Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупки объявлена 19.12.2025 16:54. Дата последних изменений - 19.12.2025 16:54

Офісне устаткування та приладдя різне (Рівненська область)

Идентификатор закупки UA-2025-12-19-021833-a  
ID 8f6354fd469c4ac280fee9300092b9ae  
Идентификатор плана UA-P-2025-12-19-024691-a  
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика Державна установа "Центр пробації"  
Ожидаемая стоимость 7`835.00 Гривна (с НДС)  
Процедура закупки Запрос цены предложения  
Вид предмета закупки: Закупка товаров  
Закупка объявлена
19.12.25
Прием предложений
до 24.12.25
Осталось4 дня. Спешите принять участие! Спешите принять участие!

Условия оплаты согласно договора

Событие Поставка товара  
Описание Розрахунки за Договором проводяться на підставі виставлених видаткових накладних шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 10 (десяти) банківських днів після отримання товару, за умови надання дозволу органом Держказначейської служби України на проведення оплати.  
Тип оплаты Постоплата  
Размер оплаты (Важно: общая сумма должна быть равна 100%) 100%  
Период 10 Банковские дни  

Спецификация закупки

1)
Папір для друку, А4, 80 г/м², СIE 150%, 103 мкм, 91%, 500 арк., білий
ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 33028, Україна, Рівненська область, Рівне, вул. Словацького, буд. 7
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 31.12.2025
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 41 пачка
2)
Файли для документів А4, PP 40 мкм, глянець прозорий
ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 33028, Україна, Рівненська область, Рівне, вул. Словацького, буд. 7
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 31.12.2025
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 25 штука

Тендерная документация

Проект договора
Проект договору 7835.docx
Загружено в ЦБД Prozorro: 19.12.2025 16:51
Версия документа от: 19.12.2025 16:51
ID: b951a694f2b44044937aab093d2a3acb
Уведомление о закупке
sign.p7s
Загружено в ЦБД Prozorro: 19.12.2025 16:54
Версия документа от: 19.12.2025 16:54
ID: 33865ae97b0f489ea76d108a682b6f8c

?:tender item config

Oписание критериев

Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником
Критерий относится к предмету закупки Папір для друку, А4, 80 г/м², СIE 150%,
Информация для ознакомления организатору процедур Информация для ознакомления участникам процедур
Підтверджується, що
Колір: білий
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 19.12.2025
Формат: a4 (210х297 мм)
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 19.12.2025
Непрозорість ?:tender criteria requirement min_maxValue: 91 - 96 відсоток
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 19.12.2025
Обов'язкове маркування щільності паперу на пачці Ожидаемое значение: Да
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 19.12.2025
Білизна CIE ?:tender criteria requirement min_maxValue: 150 - 170 відсоток
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 19.12.2025
Recycling (з вторинной сировини) Ожидаемое значение: нет
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 19.12.2025
Кількість аркушів Ожидаемое значение: 500 штука
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 19.12.2025
Товщина ?:tender criteria requirement min_maxValue: 103 - 110 мікрометр
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 19.12.2025
Щільність паперу Ожидаемое значение: 80 грам на квадратний метр
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 19.12.2025
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг)
Критерий относится к предмету закупки Файли для документів А4, PP 40 мкм, глян
Информация для ознакомления организатору процедур Информация для ознакомления участникам процедур
Підтверджується, що
Фактура поверхні: глянцева
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 19.12.2025
Формат аркуша паперу: А4 (210х297 мм)
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 19.12.2025
Матеріал: pp (поліпропілен)
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 19.12.2025
Орієнтація документа: вертикальна
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 19.12.2025
Колір плівки: прозорий
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 19.12.2025
Товщина плівки ?:tender criteria requirement min_maxValue: 40 - 40 мікрометр
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 19.12.2025

Даты и сроки

Дата публикации 19.12.2025 16:54  
Начало периода приема предложений 19.12.2025 16:54  
Окончание периода приема предложений 24.12.2025 00:00  
Дата проведения онлайн-аукциона ожидается  

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика Державна установа "Центр пробації"  
Код в ЕГРПОУ / ИНН 41847154  
Юридический адрес 04050, Україна, м. Київ, вул. Юрія Іллєнка, буд. 81