Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 13.12.2025 11:44. Дата останніх змін - 13.12.2025 11:44

Папір для друку

Ідентифікатор закупівлі UA-2025-12-13-000537-a  
ID f366f2978af4436baa78d8ac3331dcf8  
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Підставою для проведення закупівлі є постанова Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 р. № 1275 «Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану», п 8 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану Місце поставки товарів: Україна, м. Дніпро Строк поставки товарів : до 22 грудня 2025 року Оплата Товару проводиться Замовником за фактично поставлений Товар на підставі розрахункових документів видаткової накладної (акта приймання – передачі товарів) шляхом безготівкового перерахування коштів на поточний рахунок Постачальника. Вказані документи мають бути оформлені відповідно вимог чинного законодавства України. Оплата за фактично поставлений Товар проводиться Замовником у безготівковій формі протягом 5 (п'яти ) календарних днів з дати підписання розрахункових документів видаткової накладної (акта приймання – передачі товарів) обома Сторонами

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Військова частина А1872  
Очікувана вартість закупівлі 48`867.20 Гривня (з ПДВ)  
Процедура закупівлі Запит (ціни) пропозицій  
Вид предмету закупівлі: Закупівля товарів  
Закупівля оголошена
13.12.25
Подання пропозицій
до 17.12.25
Залишилось 2 дні. Поспішайте взяти учаcть! Поспішайте взяти участь!

Умови оплати згідно із договором

Подія Поставка товару  
Опис Оплата за фактично поставлений Товар проводиться Замовником у безготівковій формі протягом 5 (п'яти ) календарних днів з дати підписання розрахункових документів видаткової накладної (акта приймання – передачі товарів) обома Сторонами  
Тип оплати Післяплата  
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) 100%  
Період 5 календарні дні  

Специфікація закупівлі

1)
Папір офісний, форматний
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22.12.2025
Умови поставки: Підставою для проведення закупівлі є постанова Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 р. № 1275 «Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану», п 8 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану Місце поставки товарів: Україна, м. Дніпро Строк поставки товарів : до 22 грудня 2025 року Оплата Товару проводиться Замовником за фактично поставлений Товар на підставі розрахункових документів видаткової накладної (акта приймання – передачі товарів) шляхом безготівкового перерахування коштів на поточний рахунок Постачальника. Вказані документи мають бути оформлені відповідно вимог чинного законодавства України. Оплата за фактично поставлений Товар проводиться Замовником у безготівковій формі протягом 5 (п'яти ) календарних днів з дати підписання розрахункових документів видаткової накладної (акта приймання – передачі товарів) обома Сторонами
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 320 пачка

Тендерна документація

Проект договору
Проект договору ПАПІР.doc
Завантажено в ЦБД Prozorro: 13.12.2025 11:44
Версія документу від: 13.12.2025 11:44
ID: ebb4ef1ee92c4180815fda1039fe4912
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 13.12.2025 11:44
Версія документу від: 13.12.2025 11:44
ID: 9e592034e88a4db5b8cacd537c5e5e81

Параметри тендеру

Опис критеріїв

Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг)
Критерій відноситься до предмету закупівлі Папір офісний, форматний
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Підтверджується, що
Бренд: jk copier, paperone
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 13.12.2025
Формат: a4 (210х297 мм)
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 13.12.2025
Щільність паперу ?:tender criteria requirement min_maxValue: 80 - 80 грам на квадратний метр
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 13.12.2025
Білизна CIE ?:tender criteria requirement min_maxValue: 164 - 170 відсоток
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 13.12.2025
Товщина ?:tender criteria requirement min_maxValue: 106 - 110 мікрометр
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 13.12.2025
Непрозорість ?:tender criteria requirement min_maxValue: 93 - 98 відсоток
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 13.12.2025
Кількість аркушів ?:tender criteria requirement min_maxValue: 500 - 500 штука
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 13.12.2025
Колір: білий
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 13.12.2025
Recycling (з вторинной сировини) Очікуване значення: ні
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 13.12.2025

Дати та строки

Дата публікації 13.12.2025 11:44  
Початок періоду прийому пропозицій 13.12.2025 11:44  
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій 17.12.2025 00:00  
Дата початку аукціону очікується  

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Військова частина А1872  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 26615182  
Юридична адреса Україна