Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 19.12.2025 15:35. Дата останніх змін - 19.12.2025 15:35

Папір офісний А4 500 арк. Білий та жовтий

Ідентифікатор закупівлі UA-2025-12-19-019083-a  
ID 4416d78e7f874464afb9307788e1e494  
Ідентифікатор плану UA-P-2025-12-19-021677-a  
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

1. Місце поставки, Вантажоотримувач та кількість Товару: вказані в Таблиці №2 цього Додатку. 2. Строк поставки товару: протягом 30 календарних днів з моменту підписання договору. 3. Вимоги до товару: Товар є неушкодженим. Товар, який постачається є новим, не перебував в експлуатації, терміни та умови його зберігання не порушені. Товар (упаковка) містить інформацію відповідно до стандартів виробника, яка надає змогу: ідентифікувати Товар, його походження, дату виробництва. 4. Вимоги до тари та упаковки: Тара (упаковка) забезпечує повну цілісність Товару при транспортуванні усіма видами транспорту. Вартість тари (упаковки) включено в загальну вартість (ціну) товару. Тара (упаковка) – незворотна. 5. Вимоги до транспортування: транспортування таким видом транспорту, що відповідає правилам перевезення, умовам навантаження та кріплення вантажів, що діють для певного виду транспорту, із забезпеченням захисту виробів від пошкодження та атмосферних впливів, цілісності пакування та якості виробів. При транспортуванні та зберіганні виробів прийняті заходи для захисту їх від механічних пошкоджень, дії атмосферних опадів та теплової дії (прилади опалювання, пряме сонячне проміння). Транспортування та зберігання виробів згідно з інструкцією виробника. 6. Рік виготовлення товару: не більше 12 місяців на дату поставки. Терміни та умови зберігання Товару не порушені 7. Гарантійний строк (термін) на товар становить ___________ місяців з дати підписання уповноваженими представниками Сторін відповідної (-их) видаткової (-их) накладної (-их) та акту (-ів) приймання-передачі Товару за кількістю та якістю (після зняття усіх зауважень). (постачальник зазначає самостійно, але не менше 12 місяців з дати підписання уповноваженими представниками Сторін відповідної (-их) видаткової (-их) накладної (-их) та акту (-ів) приймання-передачі Товару за кількістю та якістю (після зняття усіх зауважень) 8. Перелік супровідних документів, що надаються під час поставки кожної партії Товару: 1. Документ що підтверджує якість на Товар, що поставляється, в разі якщо такий передбачений виробником на даний тип продукції запропонованої до постачання (паспорт та/або сертифікат якості та/або інструкцію з експлуатацією тощо). 2. Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи (ДСЕЕ), якщо такий передбачений на даний вид продукції.

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРНАФТА"  
Очікувана вартість закупівлі 1`755`231.66 Гривня (з ПДВ)  
Процедура закупівлі Запит (ціни) пропозицій  
Вид предмету закупівлі: Закупівля товарів  
Закупівля оголошена
19.12.25
Подання пропозицій
до 24.12.25
Залишилось 3 дні. Поспішайте взяти учаcть! Поспішайте взяти участь!

Умови оплати згідно із договором

Подія Поставка товару  
Тип оплати Післяплата  
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) 100%  
Період 90 календарні дні  

