Процедура закупки объявлена 19.12.2025 15:22. Дата последних изменений - 19.12.2025 15:22
Олія соняшникова рафінована, дезодорована, виморожена, марки П (Шевченка) (15420000-8 Рафіновані олії та жири)
| Идентификатор закупки | UA-2025-12-19-018435-a | |
| ID | ca2fb414d85d4bc5ba482c76f3dec7dc | |
| Идентификатор плана | UA-P-2025-12-19-021242-a |
Ожидаемая стоимость
10`223.75 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие
Графік постачання: січень-грудень 2026 року. Орієнтовно - два рази на тиждень, партіями, згідно попередніх заявок Замовника на протязі 3 (трьох) діб з дня отримання замовлення. Товар повинен відповідати показникам безпечності та якості для харчових продуктів, які встановлено нормативно-правовими актами України, ТУ та ДСТУ. Сертифікат якості, відповідності або інший подобний документ, що підтверджує відповідність товару вимогам, встановленим до нього загальнообов’язковими на території України нормами і правилами,повинен бути оформлений відповідно до вимог законодавства України. У посвідченні про якість наводиться найменування підприємства – виробника, дата відвантаження, найменування і сорт продукту, вид упаковки, дата і час виготовлення, умови зберігання, термін зберігання і відповідність певній нормативній документації. Якість товару при поставці повинна бути підтверджена якісними посвідченнями , які додаються до кожної видаткової накладної. Товар повинен передаватись в установу в неушкодженій упаковці, яка відповідає характеру, забезпечує цілісність товару та збереженню його якості під час транспортування. Строк придатності товару на момент поставки повинен становити не менше 90% від загального терміну зберігання. Термін придатності повинен бути вказаний в супровідній документації. Доставка продукції повинна проводитися спеціалізованим автотранспортом Постачальника згідно з правилами перевезення продовольчих продуктів. Водій та особи, що його супроводжують, повинні мати санітарну книжку з відміткою, дійсною на момент кожного завозу кожної партії товару та представляти за вимогою замовника та забезпечені санітарним одягом. Ціни вказуються за один кілограм товару (з ПДВ) з урахуванням податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, транспортних витрат, навантажувально-розвантажувальних робіт та тари. Місце поставки товару: м. Житомир, вул. Шевченка, 2, харчоблок лікарні. Якщо товар виявиться неякісним або таким, що не відповідає умовам цього Договору, Постачальник зобов’язаний замінити цей товар. Всі витрати, пов’язані із заміною товару належної якості (транспортні витрати, тощо) несе Постачальник.
Заказчик (Проводит закупку)
| Наименование заказчика | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛІКАРНЯ №2 ІМ. В.П.ПАВЛУСЕНКА" ЖИТОМИРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ | |
| Ожидаемая стоимость | 10`223.75 Гривна (с НДС) | |
| Процедура закупки | Запрос цены предложения | |
| Вид предмета закупки: | Закупка товаров |
Закупка объявлена
19.12.25
Прием предложений
до 24.12.25
Осталось1 день Спешите принять участие!
Условия оплаты согласно договора
| Событие | Поставка товара | |
| Тип оплаты | Постоплата | |
| Размер оплаты (Важно: общая сумма должна быть равна 100%) | 100% | |
| Период | 15 Календарные дни |
Спецификация закупки
| 1) |
Олія соняшникова рафінована, дезодорована, виморожена, марки П, 4500-4600г
ДК 021:2015: 15420000-8 - Рафіновані олії та жири
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: Україна, Житомирська область, м. Житомир, вул. Шевченка, 2
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 01.01.2026 - 31.12.2026
Информация по поставке партиями: Графік постачання: січень-грудень 2026 року. Орієнтовно - два рази на тиждень, партіями, згідно попередніх заявок Замовника на протязі 3 (трьох) діб з дня отримання замовлення. Товар повинен відповідати показникам безпечності та якості для харчових продуктів, які встановлено нормативно-правовими актами України, ТУ та ДСТУ. Сертифікат якості, відповідності або інший подобний документ, що підтверджує відповідність товару вимогам, встановленим до нього загальнообов’язковими на території України нормами і правилами,повинен бути оформлений відповідно до вимог законодавства України. У посвідченні про якість наводиться найменування підприємства – виробника, дата відвантаження, найменування і сорт продукту, вид упаковки, дата і час виготовлення, умови зберігання, термін зберігання і відповідність певній нормативній документації. Якість товару при поставці повинна бути підтверджена якісними посвідченнями , які додаються до кожної видаткової накладної.
Товар повинен передаватись в установу в неушкодженій упаковці, яка відповідає характеру, забезпечує цілісність товару та збереженню його якості під час транспортування.
Строк придатності товару на момент поставки повинен становити не менше 90% від загального терміну зберігання. Термін придатності повинен бути вказаний в супровідній документації.
Доставка продукції повинна проводитися спеціалізованим автотранспортом Постачальника згідно з правилами перевезення продовольчих продуктів. Водій та особи, що його супроводжують, повинні мати санітарну книжку з відміткою, дійсною на момент кожного завозу кожної партії товару та представляти за вимогою замовника та забезпечені санітарним одягом.
Ціни вказуються за один кілограм товару (з ПДВ) з урахуванням податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, транспортних витрат, навантажувально-розвантажувальних робіт та тари.
Місце поставки товару: м. Житомир, вул. Шевченка, 2, харчоблок лікарні.
Якщо товар виявиться неякісним або таким, що не відповідає умовам цього Договору, Постачальник зобов’язаний замінити цей товар. Всі витрати, пов’язані із заміною товару належної якості (транспортні витрати, тощо) несе Постачальник.
|
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 125 кілограм
|
Тендерная документация
![]() |
Проект договора
Договір шаблон НОВИЙ вул. Шевченка, 2.docx
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 19.12.2025 15:22
Версия документа от: 19.12.2025 15:22
ID: cfbbe580c63342418a2aebb6758747b3
|
![]() |
Уведомление о закупке
sign.p7s
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 19.12.2025 15:22
Версия документа от: 19.12.2025 15:22
ID: 8c1303f4fd8d420398c94aa0134a772a
|
?:tender item config
▼Oписание критериев
|
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником
Ссылка на законодательство
Підтверджується, що
Фасування: пляшка пластикова
Характеристики не суперечать ДСТУ 4492: так
Марка: П
Виморожена Ожидаемое значение: Да
Дезодорована: так
Маса нетто ?:tender criteria requirement min_maxValue: 4500 - 4600 грам
|
Даты и сроки
| Дата публикации | 19.12.2025 15:22 | |
| Начало периода приема предложений | 19.12.2025 15:22 | |
| Окончание периода приема предложений | 24.12.2025 00:00 | |
| Дата проведения онлайн-аукциона | ожидается |
Заказчик (Проводит закупку)
| Наименование заказчика | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛІКАРНЯ №2 ІМ. В.П.ПАВЛУСЕНКА" ЖИТОМИРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
| Код в ЕГРПОУ / ИНН | 42789136 |
| Юридический адрес | 10004, Україна, Житомирська область, м. Житомир, вул. Романа Шухевича, буд. 2-А |
