Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 17.12.2025 16:04. Дата останніх змін - 17.12.2025 16:04

канцелярські товари

Ідентифікатор закупівлі UA-2025-12-17-019845-a  
ID ffa95ac579fc40a7a1be6740f0acde38  
Ідентифікатор плану UA-P-2025-12-17-024285-a  
Очікувана вартість закупівлі
2`355.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

канцелярські товари

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Фінансове управління Чортківської міської ради  
Очікувана вартість закупівлі 2`355.00 Гривня (без ПДВ)  
Процедура закупівлі
Закупівля без використання електронної системи
 
Вид предмету закупівлі: Закупівля товарів  
Закупівля оголошена
17.12.25
Вибір контрагента
Підготовка угоди
Завершена
17.12.25

Умови оплати згідно із договором

Подія Поставка товару  
Тип оплати Післяплата  
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) 100%  
Період 7 робочі дні  

Специфікація закупівлі

1)
папір офісний
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16.12.2025 - 31.12.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 5 пачка
2)
папка реєстратор
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 48501, Україна, Тернопільська область, Чортків, вулиця Шевченка,21
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16.12.2025 - 31.12.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 4 штука
3)
блокнот А4 200 арк.
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 48501, Україна, Тернопільська область, Чортків, вулиця Шевченка,21
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16.12.2025 - 31.12.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 3 штука
4)
папка
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 48501, Україна, Тернопільська область, Чортків, вулиця Шевченка,21
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16.12.2025 - 31.12.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 2 штука
5)
ручка
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 48501, Україна, Тернопільська область, Чортків, вулиця Шевченка,21
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16.12.2025 - 31.12.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 20 штука

Тендерна документація

Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 17.12.2025 16:02
Версія документу від: 17.12.2025 16:02
ID: aa690a96a24c497c9c1a7f780d2ca2d1

Параметри тендеру

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Фінансове управління Чортківської міської ради  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 39112041  
Юридична адреса 48501, Україна, Тернопільська область, Чортків, вулиця Шевченка,21  

Протокол розкриття

Учасник
Остаточна пропозиція
Статус
Документи
1
2`355.00
Гривня без ПДВ
Переможець
17.12.2025 16:03

Укладені договори

Номер договору
21
Дата підписання
16.12.2025
Дата початку дії
16.12.2025
Дата завершення дії
31.12.2025
Ціна договору
2`355.00 Гривня без ПДВ