Специфікація закупівлі

1)
Папір для друку, А4, 80 г/м², СIE 150%, 103 мкм, 91%, 500 арк., білий
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30.06.2026
Умови поставки: 1. Місце поставки, Вантажоотримувач та кількість Товару: вказані в Таблиці №2 цього Додатку. 2. Строк поставки товару: протягом 30 календарних днів з моменту підписання договору. 3. Вимоги до товару: Товар є неушкодженим. Товар, який постачається є новим, не перебував в експлуатації, терміни та умови його зберігання не порушені. Товар (упаковка) містить інформацію відповідно до стандартів виробника, яка надає змогу: ідентифікувати Товар, його походження, дату виробництва. 4. Вимоги до тари та упаковки: Тара (упаковка) забезпечує повну цілісність Товару при транспортуванні усіма видами транспорту. Вартість тари (упаковки) включено в загальну вартість (ціну) товару. Тара (упаковка) – незворотна. 5. Вимоги до транспортування: транспортування таким видом транспорту, що відповідає правилам перевезення, умовам навантаження та кріплення вантажів, що діють для певного виду транспорту, із забезпеченням захисту виробів від пошкодження та атмосферних впливів, цілісності пакування та якості виробів. При транспортуванні та зберіганні виробів прийняті заходи для захисту їх від механічних пошкоджень, дії атмосферних опадів та теплової дії (прилади опалювання, пряме сонячне проміння). Транспортування та зберігання виробів згідно з інструкцією виробника. 6. Рік виготовлення товару: не більше 12 місяців на дату поставки. Терміни та умови зберігання Товару не порушені 7. Гарантійний строк (термін) на товар становить ___________ місяців з дати підписання уповноваженими представниками Сторін відповідної (-их) видаткової (-их) накладної (-их) та акту (-ів) приймання-передачі Товару за кількістю та якістю (після зняття усіх зауважень). (постачальник зазначає самостійно, але не менше 12 місяців з дати підписання уповноваженими представниками Сторін відповідної (-их) видаткової (-их) накладної (-их) та акту (-ів) приймання-передачі Товару за кількістю та якістю (після зняття усіх зауважень) 8. Перелік супровідних документів, що надаються під час поставки кожної партії Товару: 1. Документ що підтверджує якість на Товар, що поставляється, в разі якщо такий передбачений виробником на даний тип продукції запропонованої до постачання (паспорт та/або сертифікат якості та/або інструкцію з експлуатацією тощо). 2. Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи (ДСЕЕ), якщо такий передбачений на даний вид продукції.
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 13692 пачка
2)
Папір офісний кольоровий, A4 (210х297 мм), А клас, жовтого кольору, 500 аркушів/пачка
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30.06.2026
Умови поставки: 1. Місце поставки, Вантажоотримувач та кількість Товару: вказані в Таблиці №2 цього Додатку. 2. Строк поставки товару: протягом 30 календарних днів з моменту підписання договору. 3. Вимоги до товару: Товар є неушкодженим. Товар, який постачається є новим, не перебував в експлуатації, терміни та умови його зберігання не порушені. Товар (упаковка) містить інформацію відповідно до стандартів виробника, яка надає змогу: ідентифікувати Товар, його походження, дату виробництва. 4. Вимоги до тари та упаковки: Тара (упаковка) забезпечує повну цілісність Товару при транспортуванні усіма видами транспорту. Вартість тари (упаковки) включено в загальну вартість (ціну) товару. Тара (упаковка) – незворотна. 5. Вимоги до транспортування: транспортування таким видом транспорту, що відповідає правилам перевезення, умовам навантаження та кріплення вантажів, що діють для певного виду транспорту, із забезпеченням захисту виробів від пошкодження та атмосферних впливів, цілісності пакування та якості виробів. При транспортуванні та зберіганні виробів прийняті заходи для захисту їх від механічних пошкоджень, дії атмосферних опадів та теплової дії (прилади опалювання, пряме сонячне проміння). Транспортування та зберігання виробів згідно з інструкцією виробника. 6. Рік виготовлення товару: не більше 12 місяців на дату поставки. Терміни та умови зберігання Товару не порушені 7. Гарантійний строк (термін) на товар становить ___________ місяців з дати підписання уповноваженими представниками Сторін відповідної (-их) видаткової (-их) накладної (-их) та акту (-ів) приймання-передачі Товару за кількістю та якістю (після зняття усіх зауважень). (постачальник зазначає самостійно, але не менше 12 місяців з дати підписання уповноваженими представниками Сторін відповідної (-их) видаткової (-их) накладної (-их) та акту (-ів) приймання-передачі Товару за кількістю та якістю (після зняття усіх зауважень) 8. Перелік супровідних документів, що надаються під час поставки кожної партії Товару: 1. Документ що підтверджує якість на Товар, що поставляється, в разі якщо такий передбачений виробником на даний тип продукції запропонованої до постачання (паспорт та/або сертифікат якості та/або інструкцію з експлуатацією тощо). 2. Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи (ДСЕЕ), якщо такий передбачений на даний вид продукції.
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 279 пачка

Тендерна документація

Проект договору
01111_9756_Проєкт договору_МАРКЕТ з БГ_АЗС.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 19.12.2025 15:34
Версія документу від: 19.12.2025 15:34
ID: 6a52bf93e1ae40c4b3381caab6a2b089
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 19.12.2025 15:35
Версія документу від: 19.12.2025 15:35
ID: 23c4e4b4074e4e1388d7cef1fa000f9e

Параметри тендеру

Опис критеріїв

Забезпечення виконання договору про закупівлю
Забезпечення виконання договору про закупівлю повертається: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі/спрощеної закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 цього Закону; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин
Критерій відноситься до тендеру
Інформація для ознайомлення організатору процедур Забезпечення виконання договору
При наданні забезпечення у формі банківської гарантії підтверджується, що
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю Очікуване значення: 5 відсоток
Прийнятні докази:
Документ. Банківська гарантія
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 19.12.2025
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на Очікуване значення: 90 день
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 19.12.2025
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником
Критерій відноситься до предмету закупівлі Папір для друку, А4, 80 г/м², СIE 150%,
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Підтверджується, що
Формат: a4 (210х297 мм)
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 19.12.2025
Колір: білий
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 19.12.2025
Recycling (з вторинной сировини) Очікуване значення: ні
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 19.12.2025
Обов'язкове маркування щільності паперу на пачці Очікуване значення: Так
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 19.12.2025
Щільність паперу Очікуване значення: 80 грам на квадратний метр
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 19.12.2025
Білизна CIE від: 150 - 170 відсоток
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 19.12.2025
Товщина від: 103 - 110 мікрометр
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 19.12.2025
Непрозорість від: 91 - 96 відсоток
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 19.12.2025
Кількість аркушів Очікуване значення: 500 штука
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 19.12.2025
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг)
Критерій відноситься до предмету закупівлі Папір офісний кольоровий, A4 (210х297 мм
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Підтверджується, що
Колір: жовтий
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 19.12.2025
Клас: А
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 19.12.2025
Формат: a4 (210х297 мм)
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 19.12.2025
Кількість аркушів від: 500 - 500 штука
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 19.12.2025
Щільність паперу від: 80 - 160 грам на квадратний метр
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 19.12.2025

Дати та строки

Дата публікації 19.12.2025 15:35  
Початок періоду прийому пропозицій 19.12.2025 15:35  
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій 24.12.2025 13:00  
Дата початку аукціону очікується  

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРНАФТА"  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 00135390  
Юридична адреса 04053, Україна, м. Київ, м. Київ, пров. Несторівський, 3-5