Процедура закупки объявлена 22.12.2025 15:38. Дата последних изменений - 25.12.2025 12:55
Талреп монтажний
| Идентификатор закупки | UA-2025-12-22-017075-a | |
| ID | 6f44da0389914f56bcba12c4baca006c | |
| Идентификатор плана | UA-P-2025-12-22-020585-a |
Ожидаемая стоимость
22`750.00 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие
ПОСТАЧАЛЬНИК здійснює поставку ТОВАРУ на умовах DDP Delivered Duty Paid (Поставка з оплатою мита) відповідно до Правил «ІНКОТЕРМС» у редакції 2020 року. У випадку наявності розбіжностей між умовами цього Договору та Правилами «ІНКОТЕРМС» у редакції 2020 року, умови Договору матимуть перевагу. Поставка ТОВАРУ здійснюється протягом 15 (п’ятнадцяти) календарних днів з дати укладення Договору. Конкретна адреса поставки ТОВАРУ, в межах населеного пункту, визначеного цим пунктом Договору, вказується в повідомленні ПОКУПЦЯ, яке повинно бути направлене ПОСТАЧАЛЬНИКУ не пізніше 7 (сім) календарних днів з дати укладення Договору, в один зі способів, передбачених п. 4.4 Договору. Сторони узгодили, що для цілей цього Договору партією ТОВАРУ вважається обсяг одиниць ТОВАРУ, що постачається одночасно та на конкретну адресу поставки ТОВАРУ. Розмір партії ТОВАРУ повинен бути кратним розміру згідно з вимогами пакування, тарування та розміру одиниці ТОВАРУ за цим Договором. Місце поставки ТОВАРУ: м. Козятин (Хмільницький район, Вінницька обл.). Оплата за ТОВАР здійснюється у безготівковій формі, шляхом перерахування ПОКУПЦЕМ грошових коштів на поточний рахунок ПОСТАЧАЛЬНИКА. Для ПОСТАЧАЛЬНИКА-платника ПДВ: Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на 15 (п'ятнадцятий) календарний день з дати підписання Акта прийому-передачі товару або видаткової накладної за умови реєстрації податкової накладної не пізніше ніж за 3 (три) календарні дні до дати оплати, визначеної цим пунктом та оформленої згідно з вимогами законодавства України, та відповідно до рахунку-фактури на поставлену партію ТОВАРУ. У випадку якщо податкова накладна зареєстрована пізніше ніж за 3 (три) календарні дні до дати оплати, визначеної цим пунктом, оплата здійснюється на 5 (п’ятий) календарний день з дати реєстрації податкової накладної. У випадку якщо на дату оплати реєстрацію податкової накладної зупинено, оплата здійснюється на 5 (п’ятий) календарний день з дати отримання ПОКУПЦЕМ на електронну адресу _______________________ повідомлення від ПОСТАЧАЛЬНИКА з копією квитанції про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування кількісних і вартісних показників до податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних. Для ПОСТАЧАЛЬНИКА-неплатника ПДВ резидента України: Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на 15 (п'ятнадцятий) календарний день з дати підписання Акта прийому-передачі товару або видаткової накладної та відповідно до рахунку-фактури на поставлену партію ТОВАРУ. Для ПОСТАЧАЛЬНИКА-нерезидента України: Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ за Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на 15 (п'ятнадцятий) календарний день з дати поставки партії ТОВАРУ, відповідно до рахунку-фактури (інвойса) на поставлену партію ТОВАРУ. У разі якщо дата оплати припадає на вихідний, святковий, неробочий день, оплата здійснюється на наступний робочий день після вихідного, святкового, неробочого дня. ПОКУПЕЦЬ здійснює оплату за кожну партію поставленого ТОВАРУ за умови наявності належним чином оформлених документів на відповідну партію ТОВАРУ, а саме: Для ПОСТАЧАЛЬНИКА-резидента України: - підписаного ПОСТАЧАЛЬНИКОМ рахунку-фактури; - підписаного Сторонами Акта прийому-передачі товару або підписаної Сторонами видаткової накладної; - документів про проведення вхідного контролю поставленого ТОВАРУ з підтвердженням відсутності недоліків поставленого ТОВАРУ, - зареєстрованої(-их) податкової(-их) накладної(-их) у строк, визначений п.7.2 Договору, та відповідно до вимог законодавства України (якщо ПОСТАЧАЛЬНИК є платником ПДВ). Для ПОСТАЧАЛЬНИКА-нерезидента України: - підписаного ПОСТАЧАЛЬНИКОМ рахунку-фактури (інвойса); - підписаного Сторонами ________________________________________________;* (* вказується документ(-ти) зазначений(-ні) в абзаці другому п.4.6 цього Договору) - документів про проведення вхідного контролю поставленого ТОВАРУ з підтвердженням відсутності недоліків поставленого ТОВАРУ. Датою здійснення оплати за цим Договором вважається дата списання коштів обслуговуючим банком ПОКУПЦЯ з його поточного рахунку, згідно з платіжною інструкцією щодо перерахування відповідної суми на користь ПОСТАЧАЛЬНИКА.
