Процедура закупівлі оголошена 17.12.2025 16:04. Дата останніх змін - 17.12.2025 16:04
канцелярські товари
| Ідентифікатор закупівлі | UA-2025-12-17-019845-a | |
| ID | ffa95ac579fc40a7a1be6740f0acde38 | |
| Ідентифікатор плану | UA-P-2025-12-17-024285-a |
Очікувана вартість закупівлі
2`355.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь
канцелярські товари
Закупівельник (Проводить закупівлю)
| Найменування замовника | Фінансове управління Чортківської міської ради | |
| Очікувана вартість закупівлі | 2`355.00 Гривня (без ПДВ) | |
| Процедура закупівлі |
Закупівля без використання електронної системи
|
|
| Вид предмету закупівлі: | Закупівля товарів |
Закупівля оголошена
17.12.25
Вибір контрагента
Підготовка угоди
Завершена
17.12.25
Умови оплати згідно із договором
| Подія | Поставка товару | |
| Тип оплати | Післяплата | |
| Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) | 100% | |
| Період | 7 робочі дні |
Специфікація закупівлі
| 1) |
папір офісний
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16.12.2025 - 31.12.2025
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 5 пачка
|
| 2) |
папка реєстратор
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 48501, Україна, Тернопільська область, Чортків, вулиця Шевченка,21
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16.12.2025 - 31.12.2025
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 4 штука
|
| 3) |
блокнот А4 200 арк.
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 48501, Україна, Тернопільська область, Чортків, вулиця Шевченка,21
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16.12.2025 - 31.12.2025
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 3 штука
|
| 4) |
папка
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 48501, Україна, Тернопільська область, Чортків, вулиця Шевченка,21
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16.12.2025 - 31.12.2025
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 2 штука
|
| 5) |
ручка
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 48501, Україна, Тернопільська область, Чортків, вулиця Шевченка,21
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16.12.2025 - 31.12.2025
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 20 штука
|
Тендерна документація
![]() |
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 17.12.2025 16:02
Версія документу від: 17.12.2025 16:02
ID: aa690a96a24c497c9c1a7f780d2ca2d1
|
Параметри тендеру
▼Закупівельник (Проводить закупівлю)
| Найменування замовника | Фінансове управління Чортківської міської ради |
| Код в ЄДРПОУ / ІПН | 39112041 |
| Юридична адреса | 48501, Україна, Тернопільська область, Чортків, вулиця Шевченка,21 |
Протокол розкриття
№
Учасник
Остаточна пропозиція
Статус
Документи
Укладені договори
Номер договору
21
Дата підписання
16.12.2025
Дата початку дії
16.12.2025
Дата завершення дії
31.12.2025
Ціна договору
2`355.00 Гривня без ПДВ
