Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 19.12.2025 16:54. Дата останніх змін - 19.12.2025 16:54

Офісне устаткування та приладдя різне (Рівненська область)

Ідентифікатор закупівлі UA-2025-12-19-021833-a  
ID 8f6354fd469c4ac280fee9300092b9ae  
Ідентифікатор плану UA-P-2025-12-19-024691-a  
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Державна установа "Центр пробації"  
Очікувана вартість закупівлі 7`835.00 Гривня (з ПДВ)  
Процедура закупівлі Запит (ціни) пропозицій  
Вид предмету закупівлі: Закупівля товарів  
Закупівля оголошена
19.12.25
Подання пропозицій
до 24.12.25
Залишилось 4 дні. Поспішайте взяти учаcть! Поспішайте взяти участь!

Умови оплати згідно із договором

Подія Поставка товару  
Опис Розрахунки за Договором проводяться на підставі виставлених видаткових накладних шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 10 (десяти) банківських днів після отримання товару, за умови надання дозволу органом Держказначейської служби України на проведення оплати.  
Тип оплати Післяплата  
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) 100%  
Період 10 банківські дні  

Специфікація закупівлі

1)
Папір для друку, А4, 80 г/м², СIE 150%, 103 мкм, 91%, 500 арк., білий
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 33028, Україна, Рівненська область, Рівне, вул. Словацького, буд. 7
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 41 пачка
2)
Файли для документів А4, PP 40 мкм, глянець прозорий
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 33028, Україна, Рівненська область, Рівне, вул. Словацького, буд. 7
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 25 штука

Тендерна документація

Проект договору
Проект договору 7835.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 19.12.2025 16:51
Версія документу від: 19.12.2025 16:51
ID: b951a694f2b44044937aab093d2a3acb
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 19.12.2025 16:54
Версія документу від: 19.12.2025 16:54
ID: 33865ae97b0f489ea76d108a682b6f8c

Параметри тендеру

Опис критеріїв

Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником
Критерій відноситься до предмету закупівлі Папір для друку, А4, 80 г/м², СIE 150%,
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Підтверджується, що
Колір: білий
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 19.12.2025
Формат: a4 (210х297 мм)
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 19.12.2025
Непрозорість від: 91 - 96 відсоток
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 19.12.2025
Обов'язкове маркування щільності паперу на пачці Очікуване значення: Так
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 19.12.2025
Білизна CIE від: 150 - 170 відсоток
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 19.12.2025
Recycling (з вторинной сировини) Очікуване значення: ні
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 19.12.2025
Кількість аркушів Очікуване значення: 500 штука
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 19.12.2025
Товщина від: 103 - 110 мікрометр
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 19.12.2025
Щільність паперу Очікуване значення: 80 грам на квадратний метр
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 19.12.2025
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг)
Критерій відноситься до предмету закупівлі Файли для документів А4, PP 40 мкм, глян
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Підтверджується, що
Фактура поверхні: глянцева
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 19.12.2025
Формат аркуша паперу: А4 (210х297 мм)
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 19.12.2025
Матеріал: pp (поліпропілен)
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 19.12.2025
Орієнтація документа: вертикальна
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 19.12.2025
Колір плівки: прозорий
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 19.12.2025
Товщина плівки від: 40 - 40 мікрометр
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 19.12.2025

Дати та строки

Дата публікації 19.12.2025 16:54  
Початок періоду прийому пропозицій 19.12.2025 16:54  
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій 24.12.2025 00:00  
Дата початку аукціону очікується  

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Державна установа "Центр пробації"  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 41847154  
Юридична адреса 04050, Україна, м. Київ, вул. Юрія Іллєнка, буд. 81