Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупки объявлена 19.12.2025 15:28. Дата последних изменений - 19.12.2025 15:28

ЦОВ-25Т_242_ЗЦ: Апельсини, мандарини, банани

Идентификатор закупки UA-2025-12-19-018718-a  
ID 78098727d3c04a95a0b1d184d14802d5  
Идентификатор плана UA-P-2025-12-19-021336-a  
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие

Місце поставки ТОВАРУ: м.Трускавець, с.Суховоля Львівської обл. Строк поставки ТОВАРУ – партіями, два рази на місяць, протягом 5 (п’яти) календарних днів з моменту надання письмової рознарядки ЗАМОВНИКОМ. Залишковий термін придатності товару на момент постачання повинен складати не менше 80% загального терміну його зберігання. В оголошенні про проведення закупівлі очікувана вартість зазначається без ПДВ. Для створення рівного конкурентного середовища, учасник повинен вказати ціну пропозиції без ПДВ. Додавання чи не додавання ПДВ до ціни договору, що укладатиметься з переможцем, визначатиметься згідно з діючим, на дату укладання договору, податковим законодавством та статусом реєстрації платником ПДВ такого переможця. Для платників ПДВ: Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на 15 (п’ятнадцятий) календарний день з дати підписання Акта прийому-передачі товару або видаткової накладної за умови реєстрації податкової накладної, оформленої відповідно до вимог законодавства України, та відповідно до рахунку-фактури на поставлену партію ТОВАРУ, при наявності документів, зазначених у п. 5.4 цього Договору. Для неплатників ПДВ резидентів України: Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на 15 (п’ятнадцятий) календарний день з дати підписання Акта прийому-передачі товару або видаткової накладної та відповідно до рахунку-фактури на поставлену партію ТОВАРУ, при наявності документів, зазначених у п. 5.4 цього Договору. Для нерезидентів України: Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на 15 (п’ятнадцятий) календарний день з дати поставки партії ТОВАРУ, відповідно до рахунку-фактури (інвойса) на поставлену партію ТОВАРУ, при наявності документів, зазначених у п. 5.4 цього Договору

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика ФІЛІЯ "ЦЕНТР ОЗДОРОВЛЕННЯ ТА ВІДПОЧИНКУ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"  
Ожидаемая стоимость 166`463.75 Гривна (без НДС)  
Процедура закупки Запрос цены предложения  
Вид предмета закупки: Закупка товаров  
Закупка объявлена
19.12.25
Прием предложений
до 24.12.25
Осталось1 день Спешите принять участие!

Условия оплаты согласно договора

Событие Поставка товара  
Тип оплаты Постоплата  
Размер оплаты (Важно: общая сумма должна быть равна 100%) 100%  
Период 15 Календарные дни  

