Процедура закупки объявлена 13.12.2025 11:44. Дата последних изменений - 13.12.2025 11:44
Папір для друку
| Идентификатор закупки | UA-2025-12-13-000537-a | |
| ID | f366f2978af4436baa78d8ac3331dcf8 |
Ожидаемая стоимость
48`867.20 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие
Підставою для проведення закупівлі є постанова Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 р. № 1275 «Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану», п 8 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану Місце поставки товарів: Україна, м. Дніпро Строк поставки товарів : до 22 грудня 2025 року Оплата Товару проводиться Замовником за фактично поставлений Товар на підставі розрахункових документів видаткової накладної (акта приймання – передачі товарів) шляхом безготівкового перерахування коштів на поточний рахунок Постачальника. Вказані документи мають бути оформлені відповідно вимог чинного законодавства України. Оплата за фактично поставлений Товар проводиться Замовником у безготівковій формі протягом 5 (п'яти ) календарних днів з дати підписання розрахункових документів видаткової накладної (акта приймання – передачі товарів) обома Сторонами
Заказчик (Проводит закупку)
| Наименование заказчика | Військова частина А1872 | |
| Ожидаемая стоимость | 48`867.20 Гривна (с НДС) | |
| Процедура закупки | Запрос цены предложения | |
| Вид предмета закупки: | Закупка товаров |
Закупка объявлена
13.12.25
Прием предложений
до 17.12.25
Осталось1 день Спешите принять участие!
Условия оплаты согласно договора
| Событие | Поставка товара | |
| Описание | Оплата за фактично поставлений Товар проводиться Замовником у безготівковій формі протягом 5 (п'яти ) календарних днів з дати підписання розрахункових документів видаткової накладної (акта приймання – передачі товарів) обома Сторонами | |
| Тип оплаты | Постоплата | |
| Размер оплаты (Важно: общая сумма должна быть равна 100%) | 100% | |
| Период | 5 Календарные дни |
Спецификация закупки
| 1) |
Папір офісний, форматний
ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 22.12.2025
Информация по поставке партиями: Підставою для проведення закупівлі є постанова Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 р. № 1275 «Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану», п 8 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану Місце поставки товарів: Україна, м. Дніпро Строк поставки товарів : до 22 грудня 2025 року Оплата Товару проводиться Замовником за фактично поставлений Товар на підставі розрахункових документів видаткової накладної (акта приймання – передачі товарів) шляхом безготівкового перерахування коштів на поточний рахунок Постачальника. Вказані документи мають бути оформлені відповідно вимог чинного законодавства України. Оплата за фактично поставлений Товар проводиться Замовником у безготівковій формі протягом 5 (п'яти ) календарних днів з дати підписання розрахункових документів видаткової накладної (акта приймання – передачі товарів) обома Сторонами
|
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 320 пачка
|
Тендерная документация
![]() |
Проект договора
Проект договору ПАПІР.doc
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 13.12.2025 11:44
Версия документа от: 13.12.2025 11:44
ID: ebb4ef1ee92c4180815fda1039fe4912
|
![]() |
Уведомление о закупке
sign.p7s
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 13.12.2025 11:44
Версия документа от: 13.12.2025 11:44
ID: 9e592034e88a4db5b8cacd537c5e5e81
|
?:tender item config
▼Oписание критериев
|
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг)
Ссылка на законодательство
Підтверджується, що
Бренд: jk copier, paperone
Формат: a4 (210х297 мм)
Щільність паперу ?:tender criteria requirement min_maxValue: 80 - 80 грам на квадратний метр
Білизна CIE ?:tender criteria requirement min_maxValue: 164 - 170 відсоток
Товщина ?:tender criteria requirement min_maxValue: 106 - 110 мікрометр
Непрозорість ?:tender criteria requirement min_maxValue: 93 - 98 відсоток
Кількість аркушів ?:tender criteria requirement min_maxValue: 500 - 500 штука
Колір: білий
Recycling (з вторинной сировини) Ожидаемое значение: нет
|
Даты и сроки
| Дата публикации | 13.12.2025 11:44 | |
| Начало периода приема предложений | 13.12.2025 11:44 | |
| Окончание периода приема предложений | 17.12.2025 00:00 | |
| Дата проведения онлайн-аукциона | ожидается |
Заказчик (Проводит закупку)
| Наименование заказчика | Військова частина А1872 |
| Код в ЕГРПОУ / ИНН | 26615182 |
| Юридический адрес | Україна |