Заказчик (Проводит закупку)
| Наименование заказчика | Філія «Центр будівельно-монтажних робіт та експлуатації будівель і споруд» Акціонерного товариства «Українська залізниця» | |
| Ожидаемая стоимость | 22`750.00 Гривна (без НДС) | |
| Процедура закупки | Запрос цены предложения | |
| Вид предмета закупки: | Закупка товаров |
Закупка объявлена
22.12.25
Прием предложений
до 25.12.25
Квалификация
с25.12.25
Предложения рассмотрены
с25.12.25
Условия оплаты согласно договора
| Событие | Поставка товара | |
| Описание | Післяоплата | |
| Тип оплаты | Постоплата | |
| Размер оплаты (Важно: общая сумма должна быть равна 100%) | 100% | |
| Период | 15 Календарные дни |
Спецификация закупки
| 1) |
Талреп гак-кільце М30 DIN 1480, цинк
ДК 021:2015: 44530000-4 - Кріпильні деталі
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: Україна, м. Козятин (Хмільницький район, Вінницька обл.).
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 31.12.2025
Информация по поставке партиями: ПОСТАЧАЛЬНИК здійснює поставку ТОВАРУ на умовах DDP Delivered Duty Paid (Поставка з оплатою мита) відповідно до Правил «ІНКОТЕРМС» у редакції 2020 року. У випадку наявності розбіжностей між умовами цього Договору та Правилами «ІНКОТЕРМС» у редакції 2020 року, умови Договору матимуть перевагу.
Поставка ТОВАРУ здійснюється протягом 15 (п’ятнадцяти) календарних днів з дати укладення Договору.
Конкретна адреса поставки ТОВАРУ, в межах населеного пункту, визначеного цим пунктом Договору, вказується в повідомленні ПОКУПЦЯ, яке повинно бути направлене ПОСТАЧАЛЬНИКУ не пізніше 7 (сім) календарних днів з дати укладення Договору, в один зі способів, передбачених п. 4.4 Договору.
Сторони узгодили, що для цілей цього Договору партією ТОВАРУ вважається обсяг одиниць ТОВАРУ, що постачається одночасно та на конкретну адресу поставки ТОВАРУ.
Розмір партії ТОВАРУ повинен бути кратним розміру згідно з вимогами пакування, тарування та розміру одиниці ТОВАРУ за цим Договором.
Місце поставки ТОВАРУ: м. Козятин (Хмільницький район, Вінницька обл.).
Оплата за ТОВАР здійснюється у безготівковій формі, шляхом перерахування ПОКУПЦЕМ грошових коштів на поточний рахунок ПОСТАЧАЛЬНИКА.
Для ПОСТАЧАЛЬНИКА-платника ПДВ:
Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на 15 (п'ятнадцятий) календарний день з дати підписання Акта прийому-передачі товару або видаткової накладної за умови реєстрації податкової накладної не пізніше ніж за 3 (три) календарні дні до дати оплати, визначеної цим пунктом та оформленої згідно з вимогами законодавства України, та відповідно до рахунку-фактури на поставлену партію ТОВАРУ.
У випадку якщо податкова накладна зареєстрована пізніше ніж за 3 (три) календарні дні до дати оплати, визначеної цим пунктом, оплата здійснюється на 5 (п’ятий) календарний день з дати реєстрації податкової накладної.
У випадку якщо на дату оплати реєстрацію податкової накладної зупинено, оплата здійснюється на 5 (п’ятий) календарний день з дати отримання ПОКУПЦЕМ на електронну адресу _______________________ повідомлення від ПОСТАЧАЛЬНИКА з копією квитанції про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування кількісних і вартісних показників до податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Для ПОСТАЧАЛЬНИКА-неплатника ПДВ резидента України:
Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на 15 (п'ятнадцятий) календарний день з дати підписання Акта прийому-передачі товару або видаткової накладної та відповідно до рахунку-фактури на поставлену партію ТОВАРУ.
