Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупки объявлена 17.12.2025 17:57. Дата последних изменений - 17.12.2025 17:57

Електрична енергія

Идентификатор закупки UA-2025-12-17-023873-a  
ID c610abc91f214ffdbb36118dd1f82629  
Идентификатор плана UA-P-2025-12-17-029346-a  
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие

Доставка за юридичною адресою до 31.12.2025. Розрахунки проводяться протягом 10 робочих днів з моменту підписання сторонами акта приймання-передачі електричної енергії за відповідний розрахунковий період

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика Департамент житлово-комунального господарства Луцької міської ради  
Ожидаемая стоимость 25`000.00 Гривна (с НДС)  
Процедура закупки Запрос цены предложения  
Вид предмета закупки: Закупка товаров  
Закупка объявлена
17.12.25
Прием предложений
до 20.12.25
Осталось1 день Спешите принять участие!

Условия оплаты согласно договора

Событие Поставка товара  
Описание Оплата поставленої електричної енергії за відповідний розрахунковий період здійснюється шляхом післяплати на підставі акта приймання-передачі електричної енергії. Оплата поставленої електричної енергії за цим Договором здійснюється Споживачем протягом 10 робочих днів з моменту підписання сторонами акта приймання-передачі електричної енергії за відповідний розрахунковий період  
Тип оплаты Постоплата  
Размер оплаты (Важно: общая сумма должна быть равна 100%) 100%  
Период 10 Рабочие дни  

Спецификация закупки

1)
Електрична енергія
ДК 021:2015: 09310000-5 - Електрична енергія
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 43025, Україна, Волинська область, Луцьк, вул. Богдана Хмельницького, 40а, м. Луцьк
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 31.12.2025
Информация по поставке партиями: Доставка за юридичною адресою до 31.12.2025. Розрахунки проводяться протягом 10 робочих днів з моменту підписання сторонами акта приймання-передачі електричної енергії за відповідний розрахунковий період
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 2600 кіловат-година

Тендерная документация

Проект договора
Проєкт договору.docx
Загружено в ЦБД Prozorro: 17.12.2025 17:57
Версия документа от: 17.12.2025 17:57
ID: 0821494c62c14d39bc35fadd6ef2245f
Уведомление о закупке
sign.p7s
Загружено в ЦБД Prozorro: 17.12.2025 17:57
Версия документа от: 17.12.2025 17:57
ID: 76bc1d00c42445759cb43e8bda9c9bbd

?:tender item config

Oписание критериев

Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг)
Критерий относится к предмету закупки Електрична енергія
Информация для ознакомления организатору процедур Информация для ознакомления участникам процедур
Підтверджується, що
Відповідність ДСТУ EN 50160:2023, та іншим вимогам згідно держстандарту: так
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 17.12.2025
Послуги розподілу включено Ожидаемое значение: нет
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 17.12.2025

Даты и сроки

Дата публикации 17.12.2025 17:57  
Начало периода приема предложений 17.12.2025 17:57  
Окончание периода приема предложений 20.12.2025 10:00  
Дата проведения онлайн-аукциона ожидается  

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика Департамент житлово-комунального господарства Луцької міської ради  
Код в ЕГРПОУ / ИНН 34572192  
Юридический адрес Україна, Волинська область, Луцьк