Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 17.12.2025 17:57. Дата останніх змін - 17.12.2025 17:57

Електрична енергія

Ідентифікатор закупівлі UA-2025-12-17-023873-a  
ID c610abc91f214ffdbb36118dd1f82629  
Ідентифікатор плану UA-P-2025-12-17-029346-a  
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Доставка за юридичною адресою до 31.12.2025. Розрахунки проводяться протягом 10 робочих днів з моменту підписання сторонами акта приймання-передачі електричної енергії за відповідний розрахунковий період

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Департамент житлово-комунального господарства Луцької міської ради  
Очікувана вартість закупівлі 25`000.00 Гривня (з ПДВ)  
Процедура закупівлі Запит (ціни) пропозицій  
Вид предмету закупівлі: Закупівля товарів  
Закупівля оголошена
17.12.25
Подання пропозицій
до 20.12.25
Залишилось 2 дні. Поспішайте взяти учаcть! Поспішайте взяти участь!

Умови оплати згідно із договором

Подія Поставка товару  
Опис Оплата поставленої електричної енергії за відповідний розрахунковий період здійснюється шляхом післяплати на підставі акта приймання-передачі електричної енергії. Оплата поставленої електричної енергії за цим Договором здійснюється Споживачем протягом 10 робочих днів з моменту підписання сторонами акта приймання-передачі електричної енергії за відповідний розрахунковий період  
Тип оплати Післяплата  
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) 100%  
Період 10 робочі дні  

Специфікація закупівлі

1)
Електрична енергія
Класифікація за ДК 021:2015: 09310000-5 - Електрична енергія
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 43025, Україна, Волинська область, Луцьк, вул. Богдана Хмельницького, 40а, м. Луцьк
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2025
Умови поставки: Доставка за юридичною адресою до 31.12.2025. Розрахунки проводяться протягом 10 робочих днів з моменту підписання сторонами акта приймання-передачі електричної енергії за відповідний розрахунковий період
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 2600 кіловат-година

Тендерна документація

Проект договору
Проєкт договору.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 17.12.2025 17:57
Версія документу від: 17.12.2025 17:57
ID: 0821494c62c14d39bc35fadd6ef2245f
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 17.12.2025 17:57
Версія документу від: 17.12.2025 17:57
ID: 76bc1d00c42445759cb43e8bda9c9bbd

Параметри тендеру

Опис критеріїв

Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг)
Критерій відноситься до предмету закупівлі Електрична енергія
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Підтверджується, що
Відповідність ДСТУ EN 50160:2023, та іншим вимогам згідно держстандарту: так
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 17.12.2025
Послуги розподілу включено Очікуване значення: ні
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 17.12.2025

Дати та строки

Дата публікації 17.12.2025 17:57  
Початок періоду прийому пропозицій 17.12.2025 17:57  
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій 20.12.2025 10:00  
Дата початку аукціону очікується  

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Департамент житлово-комунального господарства Луцької міської ради  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 34572192  
Юридична адреса Україна, Волинська область, Луцьк