Процедура закупівлі оголошена 17.12.2025 14:35. Дата останніх змін - 17.12.2025 14:35
послуги з поточного ремонту, обслуговуванняорганізаційної техніки та налаштування програм
| Ідентифікатор закупівлі | UA-2025-12-17-014839-a | |
| ID | 188c237c783f47d58d3c8afef2dadf9b | |
| Ідентифікатор плану | UA-P-2025-12-17-018180-a |
Очікувана вартість закупівлі
10`000.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь
Закупівельник (Проводить закупівлю)
| Найменування замовника | ФІНАНСОВИЙ ВІДДІЛ ГЛУХОВЕЦЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ | |
| Очікувана вартість закупівлі | 10`000.00 Гривня (без ПДВ) | |
| Процедура закупівлі |
Закупівля без використання електронної системи
|
|
| Вид предмету закупівлі: | Закупівля послуг |
Закупівля оголошена
17.12.25
Вибір контрагента
Підготовка угоди
Завершена
17.12.25
Специфікація закупівлі
| 1) |
ремонт лазерного принтера
Класифікація за ДК 021:2015: 50310000-1 - Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 17.12.2025 - 31.12.2025
Ціна за одиницю (не обов'язково): 4000 Гривня
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 послуга
|
| 2) |
заміна акумулятора та ремонт блока безперебійного живлення
Класифікація за ДК 021:2015: 50310000-1 - Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 17.12.2025 - 31.12.2025
Ціна за одиницю (не обов'язково): 1500 Гривня
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 2 послуга
|
| 3) |
налаштування системи та робочих програм
Класифікація за ДК 021:2015: 50310000-1 - Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 17.12.2025 - 31.12.2025
Ціна за одиницю (не обов'язково): 1000 Гривня
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 3 послуга
|
Тендерна документація
![]() |
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 17.12.2025 14:35
Версія документу від: 17.12.2025 14:35
ID: e7dab9f5abf141adb797a85f583d206e
|
Параметри тендеру
▼Закупівельник (Проводить закупівлю)
| Найменування замовника | ФІНАНСОВИЙ ВІДДІЛ ГЛУХОВЕЦЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ |
| Код в ЄДРПОУ / ІПН | 44133938 |
| Юридична адреса | 22130, Україна, Вінницька область, селище міського типу Глухівці, вул.Шкільна, будинок 41 |
Протокол розкриття
№
Учасник
Остаточна пропозиція
Статус
Документи
1
10`000.00
Гривня без ПДВ
Переможець
17.12.2025 14:35
Укладені договори
Номер договору
ЦО-56/25
Дата підписання
17.12.2025
Дата початку дії
17.12.2025
Дата завершення дії
31.12.2025
Ціна договору
10`000.00 Гривня без ПДВ
