Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупки объявлена 13.12.2025 11:44. Дата последних изменений - 13.12.2025 11:44

Папір для друку

Идентификатор закупки UA-2025-12-13-000537-a  
ID f366f2978af4436baa78d8ac3331dcf8  
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие

Підставою для проведення закупівлі є постанова Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 р. № 1275 «Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану», п 8 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану Місце поставки товарів: Україна, м. Дніпро Строк поставки товарів : до 22 грудня 2025 року Оплата Товару проводиться Замовником за фактично поставлений Товар на підставі розрахункових документів видаткової накладної (акта приймання – передачі товарів) шляхом безготівкового перерахування коштів на поточний рахунок Постачальника. Вказані документи мають бути оформлені відповідно вимог чинного законодавства України. Оплата за фактично поставлений Товар проводиться Замовником у безготівковій формі протягом 5 (п'яти ) календарних днів з дати підписання розрахункових документів видаткової накладної (акта приймання – передачі товарів) обома Сторонами

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика Військова частина А1872  
Ожидаемая стоимость 48`867.20 Гривна (с НДС)  
Процедура закупки Запрос цены предложения  
Вид предмета закупки: Закупка товаров  
Закупка объявлена
13.12.25
Прием предложений
до 17.12.25
Осталось1 день Спешите принять участие!

Условия оплаты согласно договора

Событие Поставка товара  
Описание Оплата за фактично поставлений Товар проводиться Замовником у безготівковій формі протягом 5 (п'яти ) календарних днів з дати підписання розрахункових документів видаткової накладної (акта приймання – передачі товарів) обома Сторонами  
Тип оплаты Постоплата  
Размер оплаты (Важно: общая сумма должна быть равна 100%) 100%  
Период 5 Календарные дни  

Спецификация закупки

1)
Папір офісний, форматний
ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 22.12.2025
Информация по поставке партиями: Підставою для проведення закупівлі є постанова Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 р. № 1275 «Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану», п 8 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану Місце поставки товарів: Україна, м. Дніпро Строк поставки товарів : до 22 грудня 2025 року Оплата Товару проводиться Замовником за фактично поставлений Товар на підставі розрахункових документів видаткової накладної (акта приймання – передачі товарів) шляхом безготівкового перерахування коштів на поточний рахунок Постачальника. Вказані документи мають бути оформлені відповідно вимог чинного законодавства України. Оплата за фактично поставлений Товар проводиться Замовником у безготівковій формі протягом 5 (п'яти ) календарних днів з дати підписання розрахункових документів видаткової накладної (акта приймання – передачі товарів) обома Сторонами
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 320 пачка

Тендерная документация

Проект договора
Проект договору ПАПІР.doc
Загружено в ЦБД Prozorro: 13.12.2025 11:44
Версия документа от: 13.12.2025 11:44
ID: ebb4ef1ee92c4180815fda1039fe4912
Уведомление о закупке
sign.p7s
Загружено в ЦБД Prozorro: 13.12.2025 11:44
Версия документа от: 13.12.2025 11:44
ID: 9e592034e88a4db5b8cacd537c5e5e81

?:tender item config

Oписание критериев

Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг)
Критерий относится к предмету закупки Папір офісний, форматний
Информация для ознакомления организатору процедур Информация для ознакомления участникам процедур
Підтверджується, що
Бренд: jk copier, paperone
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 13.12.2025
Формат: a4 (210х297 мм)
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 13.12.2025
Щільність паперу ?:tender criteria requirement min_maxValue: 80 - 80 грам на квадратний метр
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 13.12.2025
Білизна CIE ?:tender criteria requirement min_maxValue: 164 - 170 відсоток
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 13.12.2025
Товщина ?:tender criteria requirement min_maxValue: 106 - 110 мікрометр
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 13.12.2025
Непрозорість ?:tender criteria requirement min_maxValue: 93 - 98 відсоток
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 13.12.2025
Кількість аркушів ?:tender criteria requirement min_maxValue: 500 - 500 штука
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 13.12.2025
Колір: білий
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 13.12.2025
Recycling (з вторинной сировини) Ожидаемое значение: нет
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 13.12.2025

Даты и сроки

Дата публикации 13.12.2025 11:44  
Начало периода приема предложений 13.12.2025 11:44  
Окончание периода приема предложений 17.12.2025 00:00  
Дата проведения онлайн-аукциона ожидается  

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика Військова частина А1872  
Код в ЕГРПОУ / ИНН 26615182  
Юридический адрес Україна