Процедура закупівлі оголошена 19.12.2025 15:55. Дата останніх змін - 24.12.2025 09:04
Паперові чи картонні реєстраційні журнали (22810000-1); Паперові чи картонні реєстраційні журнали (22810000-1); Паперові чи картонні реєстраційні журнали (22810000-1) (ДК 021: 2015: 22810000-1 Паперові чи картонні реєстраційні журнали)
| Ідентифікатор закупівлі | UA-2025-12-19-020000-a | |
| ID | 9423885d8ab44d6ab786ba5b6ec198bf | |
| Ідентифікатор плану | UA-P-2025-12-19-022534-a |
Очікувана вартість закупівлі
107`238.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь
Закупівельник (Проводить закупівлю)
| Найменування замовника | Комунальне некомерційне підприємство Ковельське міськрайонне територіальне медичне об'єднання Ковельської міської ради Волинської області | |
| Очікувана вартість закупівлі | 107`238.00 Гривня (з ПДВ) | |
| Процедура закупівлі | Запит (ціни) пропозицій | |
| Вид предмету закупівлі: | Закупівля товарів |
Закупівля оголошена
19.12.25
Подання пропозицій
до 24.12.25
Кваліфікація переможця
з 24.12.25
Пропозиції розглянуті
з 24.12.25
Умови оплати згідно із договором
| Подія | Поставка товару | |
| Опис | Оплата вартості Товару здійснюється Покупцем в національній валюті України безготівково шляхом банківського переказу/перерахунку грошових коштів на поточний рахунок Продавця з розрахункового рахунку Покупця на умовах після оплати 100 % вартості Товару протягом 90 (дев’яноста) календарних днів з моменту підписання обома Сторонами Акту прийому-передачі Товару або видаткової накладної. | |
| Тип оплати | Післяплата | |
| Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) | 100% | |
| Період | 90 календарні дні |
Специфікація закупівлі
| 1) |
Паперові чи картонні реєстраційні журнали
Класифікація за ДК 021:2015: 22810000-1 - Паперові чи картонні реєстраційні журнали
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 45000, Україна, Волинська область, Ковель, вул. Олени Пчілки, 4
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01.01.2026 - 25.12.2026
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 106 штука
|
| 2) |
Паперові чи картонні реєстраційні журнали
Класифікація за ДК 021:2015: 22810000-1 - Паперові чи картонні реєстраційні журнали
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 45000, Україна, Волинська область, Ковель, вул. Олени Пчілки, 4
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01.01.2026 - 25.12.2026
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 494 штука
|
| 3) |
Паперові чи картонні реєстраційні журнали
Класифікація за ДК 021:2015: 22810000-1 - Паперові чи картонні реєстраційні журнали
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 45000, Україна, Волинська область, Ковель, вул. Олени Пчілки, 4
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01.01.2026 - 25.12.2026
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 44 штука
|
Тендерна документація
![]() |
Проект договору
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.docx
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 19.12.2025 15:53
Версія документу від: 19.12.2025 15:53
ID: 708d011652984217ab965102908173f6
|
![]() |
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 19.12.2025 15:55
Версія документу від: 19.12.2025 15:55
ID: 03e868925c264d2b8ba48b83c8f9921d
|
Параметри тендеру
▼Опис критеріїв
|
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг)
Посилання на законодавство
Підтверджується, що
Тип паперу внутрішнього блоку: офсетний білий
Друк внутрішнього блоку: за зразком Замовника
Покриття обкладинки: ламінований кольоровий папір
Матеріал обкладинки: картон палітурний
Формат: А4 (297х210 мм)
Призначення: для закладів охорони здоров'я
Кількість аркушів від: 200 - 200 аркуш
|
|
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг)
Посилання на законодавство
Підтверджується, що
Тип паперу внутрішнього блоку: офсетний білий
Друк внутрішнього блоку: за зразком Замовника
Покриття обкладинки: ламінований кольоровий папір
Матеріал обкладинки: картон палітурний
Формат: А4 (297х210 мм)
Призначення: для закладів охорони здоров'я
Кількість аркушів від: 100 - 100 аркуш
|
|
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг)
Посилання на законодавство
Підтверджується, що
Тип паперу внутрішнього блоку: офсетний білий
Друк внутрішнього блоку: за зразком Замовника
Покриття обкладинки: палітурний матеріал
Матеріал обкладинки: тверда обкладинка
Формат: А4 (297х210 мм)
Призначення: по діловодству та кадрам
Кількість аркушів від: 150 - 150 аркуш
|
Дати та строки
| Дата публікації | 19.12.2025 15:55 | |
| Початок періоду прийому пропозицій | 19.12.2025 15:55 | |
| Кінцевий строк подання тендерних пропозицій | 24.12.2025 08:00 | |
| Дата початку аукціону | очікується |
Закупівельник (Проводить закупівлю)
| Найменування замовника | Комунальне некомерційне підприємство Ковельське міськрайонне територіальне медичне об'єднання Ковельської міської ради Волинської області |
| Код в ЄДРПОУ / ІПН | 01982940 |
| Юридична адреса | 45000, Україна, Волинська область, місто Ковель, вул.Олени Пчілки, 4 |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття 24.12.2025 08:00
№
Учасник
Початкова пропозиція
Остаточна пропозиція
Документи пропозиції
3
ПП Мале приватне багатопрофільне підприємство "ГОРДОН"
ID: 00e886909675476ba56fc4ab3045711a
99`966.00
Гривня з ПДВ
Протокол розкриття
№
Учасник
Остаточна пропозиція
Статус
Документи
1
93`932.64
Гривня з ПДВ
Журнал з друком (по зразку Замовника), обкл.тверда, офсет, 200 арк.
159.00 Гривня без ПДВ
Журнал з друком (по зразку Замовника), обкл.тверда, офсет, 100 арк.
113.00 Гривня без ПДВ
Журнал обліку за зразком замовника тверда обкладинка, 150 арк.
127.30 Гривня без ПДВ
Переможець
24.12.2025 09:04
2
99`966.00
Гривня з ПДВ
Журнал з друком (по зразку Замовника), обкл.тверда, офсет, 200 арк.
201.00 Гривня без ПДВ
Журнал з друком (по зразку Замовника), обкл.тверда, офсет, 100 арк.
144.00 Гривня без ПДВ
Журнал обліку за зразком замовника тверда обкладинка, 150 арк.
171.00 Гривня без ПДВ
Не розглядався
3
105`336.00
Гривня з ПДВ
Журнал з друком (по зразку Замовника), обкл.тверда, офсет, 200 арк.
160.00 Гривня без ПДВ
Журнал з друком (по зразку Замовника), обкл.тверда, офсет, 100 арк.
130.00 Гривня без ПДВ
Журнал обліку за зразком замовника тверда обкладинка, 150 арк.
150.00 Гривня без ПДВ
Не розглядався
Повідомлення про намір укласти договір
ТОВ "ПРЕС КОРПОРЕЙШН ЛІМІТЕД"
Код ЄДРПОУ: 32168763
93`932.64
Гривня з ПДВ
24.12.2025
09:04
