Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупки объявлена 19.12.2025 15:35. Дата последних изменений - 19.12.2025 15:35

Папір офісний А4 500 арк. Білий та жовтий

Идентификатор закупки UA-2025-12-19-019083-a  
ID 4416d78e7f874464afb9307788e1e494  
Идентификатор плана UA-P-2025-12-19-021677-a  
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие

1. Місце поставки, Вантажоотримувач та кількість Товару: вказані в Таблиці №2 цього Додатку. 2. Строк поставки товару: протягом 30 календарних днів з моменту підписання договору. 3. Вимоги до товару: Товар є неушкодженим. Товар, який постачається є новим, не перебував в експлуатації, терміни та умови його зберігання не порушені. Товар (упаковка) містить інформацію відповідно до стандартів виробника, яка надає змогу: ідентифікувати Товар, його походження, дату виробництва. 4. Вимоги до тари та упаковки: Тара (упаковка) забезпечує повну цілісність Товару при транспортуванні усіма видами транспорту. Вартість тари (упаковки) включено в загальну вартість (ціну) товару. Тара (упаковка) – незворотна. 5. Вимоги до транспортування: транспортування таким видом транспорту, що відповідає правилам перевезення, умовам навантаження та кріплення вантажів, що діють для певного виду транспорту, із забезпеченням захисту виробів від пошкодження та атмосферних впливів, цілісності пакування та якості виробів. При транспортуванні та зберіганні виробів прийняті заходи для захисту їх від механічних пошкоджень, дії атмосферних опадів та теплової дії (прилади опалювання, пряме сонячне проміння). Транспортування та зберігання виробів згідно з інструкцією виробника. 6. Рік виготовлення товару: не більше 12 місяців на дату поставки. Терміни та умови зберігання Товару не порушені 7. Гарантійний строк (термін) на товар становить ___________ місяців з дати підписання уповноваженими представниками Сторін відповідної (-их) видаткової (-их) накладної (-их) та акту (-ів) приймання-передачі Товару за кількістю та якістю (після зняття усіх зауважень). (постачальник зазначає самостійно, але не менше 12 місяців з дати підписання уповноваженими представниками Сторін відповідної (-их) видаткової (-их) накладної (-их) та акту (-ів) приймання-передачі Товару за кількістю та якістю (після зняття усіх зауважень) 8. Перелік супровідних документів, що надаються під час поставки кожної партії Товару: 1. Документ що підтверджує якість на Товар, що поставляється, в разі якщо такий передбачений виробником на даний тип продукції запропонованої до постачання (паспорт та/або сертифікат якості та/або інструкцію з експлуатацією тощо). 2. Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи (ДСЕЕ), якщо такий передбачений на даний вид продукції.

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРНАФТА"  
Ожидаемая стоимость 1`755`231.66 Гривна (с НДС)  
Процедура закупки Запрос цены предложения  
Вид предмета закупки: Закупка товаров  
Закупка объявлена
19.12.25
Прием предложений
до 24.12.25
Осталось2 дня. Спешите принять участие! Спешите принять участие!

Условия оплаты согласно договора

Событие Поставка товара  
Тип оплаты Постоплата  
Размер оплаты (Важно: общая сумма должна быть равна 100%) 100%  
Период 90 Календарные дни  

