Процедура закупівлі оголошена 19.12.2025 15:22. Дата останніх змін - 19.12.2025 15:22
Олія соняшникова рафінована, дезодорована, виморожена, марки П (Шевченка) (15420000-8 Рафіновані олії та жири)
| Ідентифікатор закупівлі | UA-2025-12-19-018435-a | |
| ID | ca2fb414d85d4bc5ba482c76f3dec7dc | |
| Ідентифікатор плану | UA-P-2025-12-19-021242-a |
Очікувана вартість закупівлі
10`223.75 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь
Графік постачання: січень-грудень 2026 року. Орієнтовно - два рази на тиждень, партіями, згідно попередніх заявок Замовника на протязі 3 (трьох) діб з дня отримання замовлення. Товар повинен відповідати показникам безпечності та якості для харчових продуктів, які встановлено нормативно-правовими актами України, ТУ та ДСТУ. Сертифікат якості, відповідності або інший подобний документ, що підтверджує відповідність товару вимогам, встановленим до нього загальнообов’язковими на території України нормами і правилами,повинен бути оформлений відповідно до вимог законодавства України. У посвідченні про якість наводиться найменування підприємства – виробника, дата відвантаження, найменування і сорт продукту, вид упаковки, дата і час виготовлення, умови зберігання, термін зберігання і відповідність певній нормативній документації. Якість товару при поставці повинна бути підтверджена якісними посвідченнями , які додаються до кожної видаткової накладної. Товар повинен передаватись в установу в неушкодженій упаковці, яка відповідає характеру, забезпечує цілісність товару та збереженню його якості під час транспортування. Строк придатності товару на момент поставки повинен становити не менше 90% від загального терміну зберігання. Термін придатності повинен бути вказаний в супровідній документації. Доставка продукції повинна проводитися спеціалізованим автотранспортом Постачальника згідно з правилами перевезення продовольчих продуктів. Водій та особи, що його супроводжують, повинні мати санітарну книжку з відміткою, дійсною на момент кожного завозу кожної партії товару та представляти за вимогою замовника та забезпечені санітарним одягом. Ціни вказуються за один кілограм товару (з ПДВ) з урахуванням податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, транспортних витрат, навантажувально-розвантажувальних робіт та тари. Місце поставки товару: м. Житомир, вул. Шевченка, 2, харчоблок лікарні. Якщо товар виявиться неякісним або таким, що не відповідає умовам цього Договору, Постачальник зобов’язаний замінити цей товар. Всі витрати, пов’язані із заміною товару належної якості (транспортні витрати, тощо) несе Постачальник.
Закупівельник (Проводить закупівлю)
| Найменування замовника | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛІКАРНЯ №2 ІМ. В.П.ПАВЛУСЕНКА" ЖИТОМИРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ | |
| Очікувана вартість закупівлі | 10`223.75 Гривня (з ПДВ) | |
| Процедура закупівлі | Запит (ціни) пропозицій | |
| Вид предмету закупівлі: | Закупівля товарів |
Закупівля оголошена
19.12.25
Подання пропозицій
до 24.12.25
Залишилось 1 день Поспішайте взяти участь!
Умови оплати згідно із договором
| Подія | Поставка товару | |
| Тип оплати | Післяплата | |
| Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) | 100% | |
| Період | 15 календарні дні |
Специфікація закупівлі
| 1) |
Олія соняшникова рафінована, дезодорована, виморожена, марки П, 4500-4600г
Класифікація за ДК 021:2015: 15420000-8 - Рафіновані олії та жири
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Житомирська область, м. Житомир, вул. Шевченка, 2
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01.01.2026 - 31.12.2026
Умови поставки: Графік постачання: січень-грудень 2026 року. Орієнтовно - два рази на тиждень, партіями, згідно попередніх заявок Замовника на протязі 3 (трьох) діб з дня отримання замовлення. Товар повинен відповідати показникам безпечності та якості для харчових продуктів, які встановлено нормативно-правовими актами України, ТУ та ДСТУ. Сертифікат якості, відповідності або інший подобний документ, що підтверджує відповідність товару вимогам, встановленим до нього загальнообов’язковими на території України нормами і правилами,повинен бути оформлений відповідно до вимог законодавства України. У посвідченні про якість наводиться найменування підприємства – виробника, дата відвантаження, найменування і сорт продукту, вид упаковки, дата і час виготовлення, умови зберігання, термін зберігання і відповідність певній нормативній документації. Якість товару при поставці повинна бути підтверджена якісними посвідченнями , які додаються до кожної видаткової накладної.
Товар повинен передаватись в установу в неушкодженій упаковці, яка відповідає характеру, забезпечує цілісність товару та збереженню його якості під час транспортування.
Строк придатності товару на момент поставки повинен становити не менше 90% від загального терміну зберігання. Термін придатності повинен бути вказаний в супровідній документації.
Доставка продукції повинна проводитися спеціалізованим автотранспортом Постачальника згідно з правилами перевезення продовольчих продуктів. Водій та особи, що його супроводжують, повинні мати санітарну книжку з відміткою, дійсною на момент кожного завозу кожної партії товару та представляти за вимогою замовника та забезпечені санітарним одягом.
Ціни вказуються за один кілограм товару (з ПДВ) з урахуванням податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, транспортних витрат, навантажувально-розвантажувальних робіт та тари.
Місце поставки товару: м. Житомир, вул. Шевченка, 2, харчоблок лікарні.
Якщо товар виявиться неякісним або таким, що не відповідає умовам цього Договору, Постачальник зобов’язаний замінити цей товар. Всі витрати, пов’язані із заміною товару належної якості (транспортні витрати, тощо) несе Постачальник.
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 125 кілограм
|
Тендерна документація
![]() |
Проект договору
Договір шаблон НОВИЙ вул. Шевченка, 2.docx
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 19.12.2025 15:22
Версія документу від: 19.12.2025 15:22
ID: cfbbe580c63342418a2aebb6758747b3
|
![]() |
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 19.12.2025 15:22
Версія документу від: 19.12.2025 15:22
ID: 8c1303f4fd8d420398c94aa0134a772a
|
Параметри тендеру
▼Опис критеріїв
|
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником
Посилання на законодавство
Підтверджується, що
Фасування: пляшка пластикова
Характеристики не суперечать ДСТУ 4492: так
Марка: П
Виморожена Очікуване значення: Так
Дезодорована: так
Маса нетто від: 4500 - 4600 грам
|
Дати та строки
| Дата публікації | 19.12.2025 15:22 | |
| Початок періоду прийому пропозицій | 19.12.2025 15:22 | |
| Кінцевий строк подання тендерних пропозицій | 24.12.2025 00:00 | |
| Дата початку аукціону | очікується |
Закупівельник (Проводить закупівлю)
| Найменування замовника | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛІКАРНЯ №2 ІМ. В.П.ПАВЛУСЕНКА" ЖИТОМИРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
| Код в ЄДРПОУ / ІПН | 42789136 |
| Юридична адреса | 10004, Україна, Житомирська область, м. Житомир, вул. Романа Шухевича, буд. 2-А |
