Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 22.12.2025 15:38. Дата останніх змін - 22.12.2025 15:38

Офісне устаткування та приладдя різне

Ідентифікатор закупівлі UA-2025-12-22-016914-a  
ID f52f0038d3d9423896e753e4a5b86f81  
Ідентифікатор плану UA-P-2025-12-22-020192-a  
Очікувана вартість закупівлі
1`100.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Управління інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю Житомирської обласної державної адміністрації  
Очікувана вартість закупівлі 1`100.00 Гривня (без ПДВ)  
Процедура закупівлі
Закупівля без використання електронної системи
 
Вид предмету закупівлі: Закупівля товарів  
Закупівля оголошена
22.12.25
Вибір контрагента
Підготовка угоди
Завершена
22.12.25

Специфікація закупівлі

1)
Журнал реєстрації вхідної кореспонденції А4, офс, 48 арк.
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10014, Україна, Житомирська область, м. Житомир, майдан ім. С.П, Корольова,1
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2025
Ціна за одиницю (не обов'язково): 70 Гривня
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 10 штука
2)
Блок білого паперу для нотаток 90*90*80мм, 1000 арк, не скл
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10014, Україна, Житомирська область, м. Житомир, майдан ім. С.П, Корольова,1
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2025
Ціна за одиницю (не обов'язково): 64 Гривня
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 3 штука
3)
Ручка шарик, 05мм, Rubber Touch, асорті корпусів, сині чорнила
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10014, Україна, Житомирська область, м. Житомир, майдан ім. С.П, Корольова,1
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2025
Ціна за одиницю (не обов'язково): 10.4 Гривня
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 20 штука

Тендерна документація

Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 22.12.2025 15:38
Версія документу від: 22.12.2025 15:38
ID: dfb899886f1541748a11e427bdc9f94b

Параметри тендеру

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Управління інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю Житомирської обласної державної адміністрації  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 38190747  
Юридична адреса 10014, Україна, Житомирська область, Житомир, майдан С.П.Корольова, 1  

Протокол розкриття

Учасник
Остаточна пропозиція
Статус
Документи
1
1`100.00
Гривня без ПДВ
Переможець
22.12.2025 15:38

Укладені договори

Номер договору
53ПЯЛ
Дата підписання
22.12.2025
Дата початку дії
22.12.2025
Дата завершення дії
31.12.2025
Ціна договору
1`100.00 Гривня без ПДВ