Процедура закупки объявлена 19.12.2025 15:55. Дата последних изменений - 24.12.2025 09:04
Паперові чи картонні реєстраційні журнали (22810000-1); Паперові чи картонні реєстраційні журнали (22810000-1); Паперові чи картонні реєстраційні журнали (22810000-1) (ДК 021: 2015: 22810000-1 Паперові чи картонні реєстраційні журнали)
| Идентификатор закупки | UA-2025-12-19-020000-a | |
| ID | 9423885d8ab44d6ab786ba5b6ec198bf | |
| Идентификатор плана | UA-P-2025-12-19-022534-a |
Ожидаемая стоимость
107`238.00 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие
Заказчик (Проводит закупку)
| Наименование заказчика | Комунальне некомерційне підприємство Ковельське міськрайонне територіальне медичне об'єднання Ковельської міської ради Волинської області | |
| Ожидаемая стоимость | 107`238.00 Гривна (с НДС) | |
| Процедура закупки | Запрос цены предложения | |
| Вид предмета закупки: | Закупка товаров |
Закупка объявлена
19.12.25
Прием предложений
до 24.12.25
Квалификация
с24.12.25
Предложения рассмотрены
с24.12.25
Условия оплаты согласно договора
| Событие | Поставка товара | |
| Описание | Оплата вартості Товару здійснюється Покупцем в національній валюті України безготівково шляхом банківського переказу/перерахунку грошових коштів на поточний рахунок Продавця з розрахункового рахунку Покупця на умовах після оплати 100 % вартості Товару протягом 90 (дев’яноста) календарних днів з моменту підписання обома Сторонами Акту прийому-передачі Товару або видаткової накладної. | |
| Тип оплаты | Постоплата | |
| Размер оплаты (Важно: общая сумма должна быть равна 100%) | 100% | |
| Период | 90 Календарные дни |
Спецификация закупки
| 1) |
Паперові чи картонні реєстраційні журнали
ДК 021:2015: 22810000-1 - Паперові чи картонні реєстраційні журнали
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 45000, Україна, Волинська область, Ковель, вул. Олени Пчілки, 4
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 01.01.2026 - 25.12.2026
|
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 106 штука
|
| 2) |
Паперові чи картонні реєстраційні журнали
ДК 021:2015: 22810000-1 - Паперові чи картонні реєстраційні журнали
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 45000, Україна, Волинська область, Ковель, вул. Олени Пчілки, 4
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 01.01.2026 - 25.12.2026
|
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 494 штука
|
| 3) |
Паперові чи картонні реєстраційні журнали
ДК 021:2015: 22810000-1 - Паперові чи картонні реєстраційні журнали
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 45000, Україна, Волинська область, Ковель, вул. Олени Пчілки, 4
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 01.01.2026 - 25.12.2026
|
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 44 штука
|
Тендерная документация
![]() |
Проект договора
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.docx
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 19.12.2025 15:53
Версия документа от: 19.12.2025 15:53
ID: 708d011652984217ab965102908173f6
|
![]() |
Уведомление о закупке
sign.p7s
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 19.12.2025 15:55
Версия документа от: 19.12.2025 15:55
ID: 03e868925c264d2b8ba48b83c8f9921d
|
?:tender item config
▼Oписание критериев
|
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг)
Ссылка на законодательство
Підтверджується, що
Тип паперу внутрішнього блоку: офсетний білий
Друк внутрішнього блоку: за зразком Замовника
Покриття обкладинки: ламінований кольоровий папір
Матеріал обкладинки: картон палітурний
Формат: А4 (297х210 мм)
Призначення: для закладів охорони здоров'я
Кількість аркушів ?:tender criteria requirement min_maxValue: 200 - 200 аркуш
|
|
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг)
Ссылка на законодательство
Підтверджується, що
Тип паперу внутрішнього блоку: офсетний білий
Друк внутрішнього блоку: за зразком Замовника
Покриття обкладинки: ламінований кольоровий папір
Матеріал обкладинки: картон палітурний
Формат: А4 (297х210 мм)
Призначення: для закладів охорони здоров'я
Кількість аркушів ?:tender criteria requirement min_maxValue: 100 - 100 аркуш
|
|
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг)
Ссылка на законодательство
Підтверджується, що
Тип паперу внутрішнього блоку: офсетний білий
Друк внутрішнього блоку: за зразком Замовника
Покриття обкладинки: палітурний матеріал
Матеріал обкладинки: тверда обкладинка
Формат: А4 (297х210 мм)
Призначення: по діловодству та кадрам
Кількість аркушів ?:tender criteria requirement min_maxValue: 150 - 150 аркуш
|
Даты и сроки
| Дата публикации | 19.12.2025 15:55 | |
| Начало периода приема предложений | 19.12.2025 15:55 | |
| Окончание периода приема предложений | 24.12.2025 08:00 | |
| Дата проведения онлайн-аукциона | ожидается |
Заказчик (Проводит закупку)
| Наименование заказчика | Комунальне некомерційне підприємство Ковельське міськрайонне територіальне медичне об'єднання Ковельської міської ради Волинської області |
| Код в ЕГРПОУ / ИНН | 01982940 |
| Юридический адрес | 45000, Україна, Волинська область, місто Ковель, вул.Олени Пчілки, 4 |
Реестр предложений
Дата и время раскрытия 24.12.2025 08:00
№
Участник
Начальное предложение
Ценовое предложение
Документы
3
ПП Мале приватне багатопрофільне підприємство "ГОРДОН"
ID: 00e886909675476ba56fc4ab3045711a
99`966.00
Гривна с НДС
Квалификация участников
№
Участник
Ценовое предложение
Статус
Документы
1
93`932.64
Гривна с НДС
Журнал з друком (по зразку Замовника), обкл.тверда, офсет, 200 арк.
159.00 Гривна без НДС
Журнал з друком (по зразку Замовника), обкл.тверда, офсет, 100 арк.
113.00 Гривна без НДС
Журнал обліку за зразком замовника тверда обкладинка, 150 арк.
127.30 Гривна без НДС
Победитель
24.12.2025 09:04
2
99`966.00
Гривна с НДС
Журнал з друком (по зразку Замовника), обкл.тверда, офсет, 200 арк.
201.00 Гривна без НДС
Журнал з друком (по зразку Замовника), обкл.тверда, офсет, 100 арк.
144.00 Гривна без НДС
Журнал обліку за зразком замовника тверда обкладинка, 150 арк.
171.00 Гривна без НДС
Не рассматривался
3
105`336.00
Гривна с НДС
Журнал з друком (по зразку Замовника), обкл.тверда, офсет, 200 арк.
160.00 Гривна без НДС
Журнал з друком (по зразку Замовника), обкл.тверда, офсет, 100 арк.
130.00 Гривна без НДС
Журнал обліку за зразком замовника тверда обкладинка, 150 арк.
150.00 Гривна без НДС
Не рассматривался
Сообщение о намерении заключить договор
Участник
Окончательное предложение
Дата и время публикации
ТОВ "ПРЕС КОРПОРЕЙШН ЛІМІТЕД"
Код ЕГРПОУ:32168763
93`932.64
Гривна с НДС
24.12.2025
09:04
