Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 21.12.2025 11:19. Дата останніх змін - 21.12.2025 11:21

Папір офісний для друку, формату А4 та канцелярське приладдя

Ідентифікатор закупівлі UA-2025-12-21-000288-a  
ID b357ce4a8adc4b05a71673aee3c747ac  
Ідентифікатор плану UA-P-2025-12-21-000344-a  
Очікувана вартість закупівлі
26`000.62 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА А4599  
Очікувана вартість закупівлі 26`000.62 Гривня (з ПДВ)  
Обгрунтування Відповідно до пункту 3 зі значком 8 прикінцевих та перехідних положень Закону України “Про публічні закупівліˮ, установити, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні, введеного Указом Президента України "Про введення воєнного стану в Україні" від 24 лютого 2022 року № 64/2022, затвердженим Законом України "Про затвердження Указу Президента України "Про введення воєнного стану в Україні" від 24 лютого 2022 року № 2102-IX, у разі здійснення замовником закупівлі, за умови що вартість закупівлі дорівнює або перевищує 50 тисяч гривень, замовник оприлюднює в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, не пізніше ніж через 10 робочих днів з дня укладення такого договору.  
Процедура закупівлі
Закупівля без використання електронної системи
 
Метод обрання процедури закупівлі Оборонна закупівля  
Вид предмету закупівлі: Закупівля товарів  
Закупівля оголошена
21.12.25
Вибір контрагента
Підготовка угоди
Завершена
21.12.25

Специфікація закупівлі

1)
Папір офісний для друку, формату А4
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 174 пачка
2)
Ручка гелева Axent Delta DG 2033-02, синя
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 штука

Тендерна документація

Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 21.12.2025 11:21
Версія документу від: 21.12.2025 11:21
ID: e14c1d7099184faeb6e208ad2c35e56a

Параметри тендеру

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА А4599  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 26631904  
Юридична адреса Україна  

Протокол розкриття

Учасник
Остаточна пропозиція
Статус
Документи
1
26`000.62
Гривня з ПДВ
Переможець
21.12.2025 11:19

Укладені договори

Номер договору
80
Дата підписання
19.12.2025
Дата початку дії
19.12.2025
Дата завершення дії
31.12.2025
Ціна договору
26`000.62 Гривня з ПДВ
Ціна договору без ПДВ
21`667.18 Гривня