Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 17.12.2025 14:35. Дата останніх змін - 17.12.2025 14:35

послуги з поточного ремонту, обслуговуванняорганізаційної техніки та налаштування програм

Ідентифікатор закупівлі UA-2025-12-17-014839-a  
ID 188c237c783f47d58d3c8afef2dadf9b  
Ідентифікатор плану UA-P-2025-12-17-018180-a  
Очікувана вартість закупівлі
10`000.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника ФІНАНСОВИЙ ВІДДІЛ ГЛУХОВЕЦЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ  
Очікувана вартість закупівлі 10`000.00 Гривня (без ПДВ)  
Процедура закупівлі
Закупівля без використання електронної системи
 
Вид предмету закупівлі: Закупівля послуг  
Закупівля оголошена
17.12.25
Вибір контрагента
Підготовка угоди
Завершена
17.12.25

Специфікація закупівлі

1)
ремонт лазерного принтера
Класифікація за ДК 021:2015: 50310000-1 - Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 17.12.2025 - 31.12.2025
Ціна за одиницю (не обов'язково): 4000 Гривня
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 послуга
2)
заміна акумулятора та ремонт блока безперебійного живлення
Класифікація за ДК 021:2015: 50310000-1 - Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 17.12.2025 - 31.12.2025
Ціна за одиницю (не обов'язково): 1500 Гривня
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 2 послуга
3)
налаштування системи та робочих програм
Класифікація за ДК 021:2015: 50310000-1 - Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 17.12.2025 - 31.12.2025
Ціна за одиницю (не обов'язково): 1000 Гривня
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 3 послуга

Тендерна документація

Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 17.12.2025 14:35
Версія документу від: 17.12.2025 14:35
ID: e7dab9f5abf141adb797a85f583d206e

Параметри тендеру

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника ФІНАНСОВИЙ ВІДДІЛ ГЛУХОВЕЦЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 44133938  
Юридична адреса 22130, Україна, Вінницька область, селище міського типу Глухівці, вул.Шкільна, будинок 41  

Протокол розкриття

Учасник
Остаточна пропозиція
Статус
Документи
1
10`000.00
Гривня без ПДВ
Переможець
17.12.2025 14:35

Укладені договори

Номер договору
ЦО-56/25
Дата підписання
17.12.2025
Дата початку дії
17.12.2025
Дата завершення дії
31.12.2025
Ціна договору
10`000.00 Гривня без ПДВ