Процедура закупівлі оголошена 12.12.2025 23:49. Дата останніх змін - 12.12.2025 23:49
код ДК 021:2015-15330000-0 – Оброблені фрукти та овочі, (Кукурудза цукрова консервована, першого сорту, банка металева, фасування 340-430г (код ДК 021:2015- 15331460-9 – Овочеві консерви))
| Ідентифікатор закупівлі | UA-2025-12-12-022434-a | |
| ID | 5b9e1047054e4c589c9f05599651a2c8 | |
| Ідентифікатор плану | UA-P-2025-12-12-027752-a |
Очікувана вартість закупівлі
31`994.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь
Строк (термін) поставки (передачі) Замовнику товару – з дати укладення договору до 31 грудня 2025 року включно. Поставки Товару здійснюються Постачальником поетапно, дрібними партіями, відповідно до потреб Замовника, без обмежень мінімального обсягу кількості Товару в межах однієї поставки (одного замовлення) Товару, в обсягах та у строк визначений замовленням (заявкою) Замовника, протягом 3 (трьох) календарних днів з моменту отримання замовлення (заявки). Замовлення (заявка) на отримання партії Товару здійснюється Замовником за телефоном (в тому числі може здійснюватися шляхом використання мессенджерів Viber, WhatsApp, Telegram) та додатково може дублюватися на електронну адресу Постачальника, що зазначені у розділі 13 договору. Поставка товару повинна здійснюватися Постачальником у робочі дні з понеділка по п'ятницю (з 08-00 до 12-00 год.). Допускається відхилення ваги товару на кратність кг у одиниці пакування. Сторони можуть погодити інший Графік поставки товару за взаємною згодою Сторін. Замовник має право в односторонньому порядку змінити Графік поставки товару, в тому числі кількість товару, яка має бути поставлена Постачальником, про що повідомляє Постачальника не пізніше ніж за 3 (три) календарні дні до дати поставки товару.
Закупівельник (Проводить закупівлю)
| Найменування замовника | Комунальна установа Харківський геріатричний пансіонат ветеранів праці Харківської обласної ради | |
| Очікувана вартість закупівлі | 31`994.00 Гривня (з ПДВ) | |
| Процедура закупівлі | Запит (ціни) пропозицій | |
| Вид предмету закупівлі: | Закупівля товарів |
Закупівля оголошена
12.12.25
Подання пропозицій
до 17.12.25
Залишилось 3 дні. Поспішайте взяти учаcть! Поспішайте взяти участь!
Умови оплати згідно із договором
| Подія | Поставка товару | |
| Тип оплати | Післяплата | |
| Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) | 100% | |
| Період | 28 календарні дні |
Специфікація закупівлі
| 1) |
Кукурудза цукрова консервована, першого сорту, банка металева, фасування 340-430г
Класифікація за ДК 021:2015: 15330000-0 - Оброблені фрукти та овочі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61177, Україна, Харківська область, місто Харків, ВУЛИЦЯ ІГОРЯ МУРАТОВА, будинок 7
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2025
Умови поставки: Строк (термін) поставки (передачі) Замовнику товару – з дати укладення договору до 31 грудня 2025 року включно.
Поставки Товару здійснюються Постачальником поетапно, дрібними партіями, відповідно до потреб Замовника, без обмежень мінімального обсягу кількості Товару в межах однієї поставки (одного замовлення) Товару, в обсягах та у строк визначений замовленням (заявкою) Замовника, протягом 3 (трьох) календарних днів з моменту отримання замовлення (заявки). Замовлення (заявка) на отримання партії Товару здійснюється Замовником за телефоном (в тому числі може здійснюватися шляхом використання мессенджерів Viber, WhatsApp, Telegram) та додатково може дублюватися на електронну адресу Постачальника, що зазначені у розділі 13 договору.
Поставка товару повинна здійснюватися Постачальником у робочі дні з понеділка по п'ятницю (з 08-00 до 12-00 год.).
Допускається відхилення ваги товару на кратність кг у одиниці пакування.
Сторони можуть погодити інший Графік поставки товару за взаємною згодою Сторін.
Замовник має право в односторонньому порядку змінити Графік поставки товару, в тому числі кількість товару, яка має бути поставлена Постачальником, про що повідомляє Постачальника не пізніше ніж за 3 (три) календарні дні до дати поставки товару.
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 200 кілограм
|
Тендерна документація
![]() |
Проект договору
_1533 КУКУРУДЗА _ ДСТУ.doc
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 12.12.2025 23:47
Версія документу від: 12.12.2025 23:47
ID: 51ad39baa7674056ac61d4f0037a3566
|
![]() |
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 12.12.2025 23:49
Версія документу від: 12.12.2025 23:49
ID: 990357a985374b5d91fe0af0595486a6
|
Параметри тендеру
▼Опис критеріїв
|
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником
Посилання на законодавство
Підтверджується, що
Відповідність ДСТУ 7164 Очікуване значення: Так
Сорт: перший
Вид: кукурудза цукрова з цілих зерен
Фасування: банка металева
Маса нетто ?:tender criteria requirement min_maxValue: 0.34 - 0.43 кілограм
|
Дати та строки
| Дата публікації | 12.12.2025 23:49 | |
| Початок періоду прийому пропозицій | 12.12.2025 23:49 | |
| Кінцевий строк подання тендерних пропозицій | 17.12.2025 05:00 | |
| Дата початку аукціону | очікується |
Закупівельник (Проводить закупівлю)
| Найменування замовника | Комунальна установа Харківський геріатричний пансіонат ветеранів праці Харківської обласної ради |
| Код в ЄДРПОУ / ІПН | 05425307 |
| Юридична адреса | 61177, Україна, Харківська область, м. Харків, вул. Ігоря Муратова, буд. 7 |
