Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 19.12.2025 15:28. Дата останніх змін - 19.12.2025 15:28

ЦОВ-25Т_242_ЗЦ: Апельсини, мандарини, банани

Ідентифікатор закупівлі UA-2025-12-19-018718-a  
ID 78098727d3c04a95a0b1d184d14802d5  
Ідентифікатор плану UA-P-2025-12-19-021336-a  
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Місце поставки ТОВАРУ: м.Трускавець, с.Суховоля Львівської обл. Строк поставки ТОВАРУ – партіями, два рази на місяць, протягом 5 (п’яти) календарних днів з моменту надання письмової рознарядки ЗАМОВНИКОМ. Залишковий термін придатності товару на момент постачання повинен складати не менше 80% загального терміну його зберігання. В оголошенні про проведення закупівлі очікувана вартість зазначається без ПДВ. Для створення рівного конкурентного середовища, учасник повинен вказати ціну пропозиції без ПДВ. Додавання чи не додавання ПДВ до ціни договору, що укладатиметься з переможцем, визначатиметься згідно з діючим, на дату укладання договору, податковим законодавством та статусом реєстрації платником ПДВ такого переможця. Для платників ПДВ: Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на 15 (п’ятнадцятий) календарний день з дати підписання Акта прийому-передачі товару або видаткової накладної за умови реєстрації податкової накладної, оформленої відповідно до вимог законодавства України, та відповідно до рахунку-фактури на поставлену партію ТОВАРУ, при наявності документів, зазначених у п. 5.4 цього Договору. Для неплатників ПДВ резидентів України: Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на 15 (п’ятнадцятий) календарний день з дати підписання Акта прийому-передачі товару або видаткової накладної та відповідно до рахунку-фактури на поставлену партію ТОВАРУ, при наявності документів, зазначених у п. 5.4 цього Договору. Для нерезидентів України: Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на 15 (п’ятнадцятий) календарний день з дати поставки партії ТОВАРУ, відповідно до рахунку-фактури (інвойса) на поставлену партію ТОВАРУ, при наявності документів, зазначених у п. 5.4 цього Договору

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника ФІЛІЯ "ЦЕНТР ОЗДОРОВЛЕННЯ ТА ВІДПОЧИНКУ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"  
Очікувана вартість закупівлі 166`463.75 Гривня (без ПДВ)  
Процедура закупівлі Запит (ціни) пропозицій  
Вид предмету закупівлі: Закупівля товарів  
Закупівля оголошена
19.12.25
Подання пропозицій
до 24.12.25
Залишилось 3 дні. Поспішайте взяти учаcть! Поспішайте взяти участь!

Умови оплати згідно із договором

Подія Поставка товару  
Тип оплати Післяплата  
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) 100%  
Період 15 календарні дні  

