата початку аукціону | очікується |
Закупівельник (Проводить закупівлю)
| Найменування замовника | Філія «Центр будівельно-монтажних робіт та експлуатації будівель і споруд» Акціонерного товариства «Українська залізниця» |
| Код в ЄДРПОУ / ІПН | 41149437 |
| Юридична адреса | 03035, Україна, Київська область, Київ, вул. Гетьмана Павла Скоропадського, 61 |
