Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 20.12.2025 00:18. Дата останніх змін - 20.12.2025 00:18

Папка на зав'язках для паперів, з клеєним клапаном, картон 0,35 мм, A4; Папка-швидкозшивач, А4, картон, 350 мкм., непрозора

Ідентифікатор закупівлі UA-2025-12-20-000037-a  
ID 6b6ee92381d54ba48c10c5fe17b68ecd  
Ідентифікатор плану UA-P-2025-12-20-000021-a  
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Головне управління Пенсійного фонду України в Рівненській області  
Очікувана вартість закупівлі 35`000.00 Гривня (з ПДВ)  
Процедура закупівлі Запит (ціни) пропозицій  
Вид предмету закупівлі: Закупівля товарів  
Закупівля оголошена
20.12.25
Подання пропозицій
до 24.12.25
Залишилось 3 дні. Поспішайте взяти учаcть! Поспішайте взяти участь!

Умови оплати згідно із договором

Подія Поставка товару  
Опис Джерело фінансування закупівлі. Кошти Пенсійного фонду України. Розрахунки здійснюються після фактичної поставки всього товару, на підставі видаткової накладної  
Тип оплати Післяплата  
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) 100%  
Період 3 робочі дні  

Специфікація закупівлі

1)
Папка на зав'язках для паперів, з клеєним клапаном, картон 0,35 мм, A4
Класифікація за ДК 021:2015: 22850000-3 - Швидкозшивачі та супутнє приладдя
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 33028, Україна, Рівненська область, місто Рівне, вул. Борисенка Олександра, 7
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29.12.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 2500 штука
2)
Папка-швидкозшивач, А4, картон, 350 мкм., непрозора
Класифікація за ДК 021:2015: 22850000-3 - Швидкозшивачі та супутнє приладдя
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 33028, Україна, Рівненська область, місто Рівне, вул. Борисенка Олександра, 7
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29.12.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 5000 штука

Тендерна документація

Проект договору
Договір.doc
Завантажено в ЦБД Prozorro: 20.12.2025 00:17
Версія документу від: 20.12.2025 00:17
ID: 2750a906fa464c8a8e2bcf2e920d2869
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 20.12.2025 00:18
Версія документу від: 20.12.2025 00:18
ID: a998b4bb5ddc47ea9501255a8eb7eb56

Параметри тендеру

Опис критеріїв

Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг)
Критерій відноситься до предмету закупівлі Папка на зав'язках для паперів, з клеєни
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Підтверджується, що
Формат паперу: a4
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 20.12.2025
Вид: з клеєним клапаном
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 20.12.2025
Тип: для паперів
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 20.12.2025
Матеріал обкладинки: картон
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 20.12.2025
Товщина обкладинки Мінімальне значення: 0.35 міліметр
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 20.12.2025
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником
Критерій відноситься до предмету закупівлі Папка-швидкозшивач, А4, картон, 350 мкм.
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Підтверджується, що
Зі змінним індексом Очікуване значення: ні
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 20.12.2025
Тип обкладинки швидкозшивача: непрозора
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 20.12.2025
Формат паперу: А4
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 20.12.2025
Матеріал обкладинки: картон
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 20.12.2025
Тип механізму швидкозшивача: швидкозшивач (пластина)
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 20.12.2025
Товщина обкладинки від: 350 - 350 мікрометр
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 20.12.2025

Дати та строки

Дата публікації 20.12.2025 00:18  
Початок періоду прийому пропозицій 20.12.2025 00:18  
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій 24.12.2025 07:00  
Дата початку аукціону очікується  

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Головне управління Пенсійного фонду України в Рівненській області  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 21084076  
Юридична адреса 33028, Україна, Рівненська область, місто Рівне, вулиця Борисенка Олександра, будинок 7