Спецификация закупки

1)
Апельсини свіжі, діаметр плоду не менше 5 см, вищого сорту
ДК 021:2015: 03220000-9 - Овочі, фрукти та горіхи
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: Україна, Львівська область
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 31.08.2026
Информация по поставке партиями: Місце поставки ТОВАРУ: м.Трускавець, с.Суховоля Львівської обл. Строк поставки ТОВАРУ – партіями, два рази на місяць, протягом 5 (п’яти) календарних днів з моменту надання письмової рознарядки ЗАМОВНИКОМ. Залишковий термін придатності товару на момент постачання повинен складати не менше 80% загального терміну його зберігання. В оголошенні про проведення закупівлі очікувана вартість зазначається без ПДВ. Для створення рівного конкурентного середовища, учасник повинен вказати ціну пропозиції без ПДВ. Додавання чи не додавання ПДВ до ціни договору, що укладатиметься з переможцем, визначатиметься згідно з діючим, на дату укладання договору, податковим законодавством та статусом реєстрації платником ПДВ такого переможця. Для платників ПДВ: Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на 15 (п’ятнадцятий) календарний день з дати підписання Акта прийому-передачі товару або видаткової накладної за умови реєстрації податкової накладної, оформленої відповідно до вимог законодавства України, та відповідно до рахунку-фактури на поставлену партію ТОВАРУ, при наявності документів, зазначених у п. 5.4 цього Договору. Для неплатників ПДВ резидентів України: Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на 15 (п’ятнадцятий) календарний день з дати підписання Акта прийому-передачі товару або видаткової накладної та відповідно до рахунку-фактури на поставлену партію ТОВАРУ, при наявності документів, зазначених у п. 5.4 цього Договору. Для нерезидентів України: Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на 15 (п’ятнадцятий) календарний день з дати поставки партії ТОВАРУ, відповідно до рахунку-фактури (інвойса) на поставлену партію ТОВАРУ, при наявності документів, зазначених у п. 5.4 цього Договору
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 800 кілограм
2)
Мандарини свіжі, діаметр плоду не менше 3,8 см
ДК 021:2015: 03220000-9 - Овочі, фрукти та горіхи
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: Україна, Львівська область
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 31.08.2026
Информация по поставке партиями: Місце поставки ТОВАРУ: м.Трускавець, с.Суховоля Львівської обл. Строк поставки ТОВАРУ – партіями, два рази на місяць, протягом 5 (п’яти) календарних днів з моменту надання письмової рознарядки ЗАМОВНИКОМ. Залишковий термін придатності товару на момент постачання повинен складати не менше 80% загального терміну його зберігання. В оголошенні про проведення закупівлі очікувана вартість зазначається без ПДВ. Для створення рівного конкурентного середовища, учасник повинен вказати ціну пропозиції без ПДВ. Додавання чи не додавання ПДВ до ціни договору, що укладатиметься з переможцем, визначатиметься згідно з діючим, на дату укладання договору, податковим законодавством та статусом реєстрації платником ПДВ такого переможця. Для платників ПДВ: Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на 15 (п’ятнадцятий) календарний день з дати підписання Акта прийому-передачі товару або видаткової накладної за умови реєстрації податкової накладної, оформленої відповідно до вимог законодавства України, та відповідно до рахунку-фактури на поставлену партію ТОВАРУ, при наявності документів, зазначених у п. 5.4 цього Договору. Для неплатників ПДВ резидентів України: Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на 15 (п’ятнадцятий) календарний день з дати підписання Акта прийому-передачі товару або видаткової накладної та відповідно до рахунку-фактури на поставлену партію ТОВАРУ, при наявності документів, зазначених у п. 5.4 цього Договору. Для нерезидентів України: Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на 15 (п’ятнадцятий) календарний день з дати поставки партії ТОВАРУ, відповідно до рахунку-фактури (інвойса) на поставлену партію ТОВАРУ, при наявності документів, зазначених у п. 5.4 цього Договору
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 750 кілограм
3)
Банани свіжі, ґатунок другий, світло-зелені, від 14 см, діаметр плоду не більше 4 см
ДК 021:2015: 03220000-9 - Овочі, фрукти та горіхи
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: Україна, Львівська область
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 31.08.2026
Информация по поставке партиями: Місце поставки ТОВАРУ: м.Трускавець, с.Суховоля Львівської обл. Строк поставки ТОВАРУ – партіями, два рази на місяць, протягом 5 (п’яти) календарних днів з моменту надання письмової рознарядки ЗАМОВНИКОМ. Залишковий термін придатності товару на момент постачання повинен складати не менше 80% загального терміну його зберігання. В оголошенні про проведення закупівлі очікувана вартість зазначається без ПДВ. Для створення рівного конкурентного середовища, учасник повинен вказати ціну пропозиції без ПДВ. Додавання чи не додавання ПДВ до ціни договору, що укладатиметься з переможцем, визначатиметься згідно з діючим, на дату укладання договору, податковим законодавством та статусом реєстрації платником ПДВ такого переможця. Для платників ПДВ: Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на 15 (п’ятнадцятий) календарний день з дати підписання Акта прийому-передачі товару або видаткової накладної за умови реєстрації податкової накладної, оформленої відповідно до вимог законодавства України, та відповідно до рахунку-фактури на поставлену партію ТОВАРУ, при наявності документів, зазначених у п. 5.4 цього Договору. Для неплатників ПДВ резидентів України: Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на 15 (п’ятнадцятий) календарний день з дати підписання Акта прийому-передачі товару або видаткової накладної та відповідно до рахунку-фактури на поставлену партію ТОВАРУ, при наявності документів, зазначених у п. 5.4 цього Договору. Для нерезидентів України: Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на 15 (п’ятнадцятий) календарний день з дати поставки партії ТОВАРУ, відповідно до рахунку-фактури (інвойса) на поставлену партію ТОВАРУ, при наявності документів, зазначених у п. 5.4 цього Договору
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 800 кілограм

Тендерная документация

Проект договора
Договір фрукти проєкт.docx
Загружено в ЦБД Prozorro: 19.12.2025 15:28
Версия документа от: 19.12.2025 15:28
ID: 90ebc331d329403aa91eaef87aa2e395
Уведомление о закупке
sign.p7s
Загружено в ЦБД Prozorro: 19.12.2025 15:28
Версия документа от: 19.12.2025 15:28
ID: 6c26038da4aa4442bcb4d4ee4b098668

?:tender item config

Oписание критериев

Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг)
Критерий относится к предмету закупки Апельсини свіжі, діаметр плоду не менше
Информация для ознакомления организатору процедур Информация для ознакомления участникам процедур
Підтверджується, що
Колір (на момент реалізації): від світло-помаранчевого до помаранчевого
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 19.12.2025
Діаметр плоду: не менше 5 см
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 19.12.2025
Відсутність мерзлих та підморожених плодів Ожидаемое значение: Да
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 19.12.2025
Сорт: вищий
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 19.12.2025
Характеристики не суперечать ДСТУ ЕЭК ООН FFV-14:2007 Ожидаемое значение: Да
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 19.12.2025
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг)
Критерий относится к предмету закупки Мандарини свіжі, діаметр плоду не менше
Информация для ознакомления организатору процедур Информация для ознакомления участникам процедур
Підтверджується, що
Колір (на момент реалізації): від світло-помаранчевого до помаранчевого
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 19.12.2025
Діаметр плоду: не менше 3,8 см
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 19.12.2025
Відсутність мерзлих та підморожених плодів Ожидаемое значение: Да
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 19.12.2025
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг)
Критерий относится к предмету закупки Банани свіжі, ґатунок другий, світло-зел
Информация для ознакомления организатору процедур Информация для ознакомления участникам процедур
Підтверджується, що
Ґатунок: другий
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 19.12.2025
Колір (на момент реалізації): світло-зелений
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 19.12.2025
Розмір плодів: не менше 14 см
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 19.12.2025
Діаметр плоду: не більше 4 см
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 19.12.2025

Даты и сроки

Дата публикации 19.12.2025 15:28  
Начало периода приема предложений 19.12.2025 15:28  
Окончание периода приема предложений 24.12.2025 15:30  
Дата проведения онлайн-аукциона ожидается  

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика ФІЛІЯ "ЦЕНТР ОЗДОРОВЛЕННЯ ТА ВІДПОЧИНКУ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"  
Код в ЕГРПОУ / ИНН 43902290  
Юридический адрес Україна