Спецификация закупки

1)
Папір для друку, А4, 80 г/м², СIE 150%, 103 мкм, 91%, 500 арк., білий
ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: Україна
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 30.06.2026
Информация по поставке партиями: 1. Місце поставки, Вантажоотримувач та кількість Товару: вказані в Таблиці №2 цього Додатку. 2. Строк поставки товару: протягом 30 календарних днів з моменту підписання договору. 3. Вимоги до товару: Товар є неушкодженим. Товар, який постачається є новим, не перебував в експлуатації, терміни та умови його зберігання не порушені. Товар (упаковка) містить інформацію відповідно до стандартів виробника, яка надає змогу: ідентифікувати Товар, його походження, дату виробництва. 4. Вимоги до тари та упаковки: Тара (упаковка) забезпечує повну цілісність Товару при транспортуванні усіма видами транспорту. Вартість тари (упаковки) включено в загальну вартість (ціну) товару. Тара (упаковка) – незворотна. 5. Вимоги до транспортування: транспортування таким видом транспорту, що відповідає правилам перевезення, умовам навантаження та кріплення вантажів, що діють для певного виду транспорту, із забезпеченням захисту виробів від пошкодження та атмосферних впливів, цілісності пакування та якості виробів. При транспортуванні та зберіганні виробів прийняті заходи для захисту їх від механічних пошкоджень, дії атмосферних опадів та теплової дії (прилади опалювання, пряме сонячне проміння). Транспортування та зберігання виробів згідно з інструкцією виробника. 6. Рік виготовлення товару: не більше 12 місяців на дату поставки. Терміни та умови зберігання Товару не порушені 7. Гарантійний строк (термін) на товар становить ___________ місяців з дати підписання уповноваженими представниками Сторін відповідної (-их) видаткової (-их) накладної (-их) та акту (-ів) приймання-передачі Товару за кількістю та якістю (після зняття усіх зауважень). (постачальник зазначає самостійно, але не менше 12 місяців з дати підписання уповноваженими представниками Сторін відповідної (-их) видаткової (-их) накладної (-их) та акту (-ів) приймання-передачі Товару за кількістю та якістю (після зняття усіх зауважень) 8. Перелік супровідних документів, що надаються під час поставки кожної партії Товару: 1. Документ що підтверджує якість на Товар, що поставляється, в разі якщо такий передбачений виробником на даний тип продукції запропонованої до постачання (паспорт та/або сертифікат якості та/або інструкцію з експлуатацією тощо). 2. Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи (ДСЕЕ), якщо такий передбачений на даний вид продукції.
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 13692 пачка
2)
Папір офісний кольоровий, A4 (210х297 мм), А клас, жовтого кольору, 500 аркушів/пачка
ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: Україна
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 30.06.2026
Информация по поставке партиями: 1. Місце поставки, Вантажоотримувач та кількість Товару: вказані в Таблиці №2 цього Додатку. 2. Строк поставки товару: протягом 30 календарних днів з моменту підписання договору. 3. Вимоги до товару: Товар є неушкодженим. Товар, який постачається є новим, не перебував в експлуатації, терміни та умови його зберігання не порушені. Товар (упаковка) містить інформацію відповідно до стандартів виробника, яка надає змогу: ідентифікувати Товар, його походження, дату виробництва. 4. Вимоги до тари та упаковки: Тара (упаковка) забезпечує повну цілісність Товару при транспортуванні усіма видами транспорту. Вартість тари (упаковки) включено в загальну вартість (ціну) товару. Тара (упаковка) – незворотна. 5. Вимоги до транспортування: транспортування таким видом транспорту, що відповідає правилам перевезення, умовам навантаження та кріплення вантажів, що діють для певного виду транспорту, із забезпеченням захисту виробів від пошкодження та атмосферних впливів, цілісності пакування та якості виробів. При транспортуванні та зберіганні виробів прийняті заходи для захисту їх від механічних пошкоджень, дії атмосферних опадів та теплової дії (прилади опалювання, пряме сонячне проміння). Транспортування та зберігання виробів згідно з інструкцією виробника. 6. Рік виготовлення товару: не більше 12 місяців на дату поставки. Терміни та умови зберігання Товару не порушені 7. Гарантійний строк (термін) на товар становить ___________ місяців з дати підписання уповноваженими представниками Сторін відповідної (-их) видаткової (-их) накладної (-их) та акту (-ів) приймання-передачі Товару за кількістю та якістю (після зняття усіх зауважень). (постачальник зазначає самостійно, але не менше 12 місяців з дати підписання уповноваженими представниками Сторін відповідної (-их) видаткової (-их) накладної (-их) та акту (-ів) приймання-передачі Товару за кількістю та якістю (після зняття усіх зауважень) 8. Перелік супровідних документів, що надаються під час поставки кожної партії Товару: 1. Документ що підтверджує якість на Товар, що поставляється, в разі якщо такий передбачений виробником на даний тип продукції запропонованої до постачання (паспорт та/або сертифікат якості та/або інструкцію з експлуатацією тощо). 2. Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи (ДСЕЕ), якщо такий передбачений на даний вид продукції.
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 279 пачка

Тендерная документация

Проект договора
01111_9756_Проєкт договору_МАРКЕТ з БГ_АЗС.docx
Загружено в ЦБД Prozorro: 19.12.2025 15:34
Версия документа от: 19.12.2025 15:34
ID: 6a52bf93e1ae40c4b3381caab6a2b089
Уведомление о закупке
sign.p7s
Загружено в ЦБД Prozorro: 19.12.2025 15:35
Версия документа от: 19.12.2025 15:35
ID: 23c4e4b4074e4e1388d7cef1fa000f9e

?:tender item config

Oписание критериев

Забезпечення виконання договору про закупівлю
Забезпечення виконання договору про закупівлю повертається: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі/спрощеної закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 цього Закону; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин
Критерий относится к тендеру
Информация для ознакомления организатору процедур Обеспечение исполнения договора
При наданні забезпечення у формі банківської гарантії підтверджується, що
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю Ожидаемое значение: 5 відсоток
Приемлемые доказательства:
Документ. Банківська гарантія
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 19.12.2025
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на Ожидаемое значение: 90 день
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 19.12.2025
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником
Критерий относится к предмету закупки Папір для друку, А4, 80 г/м², СIE 150%,
Информация для ознакомления организатору процедур Информация для ознакомления участникам процедур
Підтверджується, що
Формат: a4 (210х297 мм)
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 19.12.2025
Колір: білий
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 19.12.2025
Recycling (з вторинной сировини) Ожидаемое значение: нет
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 19.12.2025
Обов'язкове маркування щільності паперу на пачці Ожидаемое значение: Да
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 19.12.2025
Щільність паперу Ожидаемое значение: 80 грам на квадратний метр
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 19.12.2025
Білизна CIE ?:tender criteria requirement min_maxValue: 150 - 170 відсоток
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 19.12.2025
Товщина ?:tender criteria requirement min_maxValue: 103 - 110 мікрометр
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 19.12.2025
Непрозорість ?:tender criteria requirement min_maxValue: 91 - 96 відсоток
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 19.12.2025
Кількість аркушів Ожидаемое значение: 500 штука
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 19.12.2025
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг)
Критерий относится к предмету закупки Папір офісний кольоровий, A4 (210х297 мм
Информация для ознакомления организатору процедур Информация для ознакомления участникам процедур
Підтверджується, що
Колір: жовтий
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 19.12.2025
Клас: А
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 19.12.2025
Формат: a4 (210х297 мм)
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 19.12.2025
Кількість аркушів ?:tender criteria requirement min_maxValue: 500 - 500 штука
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 19.12.2025
Щільність паперу ?:tender criteria requirement min_maxValue: 80 - 160 грам на квадратний метр
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 19.12.2025

Даты и сроки

Дата публикации 19.12.2025 15:35  
Начало периода приема предложений 19.12.2025 15:35  
Окончание периода приема предложений 24.12.2025 13:00  
Дата проведения онлайн-аукциона ожидается  

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРНАФТА"  
Код в ЕГРПОУ / ИНН 00135390  
Юридический адрес 04053, Україна, м. Київ, м. Київ, пров. Несторівський, 3-5