Процедура закупівлі оголошена 13.12.2025 11:44. Дата останніх змін - 13.12.2025 11:44
Папір для друку
| Ідентифікатор закупівлі | UA-2025-12-13-000537-a | |
| ID | f366f2978af4436baa78d8ac3331dcf8 |
Очікувана вартість закупівлі
48`867.20 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь
Підставою для проведення закупівлі є постанова Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 р. № 1275 «Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану», п 8 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану Місце поставки товарів: Україна, м. Дніпро Строк поставки товарів : до 22 грудня 2025 року Оплата Товару проводиться Замовником за фактично поставлений Товар на підставі розрахункових документів видаткової накладної (акта приймання – передачі товарів) шляхом безготівкового перерахування коштів на поточний рахунок Постачальника. Вказані документи мають бути оформлені відповідно вимог чинного законодавства України. Оплата за фактично поставлений Товар проводиться Замовником у безготівковій формі протягом 5 (п'яти ) календарних днів з дати підписання розрахункових документів видаткової накладної (акта приймання – передачі товарів) обома Сторонами
Закупівельник (Проводить закупівлю)
| Найменування замовника | Військова частина А1872 | |
| Очікувана вартість закупівлі | 48`867.20 Гривня (з ПДВ) | |
| Процедура закупівлі | Запит (ціни) пропозицій | |
| Вид предмету закупівлі: | Закупівля товарів |
Закупівля оголошена
13.12.25
Подання пропозицій
до 17.12.25
Залишилось 2 дні. Поспішайте взяти учаcть! Поспішайте взяти участь!
Умови оплати згідно із договором
| Подія | Поставка товару | |
| Опис | Оплата за фактично поставлений Товар проводиться Замовником у безготівковій формі протягом 5 (п'яти ) календарних днів з дати підписання розрахункових документів видаткової накладної (акта приймання – передачі товарів) обома Сторонами | |
| Тип оплати | Післяплата | |
| Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) | 100% | |
| Період | 5 календарні дні |
Специфікація закупівлі
| 1) |
Папір офісний, форматний
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22.12.2025
Умови поставки: Підставою для проведення закупівлі є постанова Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 р. № 1275 «Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану», п 8 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану Місце поставки товарів: Україна, м. Дніпро Строк поставки товарів : до 22 грудня 2025 року Оплата Товару проводиться Замовником за фактично поставлений Товар на підставі розрахункових документів видаткової накладної (акта приймання – передачі товарів) шляхом безготівкового перерахування коштів на поточний рахунок Постачальника. Вказані документи мають бути оформлені відповідно вимог чинного законодавства України. Оплата за фактично поставлений Товар проводиться Замовником у безготівковій формі протягом 5 (п'яти ) календарних днів з дати підписання розрахункових документів видаткової накладної (акта приймання – передачі товарів) обома Сторонами
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 320 пачка
|
Тендерна документація
![]() |
Проект договору
Проект договору ПАПІР.doc
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 13.12.2025 11:44
Версія документу від: 13.12.2025 11:44
ID: ebb4ef1ee92c4180815fda1039fe4912
|
![]() |
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 13.12.2025 11:44
Версія документу від: 13.12.2025 11:44
ID: 9e592034e88a4db5b8cacd537c5e5e81
|
Параметри тендеру
▼Опис критеріїв
|
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг)
Посилання на законодавство
Підтверджується, що
Бренд: jk copier, paperone
Формат: a4 (210х297 мм)
Щільність паперу ?:tender criteria requirement min_maxValue: 80 - 80 грам на квадратний метр
Білизна CIE ?:tender criteria requirement min_maxValue: 164 - 170 відсоток
Товщина ?:tender criteria requirement min_maxValue: 106 - 110 мікрометр
Непрозорість ?:tender criteria requirement min_maxValue: 93 - 98 відсоток
Кількість аркушів ?:tender criteria requirement min_maxValue: 500 - 500 штука
Колір: білий
Recycling (з вторинной сировини) Очікуване значення: ні
|
Дати та строки
| Дата публікації | 13.12.2025 11:44 | |
| Початок періоду прийому пропозицій | 13.12.2025 11:44 | |
| Кінцевий строк подання тендерних пропозицій | 17.12.2025 00:00 | |
| Дата початку аукціону | очікується |
Закупівельник (Проводить закупівлю)
| Найменування замовника | Військова частина А1872 |
| Код в ЄДРПОУ / ІПН | 26615182 |
| Юридична адреса | Україна |