Специфікація закупівлі

1)
Апельсини свіжі, діаметр плоду не менше 5 см, вищого сорту
Класифікація за ДК 021:2015: 03220000-9 - Овочі, фрукти та горіхи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Львівська область
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.08.2026
Умови поставки: Місце поставки ТОВАРУ: м.Трускавець, с.Суховоля Львівської обл. Строк поставки ТОВАРУ – партіями, два рази на місяць, протягом 5 (п’яти) календарних днів з моменту надання письмової рознарядки ЗАМОВНИКОМ. Залишковий термін придатності товару на момент постачання повинен складати не менше 80% загального терміну його зберігання. В оголошенні про проведення закупівлі очікувана вартість зазначається без ПДВ. Для створення рівного конкурентного середовища, учасник повинен вказати ціну пропозиції без ПДВ. Додавання чи не додавання ПДВ до ціни договору, що укладатиметься з переможцем, визначатиметься згідно з діючим, на дату укладання договору, податковим законодавством та статусом реєстрації платником ПДВ такого переможця. Для платників ПДВ: Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на 15 (п’ятнадцятий) календарний день з дати підписання Акта прийому-передачі товару або видаткової накладної за умови реєстрації податкової накладної, оформленої відповідно до вимог законодавства України, та відповідно до рахунку-фактури на поставлену партію ТОВАРУ, при наявності документів, зазначених у п. 5.4 цього Договору. Для неплатників ПДВ резидентів України: Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на 15 (п’ятнадцятий) календарний день з дати підписання Акта прийому-передачі товару або видаткової накладної та відповідно до рахунку-фактури на поставлену партію ТОВАРУ, при наявності документів, зазначених у п. 5.4 цього Договору. Для нерезидентів України: Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на 15 (п’ятнадцятий) календарний день з дати поставки партії ТОВАРУ, відповідно до рахунку-фактури (інвойса) на поставлену партію ТОВАРУ, при наявності документів, зазначених у п. 5.4 цього Договору
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 800 кілограм
2)
Мандарини свіжі, діаметр плоду не менше 3,8 см
Класифікація за ДК 021:2015: 03220000-9 - Овочі, фрукти та горіхи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Львівська область
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.08.2026
Умови поставки: Місце поставки ТОВАРУ: м.Трускавець, с.Суховоля Львівської обл. Строк поставки ТОВАРУ – партіями, два рази на місяць, протягом 5 (п’яти) календарних днів з моменту надання письмової рознарядки ЗАМОВНИКОМ. Залишковий термін придатності товару на момент постачання повинен складати не менше 80% загального терміну його зберігання. В оголошенні про проведення закупівлі очікувана вартість зазначається без ПДВ. Для створення рівного конкурентного середовища, учасник повинен вказати ціну пропозиції без ПДВ. Додавання чи не додавання ПДВ до ціни договору, що укладатиметься з переможцем, визначатиметься згідно з діючим, на дату укладання договору, податковим законодавством та статусом реєстрації платником ПДВ такого переможця. Для платників ПДВ: Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на 15 (п’ятнадцятий) календарний день з дати підписання Акта прийому-передачі товару або видаткової накладної за умови реєстрації податкової накладної, оформленої відповідно до вимог законодавства України, та відповідно до рахунку-фактури на поставлену партію ТОВАРУ, при наявності документів, зазначених у п. 5.4 цього Договору. Для неплатників ПДВ резидентів України: Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на 15 (п’ятнадцятий) календарний день з дати підписання Акта прийому-передачі товару або видаткової накладної та відповідно до рахунку-фактури на поставлену партію ТОВАРУ, при наявності документів, зазначених у п. 5.4 цього Договору. Для нерезидентів України: Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на 15 (п’ятнадцятий) календарний день з дати поставки партії ТОВАРУ, відповідно до рахунку-фактури (інвойса) на поставлену партію ТОВАРУ, при наявності документів, зазначених у п. 5.4 цього Договору
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 750 кілограм
3)
Банани свіжі, ґатунок другий, світло-зелені, від 14 см, діаметр плоду не більше 4 см
Класифікація за ДК 021:2015: 03220000-9 - Овочі, фрукти та горіхи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Львівська область
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.08.2026
Умови поставки: Місце поставки ТОВАРУ: м.Трускавець, с.Суховоля Львівської обл. Строк поставки ТОВАРУ – партіями, два рази на місяць, протягом 5 (п’яти) календарних днів з моменту надання письмової рознарядки ЗАМОВНИКОМ. Залишковий термін придатності товару на момент постачання повинен складати не менше 80% загального терміну його зберігання. В оголошенні про проведення закупівлі очікувана вартість зазначається без ПДВ. Для створення рівного конкурентного середовища, учасник повинен вказати ціну пропозиції без ПДВ. Додавання чи не додавання ПДВ до ціни договору, що укладатиметься з переможцем, визначатиметься згідно з діючим, на дату укладання договору, податковим законодавством та статусом реєстрації платником ПДВ такого переможця. Для платників ПДВ: Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на 15 (п’ятнадцятий) календарний день з дати підписання Акта прийому-передачі товару або видаткової накладної за умови реєстрації податкової накладної, оформленої відповідно до вимог законодавства України, та відповідно до рахунку-фактури на поставлену партію ТОВАРУ, при наявності документів, зазначених у п. 5.4 цього Договору. Для неплатників ПДВ резидентів України: Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на 15 (п’ятнадцятий) календарний день з дати підписання Акта прийому-передачі товару або видаткової накладної та відповідно до рахунку-фактури на поставлену партію ТОВАРУ, при наявності документів, зазначених у п. 5.4 цього Договору. Для нерезидентів України: Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на 15 (п’ятнадцятий) календарний день з дати поставки партії ТОВАРУ, відповідно до рахунку-фактури (інвойса) на поставлену партію ТОВАРУ, при наявності документів, зазначених у п. 5.4 цього Договору
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 800 кілограм

Тендерна документація

Проект договору
Договір фрукти проєкт.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 19.12.2025 15:28
Версія документу від: 19.12.2025 15:28
ID: 90ebc331d329403aa91eaef87aa2e395
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 19.12.2025 15:28
Версія документу від: 19.12.2025 15:28
ID: 6c26038da4aa4442bcb4d4ee4b098668

Параметри тендеру

Опис критеріїв

Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг)
Критерій відноситься до предмету закупівлі Апельсини свіжі, діаметр плоду не менше
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Підтверджується, що
Колір (на момент реалізації): від світло-помаранчевого до помаранчевого
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 19.12.2025
Діаметр плоду: не менше 5 см
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 19.12.2025
Відсутність мерзлих та підморожених плодів Очікуване значення: Так
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 19.12.2025
Сорт: вищий
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 19.12.2025
Характеристики не суперечать ДСТУ ЕЭК ООН FFV-14:2007 Очікуване значення: Так
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 19.12.2025
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг)
Критерій відноситься до предмету закупівлі Мандарини свіжі, діаметр плоду не менше
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Підтверджується, що
Колір (на момент реалізації): від світло-помаранчевого до помаранчевого
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 19.12.2025
Діаметр плоду: не менше 3,8 см
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 19.12.2025
Відсутність мерзлих та підморожених плодів Очікуване значення: Так
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 19.12.2025
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг)
Критерій відноситься до предмету закупівлі Банани свіжі, ґатунок другий, світло-зел
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Підтверджується, що
Ґатунок: другий
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 19.12.2025
Колір (на момент реалізації): світло-зелений
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 19.12.2025
Розмір плодів: не менше 14 см
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 19.12.2025
Діаметр плоду: не більше 4 см
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 19.12.2025

Дати та строки

Дата публікації 19.12.2025 15:28  
Початок періоду прийому пропозицій 19.12.2025 15:28  
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій 24.12.2025 15:30  
Дата початку аукціону очікується  

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника ФІЛІЯ "ЦЕНТР ОЗДОРОВЛЕННЯ ТА ВІДПОЧИНКУ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 43902290  
Юридична адреса Україна