Для ПОСТАЧАЛЬНИКА-нерезидента України:
Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ за Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на 15 (п'ятнадцятий) календарний день з дати поставки партії ТОВАРУ, відповідно до рахунку-фактури (інвойса) на поставлену партію ТОВАРУ.
У разі якщо дата оплати припадає на вихідний, святковий, неробочий день, оплата здійснюється на наступний робочий день після вихідного, святкового, неробочого дня.
ПОКУПЕЦЬ здійснює оплату за кожну партію поставленого ТОВАРУ за умови наявності належним чином оформлених документів на відповідну партію ТОВАРУ, а саме:
Для ПОСТАЧАЛЬНИКА-резидента України:
- підписаного ПОСТАЧАЛЬНИКОМ рахунку-фактури;
- підписаного Сторонами Акта прийому-передачі товару або підписаної Сторонами видаткової накладної;
- документів про проведення вхідного контролю поставленого ТОВАРУ з підтвердженням відсутності недоліків поставленого ТОВАРУ,
- зареєстрованої(-их) податкової(-их) накладної(-их) у строк, визначений п.7.2 Договору, та відповідно до вимог законодавства України (якщо ПОСТАЧАЛЬНИК є платником ПДВ).
Для ПОСТАЧАЛЬНИКА-нерезидента України:
- підписаного ПОСТАЧАЛЬНИКОМ рахунку-фактури (інвойса);
- підписаного Сторонами ________________________________________________;*
(* вказується документ(-ти) зазначений(-ні) в абзаці другому п.4.6 цього Договору)
- документів про проведення вхідного контролю поставленого ТОВАРУ з підтвердженням відсутності недоліків поставленого ТОВАРУ.
Датою здійснення оплати за цим Договором вважається дата списання коштів обслуговуючим банком ПОКУПЦЯ з його поточного рахунку, згідно з платіжною інструкцією щодо перерахування відповідної суми на користь ПОСТАЧАЛЬНИКА.
|
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 35 штука
|
Тендерная документация
![]() |
Проект договора
Проект договору_Талреп.docx
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 22.12.2025 15:38
Версия документа от: 22.12.2025 15:38
ID: 4e6f0c91b0e64eac9f8aba2d0a73c609
|
![]() |
Квалификационные критерии
Протокол № 644 про затвердження РП та проведення закупівлі.docx
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 22.12.2025 15:38
Версия документа от: 22.12.2025 15:38
ID: 160e08c3d7734db987965f7ad134bc1c
|
![]() |
Квалификационные критерии
Обгрунтування.docx
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 22.12.2025 15:38
Версия документа от: 22.12.2025 15:38
ID: a4d1f1d41e524c408097bfb014e93077
|
![]() |
Уведомление о закупке
sign.p7s
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 22.12.2025 15:38
Версия документа от: 22.12.2025 15:38
ID: c62cf391afb944be8da1e160fd2c3ecb
|
?:tender item config
▼Oписание критериев
|
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг)
Ссылка на законодательство
Підтверджується, що
Діаметр ?:tender criteria requirement min_maxValue: 30 - 30 міліметр
Довжина корпусу ?:tender criteria requirement min_maxValue: 255 - 255 міліметр
Відповідність вимогам стандарту: din 1480
Матеріал / покриття: сталь / цинк
Тип: відкритий
Тип з’єднання: гак-кільце
|
Даты и сроки
| Дата публикации | 22.12.2025 15:38 | |
| Начало периода приема предложений | 22.12.2025 15:38 | |
| Окончание периода приема предложений | 25.12.2025 00:00 | |
| Дата проведения онлайн-аукциона | ожидается |
Заказчик (Проводит закупку)
| Наименование заказчика | Філія «Центр будівельно-монтажних робіт та експлуатації будівель і споруд» Акціонерного товариства «Українська залізниця» |
| Код в ЕГРПОУ / ИНН | 41149437 |
| Юридический адрес | 03035, Україна, Київська область, Київ, вул. Гетьмана Павла Скоропадського, 61 |
Реестр предложений
Дата и время раскрытия 25.12.2025 00:00
№
Участник
Начальное предложение
Ценовое предложение
Документы
Квалификация участников
№
Участник
Ценовое предложение
Статус
Документы
1
22`575.00
Гривна без НДС
Талреп гак-кільце М30 DIN 1480, цинк
645.00 Гривна без НДС
Победитель
25.12.2025 12:55
Сообщение о намерении заключить договор
Участник
Окончательное предложение
Дата и время публикации
ТОВ "КРІП-МЕТ"
Код ЕГРПОУ:44248050
22`575.00
Гривна без НДС
25.12.2025
12:55
